Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

NA: Jeg var ude og spille et duo-job igår - det ambivalente består i, at det til dels var en optur; 90% af sættet gik skidegodt, med korstemmer lige i skabet osv. til trods for 4-5 timers øvning sammenlagt, men det er altid lidt trist at spille en aften hvor der slet ikke er gang i byen. Horsens centrum kunne mønstre 40 mennesker sammenlagt, fik barchefen talt sig til. 15 på Café GRaN (hvor vi sad og spillede), 16 på Hekkenfeldt og resten på Crazy Daisy...
Men masser af rosende ord til Café GRaN fedt sted med giftige shots, og superfede lokaler. -De har også spisning, og skulle kunne præsentere en chili con carné i verdensklasse...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Superfed dag, hvor jeg fik arbejdet lidt mere på Charvel'en. Fik sat ahornhalsen tilbage på min knaldrøde strat - inkl. båndpolering og nyt setup. Fik sat de låsende stemmeskruer og VSVG-trem tilbage på ESP'en og lavet setup på den.

NA: Kan til gengæld godt mærke virkningen af efterhånden 4,5 måned uden guitarspil :( Nå på mandag starter jeg op igen :wave:

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Little Thunder »

4,5 måned uden guitaspil???????? Uha uha - du skal jo nærmest starte helt forfra - hvis du har glemt det, så hedder strengene startende oppefra med den tykkeste E A D G B E. ;)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Little Thunder"]4,5 måned uden guitaspil???????? Uha uha - du skal jo nærmest starte helt forfra - hvis du har glemt det, så hedder strengene startende oppefra med den tykkeste E A D G B E. ;) [/quote]

Jeg kalder dem nu for H E A D G H E :)

NO: Jeg er dælme blevet glad for min syvstrengede...

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Lause »

NO: <a href="" rel="nofollow">

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: En ganske fornuftig grejhandel er så tæt på at være på plads, som den kan være. Kun logistikken mangler at flaske sig. Det bliver spændende med nyt legetøj :)

NA: Weekend! Det lader ikke til, at jeg skal have noget sommerferie i år (i hvert fald tidligst engang i august, så), så weekenderne er mere end kærkomne i øjeblikket.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re:

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"][quote="Little Thunder"]4,5 måned uden guitaspil???????? Uha uha - du skal jo nærmest starte helt forfra - hvis du har glemt det, så hedder strengene startende oppefra med den tykkeste E A D G B E. ;) [/quote]

Jeg kalder dem nu for H E A D G H E :)

NO: Jeg er dælme blevet glad for min syvstrengede...[/quote]

Da jeg havde en syv-strenget var den for det meste stemt B E A D G E :-)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re:

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Turtle"][quote="Little Thunder"]4,5 måned uden guitaspil???????? Uha uha - du skal jo nærmest starte helt forfra - hvis du har glemt det, så hedder strengene startende oppefra med den tykkeste E A D G B E. ;) [/quote]

Jeg kalder dem nu for H E A D G H E :)

NO: Jeg er dælme blevet glad for min syvstrengede...[/quote]

Da jeg havde en syv-strenget var den for det meste stemt B E A D G E :-)[/quote]

Der er da ikke meget idé med en syvstrenget, hvor man kun har 6 strenge på, er der? :P
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re:

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]

Der er da ikke meget idé med en syvstrenget, hvor man kun har 6 strenge på, er der? :P [/quote]

Jo - det er ligesom Keef - bare på en syv-strenget.

Næ - jeg tror censuren nuppede et B ... kan jeg få mit B tilbage? Om jeg må B!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re:

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GodSpeedDK"]

Der er da ikke meget idé med en syvstrenget, hvor man kun har 6 strenge på, er der? :P [/quote]

Jo - det er ligesom Keef - bare på en syv-strenget.

Næ - jeg tror censuren nuppede et B ... kan jeg få mit B tilbage? Om jeg må B![/quote]

Jeg tænkte nok, at du blot ville forsøge med endnu et oplæg til diskussion om, hvorvidt den unævnelige tone hedder B eller H :) Personligt sværger jeg til H, når ikke B er mere passende ... (Og til jazz-folket: Ja, Bb hedder Bb, og ikke B. Og også Bb selvom den næste i rækken hedder H).
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re:

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]Jeg tænkte nok, at du blot ville forsøge med endnu et oplæg til diskussion om, hvorvidt den unævnelige tone hedder B eller H :) Personligt sværger jeg til H, når ikke B er mere passende ... (Og til jazz-folket: Ja, Bb hedder Bb, og ikke B. Og også Bb selvom den næste i rækken hedder H).[/quote]

Næ - som jeg tidligere har nævnt, så spiller jeg altid en Am, hvis jeg bliver i tvivl. Man behøver jo ikke komplicere tingene mere end højst nødvendigt.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re:

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GodSpeedDK"]Jeg tænkte nok, at du blot ville forsøge med endnu et oplæg til diskussion om, hvorvidt den unævnelige tone hedder B eller H :) Personligt sværger jeg til H, når ikke B er mere passende ... (Og til jazz-folket: Ja, Bb hedder Bb, og ikke B. Og også Bb selvom den næste i rækken hedder H).[/quote]

Næ - som jeg tidligere har nævnt, så spiller jeg altid en Am, hvis jeg bliver i tvivl. Man behøver jo ikke komplicere tingene mere end højst nødvendigt.[/quote]

God taktik. Men jeg insisterer på, at jeg har fået en ekstra H-streng. B-streng giver sådan lidt negative associationer ligesom B-film eller B-hold...

NO: Svinemørbrad.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re:

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]
God taktik. Men jeg insisterer på, at jeg har fået en ekstra H-streng. B-streng giver sådan lidt negative associationer ligesom B-film eller B-hold...

[/quote]

Stakkels B-streng. Den må leve i skyggen af den langt mere populære G-streng.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re:

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Turtle"]
God taktik. Men jeg insisterer på, at jeg har fået en ekstra H-streng. B-streng giver sådan lidt negative associationer ligesom B-film eller B-hold...

[/quote]

Stakkels B-streng. Den må leve i skyggen af den langt mere populære G-streng.[/quote]

Jeg kender nogle lækre G-strenge, men jeg må alt for sjældent spille på dem...

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re:

Indlæg af MacG »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Turtle"]
God taktik. Men jeg insisterer på, at jeg har fået en ekstra H-streng. B-streng giver sådan lidt negative associationer ligesom B-film eller B-hold...

[/quote]

Stakkels B-streng. Den må leve i skyggen af den langt mere populære G-streng.[/quote]

Og "G-Strengen" er kælenavnet for Vejle Fjord Broen heromkring. Den går fra Bredballe til Trekantsområdet... (Tjatadim! Jeg er her hele weekenden, don´t go changing..)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Goddamn! Det bliver en lang weekend... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re:

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Turtle"]

NO: Svinemørbrad.[/quote]

Svinemørbrad er tilsyneladende i høj kurs i Vestjylland i dag ... for det er lige netop det, jeg skal til at sætte til livs (det med spisetider tager jeg ikke så højtideligt, det er jo ferie ...).
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re:

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="MacG"][quote="SustainerPlayer"][quote="Turtle"]
God taktik. Men jeg insisterer på, at jeg har fået en ekstra H-streng. B-streng giver sådan lidt negative associationer ligesom B-film eller B-hold...

[/quote]

Stakkels B-streng. Den må leve i skyggen af den langt mere populære G-streng.[/quote]

Og "G-Strengen" er kælenavnet for Vejle Fjord Broen heromkring. Den går fra Bredballe til Trekantsområdet... (Tjatadim! Jeg er her hele weekenden, don´t go changing..)[/quote]

I lol'd :lol:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NPMO(NowPisseMegetOptur) Havde en fin fin øver med den nye Gibber, lyder bare kanon.. Nå der bliver pakket sammen og spaden ligger trygt i sin kasse med det fine stof lagt over sig og låget lagt på.."Nå vi ses gutter" jeg griber min pedalkuffert i den ene hånd og Gibbercasen i den anden, og ud af casen, som jeg af en aller anden grund ikke havde låst, stryger min nye Gibber!!!!! og lander med en yndefuld saltomortale på "maven" på gulvet, NEJJJJJJJ!!!!!!!!! Mit hjerte hamrede derudaf og jeg turde næsten ikke samle den op..Heldigvis skete der intet! ikke engang en ridse eller det slemme, vi alle jo godt ved sker med flyvende Gibbere. To strenge var strøget ud af deres saddel, men ellers intet PYYYYYYHHHH!!!!!!!...

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"]NO: En ganske fornuftig grejhandel er så tæt på at være på plads, som den kan være. Kun logistikken mangler at flaske sig. Det bliver spændende med nyt legetøj :)
[/quote]

For første, og muligvis eneste, gang på det nye gearfreak:

+1 :)
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen