Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Der er tilsyneladende ok styr på tingene op til vores EP-release i morgen. CD'erne er blevet flotte, og vi fik øvet vores set godt igennem og helt styr på det nye nummer i aften.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Hvis jeg forstår medierne ret, så er man endt med en løsning, hvor Chrsitianitterne ejer christiania, der bliver fuldt lovlig og ellers ligner sig selv. Hvis det hele tiden har været en mulighed, hvad dælen har man så været uenige om? Der ser da ikke umiddelbart ud til, at være nogen tabere i sådan en aftale :)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Turtle"]NO: Hvis jeg forstår medierne ret, så er man endt med en løsning, hvor Chrsitianitterne ejer christiania, der bliver fuldt lovlig og ellers ligner sig selv. Hvis det hele tiden har været en mulighed, hvad dælen har man så været uenige om? Der ser da ikke umiddelbart ud til, at være nogen tabere i sådan en aftale :) [/quote]

Fedt, så er jeg ikke den eneste der ikke forstår det :D Men skulle de ikke købe det af Etaten for den nette sum af 150 milloner kr? (Omregnet til GF-valuta: to vintage Gibson Les Paul)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="CobraPizza"][quote="Turtle"]NO: Hvis jeg forstår medierne ret, så er man endt med en løsning, hvor Chrsitianitterne ejer christiania, der bliver fuldt lovlig og ellers ligner sig selv. Hvis det hele tiden har været en mulighed, hvad dælen har man så været uenige om? Der ser da ikke umiddelbart ud til, at være nogen tabere i sådan en aftale :) [/quote]

Fedt, så er jeg ikke den eneste der ikke forstår det :D Men skulle de ikke købe det af Etaten for den nette sum af 150 milloner kr? (Omregnet til GF-valuta: to vintage Gibson Les Paul)[/quote]

Jeg har ikke hørt en pris - andet end at den vist skulle være ganske fordelagtig for beboerne. Men hvis de har sagt ja, så har de vel fundet pengene...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jo, jeg har ihvertfald også hørt 150 millioner nævnt i den forbindelse.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

NO: Loddede mit 4x8" 4ohm kabinet om til 16 ohm og har fået meget bedre bund med Vox Brian May foran.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Morten M"]NO: Loddede mit 4x8" 4ohm kabinet om til 16 ohm og har fået meget bedre bund med Vox Brian May foran.[/quote]
Hvilke højtalere er det? Hvordan lyder det? (indsæt selv flere spørgsmål). Fortæl da lidt om sådan et kabinet.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

[quote="Odgaard"][quote="Morten M"]NO: Loddede mit 4x8" 4ohm kabinet om til 16 ohm og har fået meget bedre bund med Vox Brian May foran.[/quote]
Hvilke højtalere er det? Hvordan lyder det? (indsæt selv flere spørgsmål). Fortæl da lidt om sådan et kabinet.[/quote]
Det er et Fame cab fra Musicstore's lille halfstack til EUR222. Tror det er fremstillet i Kina. Klistermærket på højtt magneterne siger Musicparts.
Har mest brugt det sammen med Vox Brian May 7w transistoramp, som jeg har haft meget fornøjelse med de sidste 4-5 år.
Inden mod lød cab 'spidst' og mellemtoneagtigt med en noget lav fast bund.
Efter mod er diskanten nede i 'normalt' niveau, så den kan styres fra forstærkeren. Bassen er tydelig og mellemtonen mere defineret. Og for første gang er der 'omph'/løft omkring 320Hz. Cab lyder generelt mere 'tydeligt' end tidligere.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Det er da helt hyggeligt at arbejde længe på en søndag - når der er tale om opgaver, der kan løses, mens man sidder i udestuen med chips og cola og lytter til Sort Søndag :)

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

[quote="k_50"]NO: Der er tilsyneladende ok styr på tingene op til vores EP-release i morgen. CD'erne er blevet flotte, og vi fik øvet vores set godt igennem og helt styr på det nye nummer i aften.[/quote]

NO: Det gik sgu da meget godt det der. Vi spillede rigtig fint, havde det sjovt og rart og fik solgt en pæn bunke CD'er og t-shirts.
Eneste streg i regningen var, at rytmeguitaristen midt i et nummer fik sparket stikdåsen til sangeren og lead-guitaristens pedaler ud, så deres lyd røg, og vi måtte stoppe for at finde fejlen. Men det gik nu ok - vi fandt ret hurtigt ud af det, og kastede med lidt t-shirts i mellemtiden, så vi mistede ikke alt for meget momentum.

NO2: Så var min søster lige så rar at lege chauffør, så mine trommer kunne komme hjem i øveren, og efterfølgende give pizza og tømmermændshygge. Og minsandten om ikke min svoger lige gav mig et par fede cowboystøvler, bare fordi jeg kunne passe dem, og han ikke fik dem brugt...

NO: Den cola, jeg glemte i fryseren, inden min søster hentede mig, er lige tøet op, og der er stadig brus i :thumbup:

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Søren »

NO: Osama Bin Laden er død!

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Søren"]NO: Osama Bin Laden er død![/quote]
Er vi nu også sikre på, at det er sådan en god ting..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

Jeg er personligt rystet over, at mennesker i lande som bryster sig af at være demokratiske retsstater, har "optur" over at vores fjender er blevet dræbt, i stedet for at være blevet fanget i live og dømt af en domstol.

Personligt håber jeg, at dette kan hjælpe Obama i 2012, og også stille til eksempel, at den eneste måde man kan finde en nål i en høstak er, hvis man bomber alt høet væk - og når høet er en stor region et sted i verden, så bliver den slags dyrt!
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Søren"]NN: Osama Bin Laden er Martyr![/quote]

fix'd.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

Well, hvis det får Al Queda til at falde fra hinanden, kunne de da godt have skudt nogle flere for min skyld..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="CobraPizza"]Well, hvis det får Al Queda til at falde fra hinanden, kunne de da godt have skudt nogle flere for min skyld..[/quote]

Lad os nu lige se det ske først, ikke?

Og hvis Al Queda falder fra hinanden, så kommer der jo bare noget nyt med et andet navn istedet...

Hvad med at se lidt på årsagerne istedet for kun at behandle symptomerne?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

Hvis vi starter fra en ende med at skyde dem, så stopper der vel på et tidspunkt med at være nogle :)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Mon ikke det er den direkte vej til, at "for hver gang, vi skyder én, kommer der ti nye"..?

Og gav vi os til lystigt at aflive "anderledes tænkende" og "Unerwünschte" fra en ende af, var vi vel i bund og grund ikke et hak bedre selv?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

Her er jo ikke tale om "anderledes tænkende" men om folk, der ønsker inderligt at skade andre.. Jeg tror man skal passe på med at blive for pacifistisk, så man ender handlingslammet. Han var en skidt fyr, der stod for noget skidt, og han er permanent neutraliseret, selvom han fik muligheden for overgivelse.. Det synes jeg ikke er særligt nazistisk..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Søren »

Vi kunne også parlamentere frem og tilbage, og stille tusind advokater op, som prøver at forsvare en terror-leder, der har stået for drab tusinder af mennesker, og sikkert se ham gå ud af fængslet på en eller anden måde på et eller andet tidspunkt. Skulle Saddam Hussein også "bare" fængsles"? Jeg synes sgu det er fint at den slags personer oplever konsekvenser overfor deres handlinger og bedrifter.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen