Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"]Jah, jeg hører jo så til dem, som ikke nødvendigvis synes, at sådan en AB-165 (som der sikkert er tale om) er SÅ fed i sin oprindelige form. Men det er så heller ikke mig, der skal spille på den...[/quote]

Jeg har ingen idé om, hvad min hedder til efternavn :-) Jeg ved kun, at den opfylder alle mine ønsker af en forstærker, når man nu ikke sådan lige kan forene JTM45, Super Reverb og AC30 i samme lille og nemt håndterlige madkasse.

(@ Hans: det koster en kvajebajer, hvis man foreslår tarvelige, digitale efterligninger ;-))
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Telemaster"]

(@ Hans: det koster en kvajebajer, hvis man foreslår tarvelige, digitale efterligninger ;-))[/quote]

Jeg er aldrig bleg for at give en omgang. :twisted:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"][quote="Sasha"]Jah, jeg hører jo så til dem, som ikke nødvendigvis synes, at sådan en AB-165 (som der sikkert er tale om) er SÅ fed i sin oprindelige form. Men det er så heller ikke mig, der skal spille på den...[/quote]

Jeg har ingen idé om, hvad min hedder til efternavn :-) Jeg ved kun, at den opfylder alle mine ønsker af en forstærker, når man nu ikke sådan lige kan forene JTM45, Super Reverb og AC30 i samme lille og nemt håndterlige madkasse.
[/quote]

AC30 bliver svær at få med. Men ellers er det da ret tæt på at kunne lade sig gøre i netop sådan en forstærker som den pågældende...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

@ Telemaster : hvilken attenuator bruger du ?
@ Sasha : Vil det sige man kan bygge en JTM45 ind sammen med den eksisterende forstærker ?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Swampthing"]
@ Sasha : Vil det sige man kan bygge en JTM45 ind sammen med den eksisterende forstærker ?[/quote]

Det bliver nok lidt svært at få plads i kassen til en hel forstærker ekstra. Men det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg har rodet lidt med at ombygge sådan et par AB-165´ere, så de to kanaler i videst muligt omfang har "repræsenteret to forskellige generationer af Bassmans"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"][quote="Swampthing"]
@ Sasha : Vil det sige man kan bygge en JTM45 ind sammen med den eksisterende forstærker ?[/quote]

Det bliver nok lidt svært at få plads i kassen til en hel forstærker ekstra. Men det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg har rodet lidt med at ombygge sådan et par AB-165´ere, så de to kanaler i videst muligt omfang har "repræsenteret to forskellige generationer af Bassmans"...[/quote]

Og de lyder fedt. Jeg har spillet på 3 af dem Sasha har pillet i, og sådan er på min shortlist over fremtidige projekter.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Swampthing"]@ Telemaster : hvilken attentuator bruger du ?
@ Sasha : Vil det sige man kan bygge en JTM45 ind sammen med den eksisterende forstærker ?[/quote]

Ultimate Attenuator. En omdiskuteret en af slagsen, der ikke desto mindre fungerer upåklageligt på både min Fender og min Marshall.
So many assholes, so few bullets

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Sasha"][quote="Swampthing"]
@ Sasha : Vil det sige man kan bygge en JTM45 ind sammen med den eksisterende forstærker ?[/quote]

Det bliver nok lidt svært at få plads i kassen til en hel forstærker ekstra. Men det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg har rodet lidt med at ombygge sådan et par AB-165´ere, så de to kanaler i videst muligt omfang har "repræsenteret to forskellige generationer af Bassmans"...[/quote]

Jeg synes jeg kan huske en ældre Fender forstærker i den Blå Avis, hvor den ene kanal var bygget om til en JTM45 ?

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: Hvis man oversætter nogle overskrifter her på forummet til dansk fx "ældre rotte byttes til rørskriger"
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO: Jeg har lige præsteret at lodde en stel ledning fast på min nye gamle strat.Ja den var simpelthen røget af ,og støjede fælt.Det
lyder sikkert ikke imponerende for de fleste af jer andre ,men jeg er sku ikke den store tekniker.
At så hele lednings systemet godt kunne trænge til en gevaldig tur ,da det virkelig ligner en fuglerede og ikke ser skide proff ud er noget andet.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Fed koncert på Studenterhuset i går, og vi "gik videre" og får derfor lov til at spille på Voxhall. Det glæder vi os sgu til.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Swampthing"][quote="Sasha"][quote="Swampthing"]
@ Sasha : Vil det sige man kan bygge en JTM45 ind sammen med den eksisterende forstærker ?[/quote]

Det bliver nok lidt svært at få plads i kassen til en hel forstærker ekstra. Men det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg har rodet lidt med at ombygge sådan et par AB-165´ere, så de to kanaler i videst muligt omfang har "repræsenteret to forskellige generationer af Bassmans"...[/quote]

Jeg synes jeg kan huske en ældre Fender forstærker i den Blå Avis, hvor den ene kanal var bygget om til en JTM45 ?[/quote]

Jamen, selv om jeg bestræber mig på at bygge fede ting til folk, kan jeg jo ikke forhindre dem i somme tider at sælge dem igen.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

[quote="MacG"][quote="Sasha"][quote="Swampthing"]
@ Sasha : Vil det sige man kan bygge en JTM45 ind sammen med den eksisterende forstærker ?[/quote]

Det bliver nok lidt svært at få plads i kassen til en hel forstærker ekstra. Men det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg har rodet lidt med at ombygge sådan et par AB-165´ere, så de to kanaler i videst muligt omfang har "repræsenteret to forskellige generationer af Bassmans"...[/quote]

Og de lyder fedt. Jeg har spillet på 3 af dem Sasha har pillet i, og sådan er på min shortlist over fremtidige projekter.[/quote]

Jeg er den glade ejer af en som Sasha også pillet i, og jeg er ganske enig i at den lyder fedt!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: 3 ugers ferie - startende om ca. 1 time :thumbup:

NO2: Det bliver et godt guitar-år i år. :)

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

[quote="Barf"]NO: Fed koncert på Studenterhuset i går, og vi "gik videre" og får derfor lov til at spille på Voxhall. Det glæder vi os sgu til.[/quote]

Hvad gik i videre fra?

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="itsaysvuff"][quote="Barf"]NO: Fed koncert på Studenterhuset i går, og vi "gik videre" og får derfor lov til at spille på Voxhall. Det glæder vi os sgu til.[/quote]

Hvad gik i videre fra?[/quote]

Emergenza. Det er jo lidt en mærkelig fisk, og selvom de gør meget ud af at sige, at det er en festival og ikke en konkurrence, så er der jo stadig det element med. Men vi går ikke efter at vinde. Vi vil gerne spille på Voxhall, og så håber vi at finde et band eller to, som er fede, og som vi kan arrangere noget med på egen hånd, og så er det jo en gylden mulighed.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: We Will Rock You. Hold da op, hvor var det fedt!


Sendt fra min fantastiske iPhone

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO1: "Another Year" - en lille hjertevarm perle af en film, hvis man "holder af hverdagen". Klasseskuespil!

NO 2: Restaurant Komfuret i Århus.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : "The Straight Story" , hyggeligere film findes vel ikke........

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dr.dk/p3/programmer/formidda ... r/formidda ... %B8mmekage</a><!-- m -->
Jeg tror, at det er min yndlingskage.
Cogito sumere potum alterum

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen