Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Pollenplaning?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: I januar var mit band i studiet for at indspille nogle numre. Vi havde ikke tjekket helt vildt meget op på det pågældende studie, men vi havde dog, om ikke andet, fået anbefalet dem, på grund af det udstyr de lå inde med. Og det var sådan set også rigtig fint, og indspilningerne forløb planmæssigt. Men lang historie kort: Vi havde en lille disput omkring tilbud vs. den endelige regning, som endte i et kompromis, der indebar mixning i det pågældende studie - det var ikke planen fra starten. Og så gik der ellers et par måneder, inden vi hørte noget igen. Og dér fik vi så nogle løse udkast til mix af de to numre, men efter det, har der været stille som graven. Trods adskillige henvendelser. Det er nu næsten 4 måneder siden vi indspillede, og vi er ved at være en liiiiiiiille smule utålmodige ...

Jeg bør naturligvis ikke nævne navne, i denne sammenhæng, men på den anden side skal der ikke møj detektivarbejde til, for at regne ud hvor vi brændte nallerne, så .... Nyborg Lydstudie (tidligere Lydlaboratoriet): Avoid at all cost!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

NN- Jeg har fået mørtel støv i mit ene øje i torsdags.Tog først på skadestuen igår som så rensede mit øje og sendte mig videre til en øjenlæge.Der skulle
så ikke være nogen varige me'n ,men hold da kæft hvor er det smertefuldt og jeg er nødt til at sidde eller ligge med lukkede øjne det meste af tiden.
Pis jeg har lovet lille sønnen at vi skal til maj fest her i byen idag.
Sorte strater lyder bare bedst..

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kasperploug »

NN: Kvinder
NN2: Alle de problemer de kommer med..
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="kasperploug"]NN: Kvinder
[/quote]

Nej.

I hvert fald ikke sådan helt generelt ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Abemand »

NN: Jeg modtog i går min Morpheus Droptune fra Thomann. Forseglingen på kassen var brudt, pedalen var ret støvet og der var mærker i gummidutterne under bunden. Jeg kan så se at de har en af dem som B-Stock/returvare på deres side og skriver til dem at de da vist er kommet til at sende mig den istedet for en ny. De skriver tilbage og beklager og siger, at hvis jeg vil beholde den, vil de give mig 10€ i rabat. Det havde vel også været et ok (om end ret fedtet) forslag, hvis ikke lige det var fordi at rabatten på B-stock modellen er på 14€. Nu får de sgu lov at bytte den...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Abemand"]NN: Jeg modtog i går min Morpheus Droptune fra Thomann. Forseglingen på kassen var brudt, pedalen var ret støvet og der var mærker i gummidutterne under bunden. Jeg kan så se at de har en af dem som B-Stock/returvare på deres side og skriver til dem at de da vist er kommet til at sende mig den istedet for en ny. De skriver tilbage og beklager og siger, at hvis jeg vil beholde den, vil de give mig 10€ i rabat. Det havde vel også været et ok (om end ret fedtet) forslag, hvis ikke lige det var fordi at rabatten på B-stock modellen er på 14€. Nu får de sgu lov at bytte den...[/quote]

Det er sgisme skrantende. Har du gjort dem opmærksom på deres egen "regne-fejl"?

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Abemand »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Abemand"]NN: Jeg modtog i går min Morpheus Droptune fra Thomann. Forseglingen på kassen var brudt, pedalen var ret støvet og der var mærker i gummidutterne under bunden. Jeg kan så se at de har en af dem som B-Stock/returvare på deres side og skriver til dem at de da vist er kommet til at sende mig den istedet for en ny. De skriver tilbage og beklager og siger, at hvis jeg vil beholde den, vil de give mig 10€ i rabat. Det havde vel også været et ok (om end ret fedtet) forslag, hvis ikke lige det var fordi at rabatten på B-stock modellen er på 14€. Nu får de sgu lov at bytte den...[/quote]

Det er sgisme skrantende. Har du gjort dem opmærksom på deres egen "regne-fejl"?[/quote]

Ja, men det var åbenbart lige før lukketid, så får nok først svar på mandag.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Jeg har stadig hele hovedet fuld af snot. Lorteweekend :(

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Abemand »

NN:Thomann farcen fortsætter...

De svarede slet ikke på hvorfor jeg skulle betale mere for at beholde B-stock pedalen, end hvis jeg rent faktisk havde bestilt den med vilje. Nu skal jeg så sende den tilbage for at få mine penge igen.

Thomann stiller følgende krav for returnering af varer: "The shipping cost will be refunded to you under these terms: Use a normal Standard or Economy post, insured for the full value of the goods. Any Express or other special delivery (UPS, TNT, DHL, Euro 48 with Parcel Force etc.) will not be refunded as full. Attention! We won´t accept returns sent by Cash on Delivery"

Problemet er bare at en pakke til Tyskland slet ikke kan sendes som værdipakke igennem PostDK.

Det skal lige siges, at sidst jeg modtog en defekt guitar fra dem, var der slet ingen problemer og den blev afhentet på min adresse af en fragtmand.

Edit: Nå, så lykkedes det vist. De sender en UPS mand.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

NO// Jeg fik solgt mit ENGL-kab lynhurtigt.

NFN// Det Marshall 1982 kab jeg havde udset mig, nåede så lige at ryge for snuden af mig. Pis da også..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

NN: Mit højre håndled gør sindssygt ondt, når jeg løfter et eller andet.
Cogito sumere potum alterum

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

@Abemand, jeg har svært ved at forstå at du gider bruge så meget energi på så latterligt et beløb. For slet ikke at nævne den tid og det besvær både du, Thomann og ikke mindst UPS skal bruge på det mht mails, benzin, lønninger osv.

Undskyld sproget, men så tror jeg da fanden de har nok at lave hos fragtfirmaerne.
Vi er enige om at vi snakker 4 euro og en smutter mht forsendelsen af den 'rigtige' pakke + princippet, som problemet right? Den er ikke defekt el lign, men bare åbnet og brugt lidt før?
Det virker lidt for mig som hvis man ringer ned til pizzaria'et for at bede pizzabudet om at komme forbi og hente pizzaen han har leveret, fordi de f.eks er kommet til at putte ananas på. Jeg synes det er spild af andre folks tid/liv. Der sidder måske en fyr med tømmermænd et sted i nærheden og kan ikke få sin pizza ud, fordi man har brugt den sidste halve time af budets arbejdstid..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

NN: Denne her såkaldte "finanskrise". Kom nu videre!

Brugtmarkedet kunne ikke stå mere stille.

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Abemand »

[quote="Dannyboy"]@Abemand, jeg har svært ved at forstå at du gider bruge så meget energi på så latterligt et beløb. For slet ikke at nævne den tid og det besvær både du, Thomann og ikke mindst UPS skal bruge på det mht mails, benzin, lønninger osv.

Undskyld sproget, men så tror jeg da fanden de har nok at lave hos fragtfirmaerne.
Vi er enige om at vi snakker 4 euro og en smutter mht forsendelsen af den 'rigtige' pakke + princippet, som problemet right? Den er ikke defekt el lign, men bare åbnet og brugt lidt før?
Det virker lidt for mig som hvis man ringer ned til pizzaria'et for at bede pizzabudet om at komme forbi og hente pizzaen han har leveret, fordi de f.eks er kommet til at putte ananas på. Jeg synes det er spild af andre folks tid/liv. Der sidder måske en fyr med tømmermænd et sted i nærheden og kan ikke få sin pizza ud, fordi man har brugt den sidste halve time af budets arbejdstid..[/quote]

Tjo... Sådan er vi jo så forskellige. Når jeg bestiller og betaler for noget nyt, så vil jeg også have det nyt. Havde de givet mig en ordenlig rabat så havde jeg sikkert beholdt den.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Peter C"]NN: Denne her såkaldte "finanskrise". Kom nu videre!

Brugtmarkedet kunne ikke stå mere stille.[/quote]

Hørt! Jeg overvejer flere personligheder bare for at have nogen at handle med

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Dannyboy"][quote="Peter C"]NN: Denne her såkaldte "finanskrise". Kom nu videre!

Brugtmarkedet kunne ikke stå mere stille.[/quote]

Hørt! Jeg overvejer flere personligheder bare for at have nogen at handle med[/quote]

Det er sandt. Jeg har dog lige fundet en køber til min Hiwatt. Havde haft den på DBA i lang tid uden henvendelser og så genindrykkede jeg den i forrige uge og indenfor 2 dage, var der 2 henvendelser og der er lige kommet en mere i dag.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Har købt en lille Windows7-maskine, jeg er nødt til at bruge til nogle opgaver. Nøj, hvor bliver jeg aldrig gode venner med Windows, og hvad sker der for, at det tager et par timer før en ny maskine er klar til brug??? (Det er nok ikke Windows skyld, men PC-fabrikanten, men det gør ikke min oplevelse bedre).

Fordelen er så, at for hver gang, jeg har brugt et par minutter med den bliver jeg endnu mere glad for de penge jeg har smidt i mine macs :lol:

Så måske det i virkeligheden er ambivalent? Nyt legetøj er jo sådan set også nyt legetøj uanset hvad slags det er. Og nyt legetøj er jo rart ;)

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

Jeg synes faktisk at de er sluppet meget godt fra Win 7

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Dannyboy"]Jeg synes faktisk at de er sluppet meget godt fra Win 7[/quote]

Det er helt klart en forbedring i forhold til Vista. Jeg synes faktisk også den her lille i3-baserede maskine kører ret hurtigt med Win7, så når nu jeg SKAL bruge Windows, så er jeg da ganske glad for den.

Men jeg er stadig mere til Mac...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen