Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: En fri-dag, som man kan bruge på at drikke kaffe hele formiddagen. Så skal man i øveren og rode. Så skal der hentes en RAT lidt senere, og så sidst men ikke mindst, så en god kaffeaftale med en gammel ven i eftemiddag!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"]NO: En fri-dag, som man kan bruge på at drikke kaffe hele formiddagen. Så skal man i øveren og rode. Så skal der hentes en RAT lidt senere, og så sidst men ikke mindst, så en god kaffeaftale med en gammel ven i eftemiddag![/quote]

Har du købt en RAT? Fedt :-)
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]NO: En fri-dag, som man kan bruge på at drikke kaffe hele formiddagen. Så skal man i øveren og rode. Så skal der hentes en RAT lidt senere, og så sidst men ikke mindst, så en god kaffeaftale med en gammel ven i eftemiddag![/quote]

Har du købt en RAT? Fedt :-)[/quote]

Ja, jeg fandt sku' en 90'er ting med selvlysende skrift, og diode i A'et, som jeg skal hente senere. Det skulle være en af de fede.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]NO: En fri-dag, som man kan bruge på at drikke kaffe hele formiddagen. Så skal man i øveren og rode. Så skal der hentes en RAT lidt senere, og så sidst men ikke mindst, så en god kaffeaftale med en gammel ven i eftemiddag![/quote]

Har du købt en RAT? Fedt :-)[/quote]

Ja, jeg fandt sku' en 90'er ting med selvlysende skrift, og diode i A'et, som jeg skal hente senere. Det skulle være en af de fede.[/quote]

Aha, interessant. Jeg have engang en med lys i A'et. Den var ikke god. Har du tjekket med gearfreaks helt egen RAT-ekspert, Udepost? Han plejer at have styr på det.
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"]
Aha, interessant. Jeg have engang en med lys i A'et. Den var ikke god. Har du tjekket med gearfreaks helt egen RAT-ekspert, Udepost? Han plejer at have styr på det.[/quote]

Nej, men jeg har tjekket med ham den blonde med alle de vilde tatoos. :D

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"]
Aha, interessant. Jeg have engang en med lys i A'et. Den var ikke god. Har du tjekket med gearfreaks helt egen RAT-ekspert, Udepost? Han plejer at have styr på det.[/quote]

Nej, men jeg har tjekket med ham den blonde med alle de vilde tatoos. :D [/quote]

OK - den anden repræsentant fra den fynske RAT-mafia :-)
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"][quote="Telemaster"]
Aha, interessant. Jeg have engang en med lys i A'et. Den var ikke god. Har du tjekket med gearfreaks helt egen RAT-ekspert, Udepost? Han plejer at have styr på det.[/quote]

Nej, men jeg har tjekket med ham den blonde med alle de vilde tatoos. :D [/quote]

OK - den anden repræsentant fra den fynske RAT-mafia :-)[/quote]

Haha! Ja!

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]NO: En fri-dag, som man kan bruge på at drikke kaffe hele formiddagen. Så skal man i øveren og rode. Så skal der hentes en RAT lidt senere, og så sidst men ikke mindst, så en god kaffeaftale med en gammel ven i eftemiddag![/quote]

Har du købt en RAT? Fedt :-)[/quote]

Ja, jeg fandt sku' en 90'er ting med selvlysende skrift, og diode i A'et, som jeg skal hente senere. Det skulle være en af de fede.[/quote]

Sådan én har jeg, min er ihvertfald ret (rat?) blæret. Tillykke!
See you in heaven if you make the list

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Stevi"]

Sådan én har jeg, min er ihvertfald ret (rat?) blæret. Tillykke![/quote]

Top dollar, jeg får den sat til om en times tid!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Min kæreste har lige sagt sin lejlighed op :)

NA: Så er der sgu ikke rigtig nogen vej tilbage sådan lige med det første :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

NN: Nordkorea skyder på Sydkorea

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Christian Mogensen"]NN: Nordkorea skyder på Sydkorea[/quote]

Shit, hvad nu?!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Jeg skal til Clapton i juni :-) Han er jo blevet knaldfesen på sine gamle dage, men er stadig en fuldstændig formidabel guitarist, IMO. Jeg har aldrig fået hørt ham live, og det vil jeg sgu gerne have krydset af på listen.
So many assholes, so few bullets

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

NO: Pokal lodtrækning uden FCK. Det gør alligevel det hele lidt nemmere. Agf trak FCM hvilket imo er det eneste rigtige. For at blive slået ud i finalen af FCM ville være super nedern. Og hellere møde dem 1 gang i kvart finalen end 2 gange i semi finalerne. Så start november skal FC muh slåes ud af pokalen.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]NO: En fri-dag, som man kan bruge på at drikke kaffe hele formiddagen. Så skal man i øveren og rode. Så skal der hentes en RAT lidt senere, og så sidst men ikke mindst, så en god kaffeaftale med en gammel ven i eftemiddag![/quote]

Har du købt en RAT? Fedt :-)[/quote]

Ja, jeg fandt sku' en 90'er ting med selvlysende skrift, og diode i A'et, som jeg skal hente senere. Det skulle være en af de fede.[/quote]

Så må der godt nok være meget forskel fra eksemplar til eksemplar. For jeg har én, som nøje svarer til denne beskrivelse. Og den er bestemt ikke særligt fed...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]NO: En fri-dag, som man kan bruge på at drikke kaffe hele formiddagen. Så skal man i øveren og rode. Så skal der hentes en RAT lidt senere, og så sidst men ikke mindst, så en god kaffeaftale med en gammel ven i eftemiddag![/quote]

Har du købt en RAT? Fedt :-)[/quote]

Ja, jeg fandt sku' en 90'er ting med selvlysende skrift, og diode i A'et, som jeg skal hente senere. Det skulle være en af de fede.[/quote]

jeg retter lige mit forrige indlæg til dette. jeg skal ikke afgøre hvad der er fedt, men en af de gamle fede rat's er det altså ikke. den har dog stadig den gamle lm308 chip, men kredsløbet er en del anderledes fra de originale.

/søren

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

[quote="udepost"][quote="Rasmus"]

Ja, jeg fandt sku' en 90'er ting med selvlysende skrift, og diode i A'et, som jeg skal hente senere. Det skulle være en af de fede.[/quote]

jeg retter lige mit forrige indlæg til dette. jeg skal ikke afgøre hvad der er fedt, men en af de gamle fede rat's er det altså ikke. den har dog stadig den gamle lm308 chip, men kredsløbet er en del anderledes fra de originale.

/søren[/quote]

Med diode i A'et, så er det højst sandsynligt en RAT2 og forskellene på denne og på den helt originale gør sig ikke i mere end en håndfuld modstande og kondensatorer, og så selvfølgelig den "hellige" chip, LM308.

@Rasmus: Jeg har det hele hvis den ikke lever op til dine forventninger :-)

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]NO: Når man qua sit arbejde har forvildet sig ud på et skolebibliotek og ser én af rødderne fra 6. klasse rende rundt med en Deep Purple T-shirt på (og nej, den så ny ud. Så det var ikke hans fars aflagte fra dengang). Den slags giver trods alt en forsigtig optimisme omkring fremtiden... :-) [/quote]

At de unge mennesker vælger at være bagstræberiske, og krampagtigt holde fast i noget så forældet, at deres forældre ikke engang var der? Ja, sikke da en fremadstormende udvikling vi har i vente så ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

No: Én jeg tidligere har spillet i band med (for 13-14 år siden) flytter tilbage til byen, og er igang med at starte nyt band op. Jeg har tilbudt at give det et skud på guitaren, hvis det var, og det var vist ikke helt udelukket. Til trods for, at stilen bliver noget old school hardrock a'la Airbourne, AC/DC, og sådan noget, som jeg overhovedet ikke ellers har beskæftiget mig med. Det skal nok blive skægt :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasser »

NO: Imelda May.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen