Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Dejlig weekend i Kbh hos kæresten, hvor meget af den foregik på arkitektskolen, da jeg skulle lave min hjemmeopgave færdig. Og det blev den, hele to dage før afleveringsfristen :) :thumbup:
NO: Vi har muligvis fundet en lejlighed på Østerbro lige v. Fælledparken fra 1.8. til en god pris :)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Barf"][quote="itsaysvuff"][quote="Barf"]NO: Fed koncert på Studenterhuset i går, og vi "gik videre" og får derfor lov til at spille på Voxhall. Det glæder vi os sgu til.[/quote]

Hvad gik i videre fra?[/quote]

Emergenza. Det er jo lidt en mærkelig fisk, og selvom de gør meget ud af at sige, at det er en festival og ikke en konkurrence, så er der jo stadig det element med. Men vi går ikke efter at vinde. Vi vil gerne spille på Voxhall, og så håber vi at finde et band eller to, som er fede, og som vi kan arrangere noget med på egen hånd, og så er det jo en gylden mulighed.[/quote]

:thumbup:

Jeg kender faktisk trommeslageren i bandet, der placerede sig lige over jer på førstepladsen. Ikke for at negligere jer, men det var sgu godt gået af dem, at de ikke bare gik videre, men blev nummer 1 i en konkurrence på flest venner, når de kommer fra en by i en helt anden landsdel.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

Havde en rigtig god fødselsdag med familien!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="GodSpeedDK"]
:thumbup:

Jeg kender faktisk trommeslageren i bandet, der placerede sig lige over jer på førstepladsen. Ikke for at negligere jer, men det var sgu godt gået af dem, at de ikke bare gik videre, men blev nummer 1 i en konkurrence på flest venner, når de kommer fra en by i en helt anden landsdel.[/quote]

Bestemt fedt at de gik videre, og de gav den også gas på scenen. Nægtet at tro, at forsangeren kan synge, end ikke snakke, dagen efter en koncert. Snakkede også med en af guitaristerne, og de var også meget begejstrede for, at så mange var dukket op.
Og vi skulle bare være et af de bands, der gik videre, og det gik jo heldigvis. Det var også en noget svingende aften, og der var et par bands, hvis motiv for at deltage jeg ganske enkelt ikke kan forstå. Men sådan er det jo med den frie tilmelding.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Min Matchless overrasker igen og igen....

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="K-P"]NO: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dr.dk/p3/programmer/formidda ... r/formidda ... %B8mmekage</a><!-- m -->
Jeg tror, at det er min yndlingskage.[/quote]

Den bliver jeg nødt til at prøve at lave!
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="efrandsen"]NO: Dejlig weekend i Kbh hos kæresten, hvor meget af den foregik på arkitektskolen, da jeg skulle lave min hjemmeopgave færdig. Og det blev den, hele to dage før afleveringsfristen :) :thumbup:
NO: Vi har muligvis fundet en lejlighed på Østerbro lige v. Fælledparken fra 1.8. til en god pris :) [/quote]
Østerbro er jo det mest eftertragtede kvarter i København. Pas på med tosser fra andre bydele - de vil med stor sandsynlig forsøge at fordreje virkeligheden og overbevise dig om andet.
See you in heaven if you make the list

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Stevi"][quote="efrandsen"]NO: Dejlig weekend i Kbh hos kæresten, hvor meget af den foregik på arkitektskolen, da jeg skulle lave min hjemmeopgave færdig. Og det blev den, hele to dage før afleveringsfristen :) :thumbup:
NO: Vi har muligvis fundet en lejlighed på Østerbro lige v. Fælledparken fra 1.8. til en god pris :) [/quote]
Østerbro er jo det mest eftertragtede kvarter i København. Pas på med tosser fra andre bydele - de vil med stor sandsynlig forsøge at fordreje virkeligheden og overbevise dig om andet.[/quote]

Tro på det... ;-)
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Stevi"]Østerbro er jo det mest eftertragtede kvarter i København.[/quote]

Det lyder sandsynligt. Det er efterhånden en del år siden jeg fraflyttede kvarteret. :lol:

Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Petunia »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Stevi"]Østerbro er jo det mest eftertragtede kvarter i København.[/quote]

Det lyder sandsynligt. Det er efterhånden en del år siden jeg fraflyttede kvarteret. :lol:[/quote]

Ditto her! :D

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Stevi"][quote="efrandsen"]NO: Dejlig weekend i Kbh hos kæresten, hvor meget af den foregik på arkitektskolen, da jeg skulle lave min hjemmeopgave færdig. Og det blev den, hele to dage før afleveringsfristen :) :thumbup:
NO: Vi har muligvis fundet en lejlighed på Østerbro lige v. Fælledparken fra 1.8. til en god pris :) [/quote]
Østerbro er jo det mest eftertragtede kvarter i København. Pas på med tosser fra andre bydele - de vil med stor sandsynlig forsøge at fordreje virkeligheden og overbevise dig om andet.[/quote]

hehe.. Kæresten vil faktisk helst blive på Frederiksberg, så passer det nemli' i cykelafstand mellem Nørre- og Vesterbro, men det skulle være en ret stor 2'er til 6k alt inkl., så så er det næsten bare at slå til :)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Anders B
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anders B »

NO: Jeg har købt en Gibson Hummingbird i dag..!

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

Tillykke! :O

NO: Opbevarer pt. bandets PA-anlæg.. Dvs. usandsynlig god og høj (hænger det mon sammen?) musik fra min lejlighed!
NO2: Har lige købt DVI-HDMI tilslutning... Så nu kan jeg bruge min 32" Full HD til Mac'en ;)
NO3: Har også lige hentet mig Snatch og Remote til iPhone'n, så nu kan jeg ligge i min seng og styre Mac'en og se serier fra min eksterne harddisc over tv'et med PA-anlæg som alternativ til de indbyggede ... Nice :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Anders B"]NO: Jeg har købt en Gibson Hummingbird i dag..![/quote]

Tillykke!! :) :thumbup:

Billeder??

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Jeg tror vist, at jeg får 1300 tilbage i SKAT. Troede ellers ikke, at det var relevant, når min eneste indkomst er SU, men så blev jeg da det klogere.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="K-P"]NO: Jeg tror vist, at jeg får 1300 tilbage i SKAT. Troede ellers ikke, at det var relevant, når min eneste indkomst er SU, men så blev jeg da det klogere.[/quote]

Samme her. Noget med nogle grønne afgifter eller sådan noget. Skøre skattesystem.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Ja, grøn check. Jeg aner ikke hvad det er, men nu har jeg flere penge til studieturen, så jeg er glad.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Var til møde i banken igår, og det er altid en fornøjelse. Anledningen var, at jeg jo nok hellere må forvalte min kommende skattepenge-formue på en voksen og fornuftig måde, og det hjalp min søde bankrådgiver med, så der endda bliver råd til nyt TV og nyt køleskab :thumbup:

NO2: Var lidt træt efter arbejde i dag, så jeg nuppede lige 4 timer på langs, da jeg kom hjem :D

NA: Ovenstående :problem:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: Opdagede lige at den kære Pig Destroyer trommesmadrer er med i et andet band, der hedder Hatebeak, som er det eneste (død metal) band der bruger en papegøje på vokal.. det er fucking nice..! Tror man mit næste projekt skal hedde Furry Fury med en Panda på vokal..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Tillykke med dagen Kimling! :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen