Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

Ja - det vist heldigt på flere planer.

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kasperploug »

NA: Har brugt de sidste 3,5 timer på at finde akkorder og form og skrive det ind i et dokument... Fuck balle..
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="kasperploug"]NA: Har brugt de sidste 3,5 timer på at finde akkorder og form og skrive det ind i et dokument... Fuck balle..[/quote]

Skift til jazz og køb en Real-book. Problem solved!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="kasperploug"]NA: Har brugt de sidste 3,5 timer på at finde akkorder og form og skrive det ind i et dokument... Fuck balle..[/quote]

Skift til jazz og køb en Real-book. Problem solved![/quote]

Hvordan skal man få råd til en real-book, når man spiller jazz?
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

NA. Mig og konen har bestilt hotel værelse i København her i bededags ferien.Det ambivalante står i at jeg lige har været nødt til at
ringe til flere hoteller og spørge om vi har booket ved dem ,fordi jeg ikke kunne huske hvor det var.
Men det blev så Cabinn Expres på frederiksberg fandt jeg ud af.Jeg er godt nok træt af min hukommelse er så dårlig.
Nå det har jeg glemt imorgen. :o
Sorte strater lyder bare bedst..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Pluto"]NA. Mig og konen har bestilt hotel værelse i København her i bededags ferien.Det ambivalante står i at jeg lige har været nødt til at
ringe til flere hoteller og spørge om vi har booket ved dem ,fordi jeg ikke kunne huske hvor det var.
Men det blev så Cabinn Expres på frederiksberg fandt jeg ud af.Jeg er godt nok træt af min hukommelse er så dårlig.
Nå det har jeg glemt imorgen. :o[/quote]

Jeg troede ikke malere måtte bruge de der skrappe kemikalier mere ;)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

Det har jeg aldrig rigtig være med til at bruge da de mere eller mindre udgik i 1978 i bygningsmaler branchen.Så jeg har en mistanke om at det er dagligt stress og for mange bands om aftenen.
Sjovt nok kan jeg huske de fleste Creedence numre både tekst og akkorder ,selvom jeg ikke har spillet et nummer med dem i flere år.
Sorte strater lyder bare bedst..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Pluto"]Det har jeg aldrig rigtig være med til at bruge da de mere eller mindre udgik i 1978 i bygningsmaler branchen.Så jeg har en mistanke om at det er dagligt stress og for mange bands om aftenen.
Sjovt nok kan jeg huske de fleste Creedence numre både tekst og akkorder ,selvom jeg ikke har spillet et nummer med dem i flere år.[/quote]

Creedence-numre er også nemmere at huske end de fleste Københavnske hotellers navne :lol:

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

[quote="Turtle"][quote="Pluto"]Det har jeg aldrig rigtig være med til at bruge da de mere eller mindre udgik i 1978 i bygningsmaler branchen.Så jeg har en mistanke om at det er dagligt stress og for mange bands om aftenen.
Sjovt nok kan jeg huske de fleste Creedence numre både tekst og akkorder ,selvom jeg ikke har spillet et nummer med dem i flere år.[/quote]

Creedence-numre er også nemmere at huske end de fleste Københavnske hotellers navne :lol:[/quote]


Ja åbenbart :D
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="K-P"][quote="VilhelmNielsen"][quote="kasperploug"]NA: Har brugt de sidste 3,5 timer på at finde akkorder og form og skrive det ind i et dokument... Fuck balle..[/quote]

Skift til jazz og køb en Real-book. Problem solved![/quote]

Hvordan skal man få råd til en real-book, når man spiller jazz?[/quote]

Okay, rettelse... Stjæl en real book! ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Skal på arbejde i morgen ... egentlig en regulær nedtur, når nu det er helligdag, men noget overarbejde skal der til (og ekstra dukater på bogen er aldrig at forkaste), og så er det da bedre at arbejde på en helligdag, fremfor en almindelig lørdag eller søndag.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Overtræthedsovertræthed. Fuglene larmer og man skal snart til familekonfirmationstamtam ... :s hock: :yawn:

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

NA: Har lige tilmeldt mig fatburner spinning lørdag, søndag, tirsdag, torsdag og lørdag fra i morgen.. Puuuhhh.. Burn fat burn!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="efrandsen"]NA: Har lige tilmeldt mig fatburner spinning lørdag, søndag, tirsdag, torsdag og lørdag fra i morgen.. Puuuhhh.. Burn fat burn![/quote]

Så er det, at jeg som spinning instruktør kan fortælle dig, at hvis du virkelig vil af med noget fedt, så skal du op og ligge lidt højere i intensitet, end man gør på en fatburner.. Faktisk så er sådan en energy time, eller 1'er som de også hedder nogle steder, noget bedre, da pulsen kommer højere op, og max timer, eller eller 2'er er endnu bedre..

Nu ved jeg jo ikke om det er Fitness World, Fitness.DK eller et helt 3. sted du går..?
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

Det er i Fitness World.. Hmm.. Okay, men nu starter jeg lige med en gang fatburner i hvert fald..


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

Det er absolut heller ikke en dårlig ting, og er de skruet rigtigt sammen, så kan de være meget effektive..

Så når du en gang flytter til Kbh. så kan du komme og blive prylet godt igennem på mine fatburner timer, hos FW på Chr.havn hver onsdag.. Det er jo lige ved siden af skolen.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

[quote="fortytwo"]Det er absolut heller ikke en dårlig ting, og er de skruet rigtigt sammen, så kan de være meget effektive..

Så når du en gang flytter til Kbh. så kan du komme og blive prylet godt igennem på mine fatburner timer, hos FW på Chr.havn hver onsdag.. Det er jo lige ved siden af skolen.. ;-)[/quote]

Hehe.. Det vil jeg da nok benytte mig af så :)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jake »

[quote="fortytwo"][quote="efrandsen"]NA: Har lige tilmeldt mig fatburner spinning lørdag, søndag, tirsdag, torsdag og lørdag fra i morgen.. Puuuhhh.. Burn fat burn![/quote]

Så er det, at jeg som spinning instruktør kan fortælle dig, at hvis du virkelig vil af med noget fedt, så skal du op og ligge lidt højere i intensitet, end man gør på en fatburner.. Faktisk så er sådan en energy time, eller 1'er som de også hedder nogle steder, noget bedre, da pulsen kommer højere op, og max timer, eller eller 2'er er endnu bedre..

Nu ved jeg jo ikke om det er Fitness World, Fitness.DK eller et helt 3. sted du går..?[/quote]

... og så er det altid vigtigt at nævne, at man kun taber sig med den rigtige diæt sammen med god træning som 42 foreslår :-)

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

Ja, det er jeg klar over :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af k_50 »

NA: Rolling Stones. De er jo i grunden virkelig fede, men jeg har godt nok svært ved at abstrahere fra, at der som regel kun er et par stykker af gangen, som spiller det samme tempo - alt for meget elastiktid og utight percussion (især den der skide tamburin, der konsekvent ligger helt uden for alt andet, selv om der ellers skulle være plads nok i groovet til, at den kunne finde sin plads bare en gang imellem). Suk....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen