Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Telemaster"]Orv, forresten...

NO: Der er et yderst elskværdigt kvindemenneske, der har støbt en kopi af et Dunlop Jazz III XL til mig i sølv. Det kræver vist et flash, når det engang bliver dagslys :-)[/quote]

God stil. Hun er også en sød tøs. Nu er spørgsmålet så bare: Skal du til at gå med halssmykke? :-D[/quote]

Jah, man fristes til at spørge hr. Telemester, om han nu vitterligt også er helt sikker på, at han ER en gentleman og ikke blot én, der lader som om... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="gajda"][quote="VilhelmNielsen"]NO: Roger Waters!!!!![/quote]

+1

Men det havde nu været sjovere, hvis det var Gilmour, der spillede Gilmour :-)[/quote]

Man kan desværre ikke få det hele ;)

Hvor var du placeret?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Er ved at lægge sidste hånd på en byttehandel, jeg ser lidt frem til :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="gajda"][quote="VilhelmNielsen"]NO: Roger Waters!!!!![/quote]

+1

Men det havde nu været sjovere, hvis det var Gilmour, der spillede Gilmour :-)[/quote]

Man kan desværre ikke få det hele ;)

Hvor var du placeret?[/quote]
Det var dælme fedt... Dejligt at de havde fokus på det som de er gode ti og lagde Gilmour tingen lidt i baggrunden.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

NO: Vega i aften..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
gajda
Smoke On The Water
Indlæg: 96
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af gajda »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="gajda"][quote="VilhelmNielsen"]NO: Roger Waters!!!!![/quote]

+1

Men det havde nu været sjovere, hvis det var Gilmour, der spillede Gilmour :-)[/quote]

Man kan desværre ikke få det hele ;)

Hvor var du placeret?[/quote]

Jeg var på plænen.

I første sæt stod jeg næsten helt fremme ved scenen, dog pænt langt ude til højre. Der var god lyd og OK udsyn (så meget udsyn som man nu kan forvente, når det hele går ud på at klaske en mur op mellem publikum og band :-)

I andet sæt stod jeg nogenlunde midt i salen. Det gav en mere komplet indtryk af de visuelle effekter - til gengæld var lyden ikke ret god.

Men som du siger: Man kan ikke få det hele :-)
We all came out to montreux, on the lake geneva shoreline

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Er ved at lægge sidste hånd på en byttehandel, jeg ser lidt frem til :) [/quote]

Hva' ska du hadada?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Dannyboy"][quote="GodSpeedDK"]NO: Er ved at lægge sidste hånd på en byttehandel, jeg ser lidt frem til :) [/quote]

Hva' ska du hadada?[/quote]

Om alt går vel, skulle jeg gerne hente en LP Jr., smadret Henning Hansen-style, i morgen :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Scorede en MD-421´er i lige netop "den helt rigtige version" ret billigt på tysk Ebay.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Sasha"]NO: Scorede en MD-421´er i lige netop "den helt rigtige version" ret billigt på tysk Ebay.[/quote]

Hvilken en er det så..?
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Det er jo et religiøst spørgsmål... :-)

Personligt er jeg på U4. Men jeg er også så fandens forfængelig... (og har en gammel "N" version til at ligge og rode ét eller andet sted)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Er md-421 ikke en af de mikrofoner hvor den fortsatte produktion faktisk lyder ret tæt på de gamle? Det syntes jeg at have læst på det store interweb som altid ligger inde med sandheden :D

(jeg har ikke selv testet har også kun en gammel en som jeg er mægtig glad for)
Bah

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Well, well, well...

Det siges ihvertfald, at der blev lavet nogle ændringer, da de lavede "II" versionen, som gjorde, at lyden blev tyndere end på de gamle. Jeg har heller ikke testet op imod en ny.

(at der så rodes voldsomt rundt i modelbetegnelserne på Ebay og andre steder, hvor disse udbydes til salg, er en helt anden sag. Så man skal se sig for! )
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="gajda"]Jeg var på plænen.

I første sæt stod jeg næsten helt fremme ved scenen, dog pænt langt ude til højre. Der var god lyd og OK udsyn (så meget udsyn som man nu kan forvente, når det hele går ud på at klaske en mur op mellem publikum og band :-)

I andet sæt stod jeg nogenlunde midt i salen. Det gav en mere komplet indtryk af de visuelle effekter - til gengæld var lyden ikke ret god.

Men som du siger: Man kan ikke få det hele :-)[/quote]

Okay. Sad helt nede bag i. Fantastisk lyd og fuldt overblik over det visuelle, så kom til at tænke på om det ikke helt gik tabt på plænen. Til gengæld skulle du ikke bruge kikkert for at se manden i fokus :D (som for en gangs skyld endelig lod til at nyde rampelyset!)

Og tror vist nok man roligt kan sige at Parken aldrig har lydt bedre!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

mmmm.... Gammel MD-421 - lyder altså dejligt

NO: Nye hjul med sommerdæk og en ny kobling til bilen - hold da kæft, den kører dejligt nu - det er jo en ren racer, når koblingen ikke giver op mit i en accelaration :)

NO2: Det viste sig at problemet med at starte efter korte ture var relateret til en start/stop ventil, der var sodet grundigt til - En rens og så er den så god som ny igen.

NN: Man kunne godt nok have købt meget lækkert guitargrej for de samme penge som en lille opgradering af bilen kostede.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Smittefar"]mmmm.... Gammel MD-421 - lyder altså dejligt
[/quote]

Jah, cirka sådan her:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.coutant.org/md421u4/md421.mp ... 421.mp3</a><!-- m -->

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Og nu med tysk accent - herligt :D
Modded guitars were crap right out of the factory

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Dannyboy"][quote="GodSpeedDK"]NO: Er ved at lægge sidste hånd på en byttehandel, jeg ser lidt frem til :) [/quote]

Hva' ska du hadada?[/quote]

Om alt går vel, skulle jeg gerne hente en LP Jr., smadret Henning Hansen-style, i morgen :thumbup:[/quote]

Hmm. Er det ikke en sindssygt dårlig handel for dig? Den koster 4-5k fra ny. Ligemeget hvad Hansen har gjort ved den er træet vel det samme må man formode?

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Telemaster"]Orv, forresten...

NO: Der er et yderst elskværdigt kvindemenneske, der har støbt en kopi af et Dunlop Jazz III XL til mig i sølv. Det kræver vist et flash, når det engang bliver dagslys :-)[/quote]

God stil. Hun er også en sød tøs. Nu er spørgsmålet så bare: Skal du til at gå med halssmykke? :-D[/quote]

Det kan jeg svare ganske kort på: Nej. Hjemme hos mig bruger man plektre til at spille guitar med. Halssmykker sidder på piger, Rasser ;-)
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Dannyboy"]

Hmm. Er det ikke en sindssygt dårlig handel for dig? Den koster 4-5k fra ny. Ligemeget hvad Hansen har gjort ved den er træet vel det samme må man formode?[/quote]


Nej, nej ... bare se hvad det gjorde ved Stevens, da han blev rystet.

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen