Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Der er jo unægteligt fanatikere på alle sider, og uanset hvad de tror på, er de altid lige umulige at diskutere med.

Om de så hedder Antifa, Hizb-Ut Tahrir eller DNSB er for så vidt underordnet.


Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af FunkyValle »

NN: Vi har besluttet at skille os af med katten. Min allergi er brudt ud og det går bare ikke. ØV! Er der nogen i hovedstadsområdet, der kunne tænke sig en hyggelig inde-hankat, så sig endelig til...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Kimling"][quote="GodSpeedDK"]NN: Var på ærgerlig vis skyld i, at naboen kl. 5:30 troede de havde indbrud ... jeg var fuld, og havde ramt den forkerte dør ... :?[/quote]

Jeg forestiller mig denne sekvens:
:wave: :o :thumbup: :thumbdown: :oops:[/quote]

Tæt på ... men mest bare :oops: :oops: :oops: :oops:

De tog det dog meget pænt efterfølgende. Jeg kommer dog nok ikke udenom at give rundstykker og basser i næste weekend.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kasperploug »

[quote="FunkyValle"]NN: Vi har besluttet at skille os af med katten. Min allergi er brudt ud og det går bare ikke. ØV! Er der nogen i hovedstadsområdet, der kunne tænke sig en hyggelig inde-hankat, så sig endelig til...[/quote]
Argh! Jeg er så glad for dyr at jeg har lyst til at sige ja! Men jeg bor i en 38 kvm stor lejlighed i Nykøbing Falster på 1. sal, så jeg ved godt at det ikke går! :( Held og lykke med missen :s hifty:
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

NN: At Aage er flytttet ind
Create a sense of purpose around which you base your faith

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Kimling"]NN: At Aage er flytttet ind[/quote]

There goes the neighborhood :P

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Kongelige begivenheder :( Det kan sgu' da ikke passe at først en københavnsk barnedåb og bagefter et postbud i London, der gifter sig kan være så forbandet vigtige, at 200 døde i Syrien lander under kort nyt? Det er helt fuldstændig ude af proportioner. Fucking overklasseløg på overførselsindkomster :(

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Turtle"]NN: Kongelige begivenheder :( Det kan sgu' da ikke passe at først en københavnsk barnedåb og bagefter et postbud i London, der gifter sig kan være så forbandet vigtige, at 200 døde i Syrien lander under kort nyt? Det er helt fuldstændig ude af proportioner. Fucking overklasseløg på overførselsindkomster :( [/quote]
Helt enig......

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Skal på arbejde ude på Kansas City om et par timer, og jeg har mega hold i ryggen. Er der noget dejligere, end tunge ølkasser, fulde mennesker og hold i ryggen, i skøn forening?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Starcaster »

NN: Endnu engang er det kedeligt, for ikke at sige direkte pinligt, at være dansker bosat i udlandet!
http://www.irishtimes.com/newspaper/wor ... 60507.html

Kan "I" forhelvede ikke lave noget positivt? Sejl nogle jøder over sundet; slå tyskerne i en fodboldfinale; send den Lille Havfrue på turné... Bare et eller andet!? Come on DENMARK for satan!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Starcaster"]NN: Endnu engang er det kedeligt, for ikke at sige direkte pinligt, at være dansker bosat i udlandet!
http://www.irishtimes.com/newspaper/wor ... 60507.html

Kan "I" forhelvede ikke lave noget positivt? Sejl nogle jøder over sundet; slå tyskerne i en fodboldfinale; send den Lille Havfrue på turné... Bare et eller andet!? Come on DENMARK for satan![/quote]

Ja, jeg har sgu´tte stemt på hende! (og det har sneet grønt samt alverdens andre farver, før jeg gør det! ) Men jeg kan sagtens forstå din frustration. Og jeg ville også ønske, at situationen var anderledes, og at vi ikke var ved at sætte vores bare nogenlunde rygte over styr overalt i udlandet.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Starcaster"]NN: Endnu engang er det kedeligt, for ikke at sige direkte pinligt, at være dansker[/quote]

Jeg har tilladt mig at fjerne "i udlandet", og bare rundet det op.

:thumbdown:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Petunia »

Bort set fra det, så er det en umådelig præcis personkarakteristik:
"Pia Kjaersgaard, its leader, is a sparsely educated grandmother with a magnetic hold on a large section of the electorate. Her lack of formal education is more than compensated for by an innate and Machiavellian political canniness."

Hun burde sgu være forbudt ved lov!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

Jeg prøvede faktisk at sælge Pia til svenskerne, sidst de havde valg - når de nu alligevel fik et parti ind med næsten hendes politik mente jeg ligeså godt de kunne få den ægte vare. Men de ville heller ikke have hende :(

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af FunkyValle »

NN: Restaurant Mona Rosa i Odense. Fyfferpyffer en ringe omgang mad. Det sted kan jeg IKKE anbefale...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="FunkyValle"]NN: Restaurant Mona Rosa i Odense. Fyfferpyffer en ringe omgang mad. Det sted kan jeg IKKE anbefale...[/quote]

Hvad filan lavede du her, i Danmarks smørhul?

Hvad angår Mona Rosa, så har du sikkert ret. Som jeg husker det ligner det i hvert fald et sted, der på ingen måde retfærdiggør prisskiltet i vinduet.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="FunkyValle"]NN: Restaurant Mona Rosa i Odense. Fyfferpyffer en ringe omgang mad. Det sted kan jeg IKKE anbefale...[/quote]

Hvis det er den der "mexicanske" inde ved Gråbrødrepassagen, så har den aldrig været særligt god :(

NN: Høfeber. Naturen må man jo leve med. Men kunne man ikke forbyde birketræer i beboelsesområder???

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]NN: Høfeber. Naturen må man jo leve med. Men kunne man ikke forbyde birketræer i beboelsesområder???[/quote]

Husk på, at pollen faktisk bare er træsæd. Man bliver lige lidt mere overbærende, med det i mente, ik'?

:D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Turtle"]NN: Høfeber. Naturen må man jo leve med. Men kunne man ikke forbyde birketræer i beboelsesområder???[/quote]

Husk på, at pollen faktisk bare er træsæd. Man bliver lige lidt mere overbærende, med det i mente, ik'?

:D [/quote]

Det forklarer i hvert fald konsistensen på det, der løber ud af min næse :o

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen