Vintage Guitar Show 2012.

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Vintage Guitar Show 2012.

Indlæg af Morten M »

Vintage Guitar Show er lukket ned i Svendborg pr 31/12-2011 pga underskud de seneste to år.
Til gengæld starter stort set de samme folk Copenhagen Guitar Show den 6 -7. oktober.
Ærgerligt.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Guitar Show 2012.

Indlæg af Sasha »

Ja. Ærgerligt.

Er det noget, man kan finde lidt mere dokumentation for..? Jeg mener: Jeg har også hørt rygtet. Men den - måske tidligere? - formand for Vintageshowet ville ikke bekræfte det...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Guitar Show 2012.

Indlæg af Morten M »

Her er min kilde:
https://www.facebook.com/?ref=logo#!/gr ... uitarshow/
Per Ørum:

Nu kan vi vist ikke holde den spændende nyhed tilbage længere.

Vintage Guitar Show i Svendborg er lukket pr. 31.12 2011.

På utallige opfordringer, ikke mindst fra Sverige, men også Tyskland, Holland, arrangerer vi d. 6. og 7. oktober et helt nyt arrangement, nemlig Copenhagen Guitar Show..

Hjemmesiden er ikke helt oppe køre endnu men forventes klar om ca. 2 uger.

Håber vi alle ses i København.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Guitar Show 2012.

Indlæg af Pluto »

Det er da godt ærgeligt ,men en tur til København er nu heller ikke dårligt.Men altid træls med underskud især når noget er startet som fritids projekt.
Men jeg kommer helt sikkert til København.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Guitar Show 2012.

Indlæg af GuitaRasmus »

Hvad er der ærgerligt over det, udover for de folk der får længere til eventet? De sidste to gange jeg har været der, har jeg været mindre imponeret af arrangementet, i særdeleshed faciliteterne, og især cafeteriemuligheden. At man løber tør for mad to år i træk, så man er nødsaget til at McDonalds er ikke superfedt. Jeg håber meget at flytningen til Kbh vil give bedre faciliteter og langt større tilstrømning af både udstillere og deltagere. Jeg havde ikke tænkt mig at vende tilbage i år, men med flytningen giver jeg det en chance til. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Guitar Show 2012.

Indlæg af FunkyValle »

Navneændringen ligger også op til at udvide udstillerstaben betragteligt og derved ramme et endnu bredere publikum.

Jeg har været til showet i Svendborg en gang og det er ingen hemmelighed, at rejseafstanden for mig har holdt mig væk. Et tilsvarende show i København vil højst sandsynlig kunne tiltrække mig meget mere end et tilsvarende show i Svendborg.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Guitar Show 2012.

Indlæg af Rasmus »

Jeg synes det er fint det rykker til København.
Svendborg er en hyggelig by, men hele charmen ved showet forsvandt jo da det blev rykket ud i hallen.

Det var garanteret ikke det nemmeste at holde i borgerforeningen, men hold kæft hvor havde det charme.

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Guitar Show 2012.

Indlæg af nerøs »

[quote="FunkyValle"]Navneændringen ligger også op til at udvide udstillerstaben betragteligt og derved ramme et endnu bredere publikum.

Jeg har været til showet i Svendborg en gang og det er ingen hemmelighed, at rejseafstanden for mig har holdt mig væk. Et tilsvarende show i København vil højst sandsynlig kunne tiltrække mig meget mere end et tilsvarende show i Svendborg.[/quote]


sådan vil det jo altid være.... men så er det jo modsat for sådan en som mig som. ja der er langt til svendborg.... men der er rigtig langt til KBH :-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Guitar Show 2012.

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"]Jeg synes det er fint det rykker til København.
Svendborg er en hyggelig by, men hele charmen ved showet forsvandt jo da det blev rykket ud i hallen.

Det var garanteret ikke det nemmeste at holde i borgerforeningen, men hold kæft hvor havde det charme.[/quote]

+1

Jeg er blot lidt spændt på at se, hvad showets profil ligesom bliver nu - er det blot tænkt som en regional pendant til Frankfurt/Namm og lignende dødssyge indkøbsmesser? Eller er der f.eks. stadig en snert tilbage af det originale udgangspunkt omkring en hyggelig messe med vintage-instrumenter, guitarbyggere og "små" ildsjæle, som måske bare ville vise deres private samling frem?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Guitar Show 2012.

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"]Jeg synes det er fint det rykker til København.
Svendborg er en hyggelig by, men hele charmen ved showet forsvandt jo da det blev rykket ud i hallen.

Det var garanteret ikke det nemmeste at holde i borgerforeningen, men hold kæft hvor havde det charme.[/quote]

+1

Jeg er blot lidt spændt på at se, hvad showets profil ligesom bliver nu - er det blot tænkt som en regional pendant til Frankfurt/Namm og lignende dødssyge indkøbsmesser? Eller er der f.eks. stadig en snert tilbage af det originale udgangspunkt omkring en hyggelig messe med vintage-instrumenter, guitarbyggere og "små" ildsjæle, som måske bare ville vise deres private samling frem?[/quote]

Ja, jeg kan godt leve med en blanding. Måske skulle man endda overveje om man skulle stille et fullstack og noget andet gammel jern frem.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Guitar Show 2012.

Indlæg af Sasha »

Jamen, det kan jeg såmænd også. Men det er jo en side af det ellers hæderkronede Vinatgeshow, som gennem årene har fået mindre og mindre vægt. Så spørgsmålet er, om det nu helt har fået dødsstødet? Jeg gider personligt ikke drible helt til København for at glo på fabriksnye Gibson-guitarer i glas og ramme eller 4Sounds senest opdaterede udvalg...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen