Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re:

Indlæg af Telemaster »

[quote="MacG"]

Og "G-Strengen" er kælenavnet for Vejle Fjord Broen heromkring. Den går fra Bredballe til Trekantsområdet... (Tjatadim! Jeg er her hele weekenden, don´t go changing..)[/quote]

Jamen altså... Jeg er ikke i besiddelse af den mest sofistikerede humor nu om stunder, men det er verdensklassesjovt! :D
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Har lige købt nye havemøbler.
NO2: Og et par store blæsere, så jeg kan holde varmen ud.
NO3: Havemøblerne skal indvies med hygge-grillaften med en flok venner :)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: I morges afpudsede jeg et vulgært stort stykke oksemørbrad, skar den i mindre stykker og den ligger nu i lage af god jomfruolivenolie, balsamikoeddike, salt, peber og rigeligt med rustikt hakkede kinesiske hvidløg. Ellers er det noget med majskolber gnedet i citronsalt, miksede grøntsager med italienske urter og en obligatorisk (oste)-pølse eller to. Rigeligt med drikkevarer på køl. Det kan ikke gå galt. Under alle omstændigheder er der skildpaddeis til dessert. :thumbup:

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Runem »

[quote="SustainerPlayer"]NO: I morges afpudsede jeg et vulgært stort stykke oksemørbrad, skar den i mindre stykker og den ligger nu i lage af god jomfruolivenolie, balsamikoeddike, salt, peber og rigeligt med rustikt hakkede kinesiske hvidløg. Ellers er det noget med majskolber gnedet i citronsalt, miksede grøntsager med italienske urter og en obligatorisk (oste)-pølse eller to. Rigeligt med drikkevarer på køl. Det kan ikke gå galt. Under alle omstændigheder er der skildpaddeis til dessert. :thumbup:[/quote]

Nammenam :)


NO: Vandski, kolde øl og grill med bandet i min trommeslagers sommerhus senere i dag

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jah, jeg har også "en rundkørsel" liggende i en tyk suppe af olie, sennep, balsamico,chili, rosmarin, paprika, masser af hvidløg, salt og peper. Det bliver godt senere... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

No: Peter C's 1983 Celestion 12-70 speakers.. heruka! tror jeg skal støvsuge nettet for nogle stykker af dem, for djævlen da de losser løgene langt op i maven på V30'erne
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

NO: Piger, helt generelt. awesome.
NN: Piger der bor langt væk. øvbøv.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Det er da godt at høre, at der er nogle, som kan li´ dem... (70 watts Celestion-højttalere, that is)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Jeg vil i aften udføre den ædle kunst at følge med i BÅDE VM-bronzekampen OG DR2-temalørdag om Roskilde ... Fin ferieplanlægning.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO Hyggelig grillaften for at indvie de nye havemøbler. Lidt ribben, lidt revelsben, en klump oksekød. Og så en pose med "12 blandede pølser" nede fra slagteren. Og jo, det var det jeg bestilte, de har jo 8-9 forskellige grillpølser, så jeg kunne ikke bestemme mig. Jeg tror aldrig min slagter har fået sådan en bestilling før :lol:

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: En lille uge på højskolen i godt selskab og masser af musik

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Kølig luft og regnvejr. Dejligt :)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: VM-finale i aften. Det bliver stort. Viva España :D
NO2: Den skal ses efter et grillet ædegilde hos en kammerat, der er uddannet kok. Jeg forventer oppustethed og halsbrand.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: Holland vinder i aften :)

NO2: Der var en fyr der på Gibson's hjemmeside havde skrevet følgende omkring deres "Dusk tiger" model..
"I feel bad for the tiger in the photo. His credabitlity is gone." Det er humor på højt plan :)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Den står vist på strandtur og VM bold i dag
NO2: OK job i går - Det er sgu altid dejligt at komme ud og lufte økserne
NO3: Min Les Paul lyder bare kongefedt - Min bassist kommenterede det endda helt uopfordret :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re:

Indlæg af Smittefar »

[quote="Telemaster"][quote="MacG"]

Og "G-Strengen" er kælenavnet for Vejle Fjord Broen heromkring. Den går fra Bredballe til Trekantsområdet... (Tjatadim! Jeg er her hele weekenden, don´t go changing..)[/quote]

Jamen altså... Jeg er ikke i besiddelse af den mest sofistikerede humor nu om stunder, men det er verdensklassesjovt! :D [/quote]

+1 ;) - Det er sgu god humor - og så er der endda ikke så længe til, jeg skal slå et smut henover G-strengen.
Modded guitars were crap right out of the factory

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re:

Indlæg af Martin »

[quote="Smittefar"][quote="Telemaster"][quote="MacG"]

Og "G-Strengen" er kælenavnet for Vejle Fjord Broen heromkring. Den går fra Bredballe til Trekantsområdet... (Tjatadim! Jeg er her hele weekenden, don´t go changing..)[/quote]

Jamen altså... Jeg er ikke i besiddelse af den mest sofistikerede humor nu om stunder, men det er verdensklassesjovt! :D [/quote]

+1 ;) - Det er sgu god humor - og så er der endda ikke så længe til, jeg skal slå et smut henover G-strengen.[/quote]
Som lokal må jeg sige, jeg foretrækker turen under G-strengen. :D
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Når nu man ikke kan huske telefonnummeret til det lokale pizzaria, og øjnene ikke helt rækker til at se, hvad der står på skiltene derovre, så tager man da bare sit spejlreflekskamera med fuld zoom (200 mm) og tager et billede af pizzariaet og vupti, så kan man lave digital zoom, og så står telefonnummeret fuldstændig klart :laugh:
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Smittefar"]NO: Når nu man ikke kan huske telefonnummeret til det lokale pizzaria, og øjnene ikke helt rækker til at se, hvad der står på skiltene derovre, så tager man da bare sit spejlreflekskamera med fuld zoom (200 mm) og tager et billede af pizzariaet og vupti, så kan man lave digital zoom, og så står telefonnummeret fuldstændig klart :laugh:[/quote]

... og det var ikke hurtigere at slå det op på krak.dk? Men det giver selvfølgelig ikke nogen points for kreativitet ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

tror faktisk ikke, det var hurtigere - og så slap jeg jo også for at bruge computeren :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen