Invitation til dyst...

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Sasha »

[quote="Laetus"][quote="Sasha"]Nu bedømmer jeg musik på kvalitet og ikke på kvantitet. God musik, som desværre kun bliver hørt af tre mennesker, er i mine øjne langt at foretrække fremfor ét eller andet bras, som har det som ypperste kvalitet ikke at fornærme i hundredtusindvis af mennesker. Og dette synspunkt havde jeg også, da jeg var teenager. Så når du bruger udtrykket "man" om at have drømt om berømmelse siden ungdommen, er det dig, som LÆGGER ord i munden på andre. Jeg er ikke en del af dine "man" ![/quote]

'Man' er generelt, og har derfor stor mulighed for at ramme ved siden af - der findes også mange "man'er", som aldrig nogensinde har spillet musik.

Nej - du tager fejl... Du bedømmer musik ud fra din måde at anskue kvalitet. Jeg bedømmer musik som musik - kvalitet/kvantitet er jeg sådan set aldeles ligeglad med, noget er godt, andet er dårligt, og med mindre det er så ringe, at det gør mig fysisk dårlig, så har jeg ikke behov for at give udtryk for hvad jeg synes der er kvalitet. Sådan er vi jo forskellige..
Men du missede det jeg efterspurgte - mindre negativitet og fordømmelse, venligst, så er jeg glad.[/quote]

Hvordan "bedømmer man musik som musik" uden at forholde sig til dens kvalitet (som jo så i sidste ende aldrig kan blive andet end et spørgsmål om smag og behag)..? Det lyder umiddelbart som en umulig opgave i mine ører - for nu ikke direkte at kalde det noget ævl...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

[quote="Sasha"][quote="Laetus"] Måden dit første indlæg, læses af mig, får det til at lyde som om at du nærer afsky til konkurrencen, udelukkende, fordi den befinder sig på et fora du ikke bryder dig om
[/quote]

Jamen, jeg kan jo sådan set ikke gøre for, at du læser noget andet end dét, jeg skriver.

Jeg er ikke tilhænger af musik som en konkurrence. Jeg er ikke tilhænger af Aage og især ikkke deres forum. Og jeg er især ikke tilhænger af, at alt det ævl, som foregår sidstnævnte sted, skal "slæbes" med herover på dette forum, hvor vi almindeligvis er behageligt fri for dén slags.

At du så sætter lighedstegn mellem disse udsagn - well, det er ligesom din afdeling...[/quote]

Der foregår nu også en del ævl her, og det kan godt være du ikke kan se det, men jeg følger, som sagt, med fra sidelinjen, og jeg har læst meget nonsens(uden at pege fingre). Og jeg er desuden ikke enig i din Arto sammenligning - der er blot flere mennesker på 4sound end her, og det skaber et større skel blandt de mennesker som befinder sig der, og dermed også mere kontrovers. Der er flere 'almindelige' mennesker på 4sound, der har du trods alt ret. Jeg har bestyret fora i 100k bruger størrelsen, og tro mig når jeg siger, at saglighed kan være svært at finde blandt så mange mennesker, men den er trods alt til stede.

Og jeg kan sige det til dig..
At du forbander, fordømmer og basker løs er din afdeling.. Og hvorfor har jeg behov for at høre det?

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Kimling »

Laetus:
Hvis du bare er her for at skændes, synes jeg, du skal lukke din konto og holde dig på 4Sounds fora
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Sasha »

[quote="Laetus"][quote="Sasha"][quote="Laetus"] Måden dit første indlæg, læses af mig, får det til at lyde som om at du nærer afsky til konkurrencen, udelukkende, fordi den befinder sig på et fora du ikke bryder dig om
[/quote]

Jamen, jeg kan jo sådan set ikke gøre for, at du læser noget andet end dét, jeg skriver.

Jeg er ikke tilhænger af musik som en konkurrence. Jeg er ikke tilhænger af Aage og især ikkke deres forum. Og jeg er især ikke tilhænger af, at alt det ævl, som foregår sidstnævnte sted, skal "slæbes" med herover på dette forum, hvor vi almindeligvis er behageligt fri for dén slags.

At du så sætter lighedstegn mellem disse udsagn - well, det er ligesom din afdeling...[/quote]

Der foregår nu også en del ævl her, og det kan godt være du ikke kan se det, men jeg følger, som sagt, med fra sidelinjen, og jeg har læst meget nonsens(uden at pege fingre). Og jeg er desuden ikke enig i din Arto sammenligning - der er blot flere mennesker på 4sound end her, og det skaber et større skel blandt de mennesker som befinder sig der, og dermed også mere kontrovers. Der er flere 'almindelige' mennesker på 4sound, der har du trods alt ret. Jeg har bestyret fora i 100k bruger størrelsen, og tro mig når jeg siger, at saglighed kan være svært at finde blandt så mange mennesker, men den er trods alt til stede.

Og jeg kan sige det til dig..
At du forbander, fordømmer og basker løs er din afdeling.. Og hvorfor har jeg behov for at høre det?[/quote]


Fint for dig!

Men hvis lugten i dette lille og tilsyneladende ret så eksklusive forum ikke behager dig, så er der jo på ingen måde nogen, som forhindrer dig i at benytte et af de andre fora i "100k bruger størrelsen" istedet. Det er vel dig selv, som uden tvang har opsøgt nærværende forum, er det ikke? Det forekommer mig heller ikke, at du bidrager med meget konstruktivt til debatten her? (det var vist dét, som du oprindeligt klandrede mig for, var det ikke? )
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

[quote="Kimling"]Laetus:
Hvis du bare er her for at skændes, synes jeg, du skal lukke din konto og holde dig på 4Sounds fora[/quote]

Jeg vil ikke blot skændes - jeg synes bare ikke Sasha's indlæg var særligt rart at læse. :)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

[quote="Sasha"]Fint for dig!

Men hvis lugten i dette lille og tilsyneladende ret så eksklusive forum ikke behager dig, så er der jo på ingen måde nogen, som forhindrer dig i at benytte et af de andre fora i "100k bruger størrelsen" istedet. Det forekommer mig heller ikke, at du bidrager med meget konstruktivt til debatten her? (det var vist dét, som du oprindeligt klandrede mig for, var det ikke? )[/quote]

Nah - jeg klandrer dig for at være lidt for negativ og fordømmende i din stillingstagelse.. Ikke andet. Og på trods af udstrakt hånd, er du stadigt negativ og fordømmende, så jeg giver op, og forsvinder tilbage i skyggerne, hvor jeg plejer at være. :D
Undskylder at jeg ikke formåede at skabe en bedre verden hvor der er plads til alle. :cry:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Sasha »

[quote="Laetus"][quote="Sasha"]Fint for dig!

Men hvis lugten i dette lille og tilsyneladende ret så eksklusive forum ikke behager dig, så er der jo på ingen måde nogen, som forhindrer dig i at benytte et af de andre fora i "100k bruger størrelsen" istedet. Det forekommer mig heller ikke, at du bidrager med meget konstruktivt til debatten her? (det var vist dét, som du oprindeligt klandrede mig for, var det ikke? )[/quote]

Nah - jeg klandrer dig for at være lidt for negativ og fordømmende i din stillingstagelse.. Ikke andet. Og på trods af udstrakt hånd, er du stadigt negativ og fordømmende, så jeg giver op, og forsvinder tilbage i skyggerne, hvor jeg plejer at være. :D
Undskylder at jeg ikke formåede at skabe en bedre verden hvor der er plads til alle. :cry:[/quote]

Jamen, jeg beklager da, at jeg ikke straks skiftede holdning, blot fordi du opfordrede mig til det.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Der er vidst ikke megen On Topic over denne tråd længere, skal den ikke bare lukkes inden den løber helt af sporet?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

Lige et sidste twitch inden jeg går af...

[quote="Sasha"]Jamen, jeg beklager da, at jeg ikke straks skiftede holdning, blot fordi du opfordrede mig til det.[/quote]

Jeg kan da blot håbe på at du kan se logikken i at være mindre negativ og uptight. :p

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Sasha »

Jeg har ikke yderligere at tilføje.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Laetus"]Jeg har bestyret fora i 100k bruger størrelsen...[/quote]

Hvilke fora?
Bah

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Jens H »

[quote="Kaptajn Kropp"]Der er vidst ikke megen On Topic over denne tråd længere, skal den ikke bare lukkes inden den løber helt af sporet?[/quote]
Det passer da meget godt til overskriften :)
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af kraen »

[quote="Jens H"][quote="Kaptajn Kropp"]Der er vidst ikke megen On Topic over denne tråd længere, skal den ikke bare lukkes inden den løber helt af sporet?[/quote]
Det passer da meget godt til overskriften :) [/quote]

+1. Jeg venter bare på at de rent fysisk trækker sværdene.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

He.. man kan komme grueligt galt afsted med en lille venlig invitation (som var trådens oprindelige topic)...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

Heh, sådan går det jo nogle gange.. Jeg er forresten banned i en uge på 4sound, bare fordi at en mod lige synes jeg havde brug for en pause.. Oh well. :)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af CobraPizza »

Jeg synes da det er fint at holde 4sound 4 themselves.. Ønsker man at være derovre kan man jo passende oprette en konto derovre. Jeg tror da heller ikke at "alt for damerne" forummet, gider at have links til "sirene" (eller andet damemagasin).. Er det ikke ok at holde skidt fra kanel og lade os "osteklokke-freaks" være osteklokke-freaks
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

[quote="CobraPizza"]Jeg synes da det er fint at holde 4sound 4 themselves.. Ønsker man at være derovre kan man jo passende oprette en konto derovre. Jeg tror da heller ikke at "alt for damerne" forummet, gider at have links til "sirene" (eller andet damemagasin).. Er det ikke ok at holde skidt fra kanel og lade os "osteklokke-freaks" være osteklokke-freaks[/quote]

Tja, jeg går ind for at alle skal have lov til at være til... Jeg går ikke ind for racisme, patriotisme, nationalisme og lignende, som udelukker mangfoldighed. :D

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Loomer »

[quote="Laetus"][quote="CobraPizza"]Jeg synes da det er fint at holde 4sound 4 themselves.. Ønsker man at være derovre kan man jo passende oprette en konto derovre. Jeg tror da heller ikke at "alt for damerne" forummet, gider at have links til "sirene" (eller andet damemagasin).. Er det ikke ok at holde skidt fra kanel og lade os "osteklokke-freaks" være osteklokke-freaks[/quote]

Tja, jeg går ind for at alle skal have lov til at være til... Jeg går ikke ind for racisme, patriotisme, nationalisme og lignende, som udelukker mangfoldighed. :D [/quote]

Det bliver du ikke mindre irriterende af.

Yeah, I said it...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

You sure did. :)
Det var den med de sværd Kraen snakkede om.. :D

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Kimling »

[quote="Loomer"]
Det bliver du ikke mindre irriterende af.

Yeah, I said it...[/quote]
:lol:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Låst

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen