Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Turtle"][quote="Dannyboy"]Jeg synes faktisk at de er sluppet meget godt fra Win 7[/quote]

Det er helt klart en forbedring i forhold til Vista. Jeg synes faktisk også den her lille i3-baserede maskine kører ret hurtigt med Win7, så når nu jeg SKAL bruge Windows, så er jeg da ganske glad for den.

Men jeg er stadig mere til Mac...[/quote]

Jeg troede du havde forstand på software? :D
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

NN: Jeg kommer vist ikke til at se Judas Priest til Copenhell alligevel... Skide eksamen.
Cogito sumere potum alterum

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af made »

NN: Så købte jeg lige The Witcher 2 som download på steam, og nu kan jeg ikke få lov at installere det, fordi deres servere er optaget...

NA: Jeg fik brug for GF's NN-tråd, så jeg er vel tilbage i en hvis udstrækning :)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="Abemand"][quote="Dannyboy"]@Abemand, jeg har svært ved at forstå at du gider bruge så meget energi på så latterligt et beløb. For slet ikke at nævne den tid og det besvær både du, Thomann og ikke mindst UPS skal bruge på det mht mails, benzin, lønninger osv.

Undskyld sproget, men så tror jeg da fanden de har nok at lave hos fragtfirmaerne.
Vi er enige om at vi snakker 4 euro og en smutter mht forsendelsen af den 'rigtige' pakke + princippet, som problemet right? Den er ikke defekt el lign, men bare åbnet og brugt lidt før?
Det virker lidt for mig som hvis man ringer ned til pizzaria'et for at bede pizzabudet om at komme forbi og hente pizzaen han har leveret, fordi de f.eks er kommet til at putte ananas på. Jeg synes det er spild af andre folks tid/liv. Der sidder måske en fyr med tømmermænd et sted i nærheden og kan ikke få sin pizza ud, fordi man har brugt den sidste halve time af budets arbejdstid..[/quote]

Tjo... Sådan er vi jo så forskellige. Når jeg bestiller og betaler for noget nyt, så vil jeg også have det nyt. Havde de givet mig en ordenlig rabat så havde jeg sikkert beholdt den.[/quote]

Hvis du købte en b-stock model, ville du jo stadig skulle betale 8€ i fragt? Så går det hele vel nogenlunde lige op, eller hvad?
Create a sense of purpose around which you base your faith

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Jeg er helt på Abemands side.

1. Man skal ikke have noget, der er tydeligt "brugt", hvis man køber noget nyt.

2. Hvis man skal have et nedslag i prisen, skal det da svare til nedslag man ellers ville få!

3. Leverandøren skal bare bringe det i orden uden yderligere udgifter for kunden.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jeg tror s.. bare, at jeg ville beholde lortet og så aldrig handle dét sted igen - evt. ligefrem berette højt og lavt om deres misdåd til enhver, jeg mødte på min vej...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]Jeg tror s.. bare, at jeg ville beholde lortet og så aldrig handle dét sted igen - evt. ligefrem berette højt og lavt om deres misdåd til enhver, jeg mødte på min vej...[/quote]

Oh would you now... :D
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Funkis »

[quote="SustainerPlayer"]Jeg er helt på Abemands side.

1. Man skal ikke have noget, der er tydeligt "brugt", hvis man køber noget nyt.

2. Hvis man skal have et nedslag i prisen, skal det da svare til nedslag man ellers ville få!

3. Leverandøren skal bare bringe det i orden uden yderligere udgifter for kunden.[/quote]

Helt enig.
Et firmas service viser sig først fra den rigtige side i det øjeblik en handel ikke går som den skal.
og det er vel også der det er vigtigt.

Stod med et ligene problem hos Elgiganten i går faktisk og efter 2 mails frem og tilbage med kundeservice bøjede de deres regler.
Og jeg fik både et opkald og et nyt produkt leveret. God stil...
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

NN: Så så man lige mig, som ville spille Babe I'm Gonna Leave You med Led Zeppelin, men det må man åbenbart ikke med mindre, man selv tabber den. Øv.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="CobraPizza"][quote="Sasha"]Jeg tror s.. bare, at jeg ville beholde lortet og så aldrig handle dét sted igen - evt. ligefrem berette højt og lavt om deres misdåd til enhver, jeg mødte på min vej...[/quote]

Oh would you now... :D [/quote]

Well, I don´t know. But I walk the talk. Så jeg roser dem, som giver god service, og siger min ærlige mening om dem, som jeg får lorteservice hos. Sidstnævnte gider jeg da heller ikke lægge mine penge hos.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Peter C"]NN: Så så man lige mig, som ville spille Babe I'm Gonna Leave You med Led Zeppelin, men det må man åbenbart ikke med mindre, man selv tabber den. Øv.[/quote]

Der findes en fysisk bog med ret gode tabs til alt Zep - dit bibliotek kan skaffe den hjem, hvis de ikke har den stående. Og ellers er det vist en af de nemmeste at lytte af selv :-)
So many assholes, so few bullets

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

Hehe ja. Den er lyttet af nu. Hold kæft en fed sang!

:-D

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Peter C"]Hehe ja. Den er lyttet af nu. Hold kæft en fed sang!

:-D[/quote]

Ja, den er sgu cool :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"][quote="CobraPizza"][quote="Sasha"]Jeg tror s.. bare, at jeg ville beholde lortet og så aldrig handle dét sted igen - evt. ligefrem berette højt og lavt om deres misdåd til enhver, jeg mødte på min vej...[/quote]

Oh would you now... :D [/quote]

Well, I don´t know. But I walk the talk. Så jeg roser dem, som giver god service, og siger min ærlige mening om dem, som jeg får lorteservice hos. Sidstnævnte gider jeg da heller ikke lægge mine penge hos.[/quote]

Jeg kom bare i tanke om din store kærlighed for Aage og al hans (4sound) væsen
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jeg roser dem, som giver god service, og siger min ærlige mening om dem, som jeg får lorteservice hos. Sidstnævnte gider jeg da heller ikke lægge mine penge hos.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

NN: Efter 200 km med et snit på 135, top 165 km/t. så gik bremsen direkte i gulvet da jeg skulle bremse første gang på turen hjem, uden indflydelse på hastigheden... :s hock:
NO BRAKES, men en håndbremse og en diesel med god motorbremse effekt.

Sidste store nedbremsning før det var fra 140 ved en motorvejsfrakørsel... Hvis de var gået der, var jeg først landet i næste sogn, for slet ikke at tale om tværgående trafik... :auto-swerve:

NO: Det store Falckabonnement der følger med min forsikring: Bil til Silkeborg, mig afleveret ved toget i Ålborg, afhentet på stationen i Fredericia og kørt til døren. På deres regning. :thumbup:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: God damn, der er gået Aage i den, her i Off Topic ... og sjovt nok er de største Aage-hadere indblandet :crazy:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]NN: God damn, der er gået Aage i den, her i Off Topic ... og sjovt nok er de største Aage-hadere indblandet :crazy:[/quote]
Arhh skal vi nu ikk for en gangs skyld blande aage udenom og så bare konstatere at der rent faktisk gik GF i den ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Hapsall"][quote="GodSpeedDK"]NN: God damn, der er gået Aage i den, her i Off Topic ... og sjovt nok er de største Aage-hadere indblandet :crazy:[/quote]
Arhh skal vi nu ikk for en gangs skyld blande aage udenom og så bare konstatere at der rent faktisk gik GF i den ;) [/quote]

Nej. Det dér var rendyrket Aage.

Men heldigvis gik det hurtigt i sig selv igen, uden brug af ban, lukkede tråde, og anden moderatorformynderi, så lidt GF var der trods alt at spore :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Ja fedt. Folk tér sig åndsvagt og der bliver sagt fy ... same old, same old ... :thumbdown:

Ret beset ingen grund til at have en moderatorstab til det. :roll:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen