Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Er det så til gengæld ikke top-ne'ern, at de ikke staver dit efternavn rigtigt :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

Hehehe - det vender man sig efterhånden til... :) Det værste er en af mine kunder oppe på arbejder det konsekvent bliver ved med at kalde mig Tage... :D
RoadHigh.dk

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Jeg har lige brugt en hel time på at finde mit pas. Kun ambivalent, for jeg fandt det trods alt.

Men hvad fanden har jeg tænkt, da jeg sidst stod på et hotelværelse og pakkede og lagde mit pas i inderlommen på min habbitjakke? Den habbit kommer kun meget sjældent frem, så der var passet dælme godt gemt :lol: Det var da altid noget, jeg ikke skulle vise det på vej hjem, det havde taget meget lang tid inden jeg havde fundet det i en lomme omme bag i bilen ;)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="Michael Vajhøj"]Det værste er en af mine kunder oppe på arbejder det konsekvent bliver ved med at kalde mig Tage... :D [/quote]

Nu hedder det jo også ... "at Tage fejl" ... af en årsag!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Turtle"][quote="Rasmus"]NA: sidder på gentofte med en isterning på den ene ARM. En kolbe med varmt vand på den anden og så en læder strap med 11 kg hængende over benet... wow...[/quote]

Og så står der nogle fyre i kitler bag en glasrude og prøver at lade være med at grine - "vi sagde til ham , at det var et eksperiment - hold op, hvor er folk bare nemme :lol: "[/quote]

Hvordan tror du ellers vi hygger os på DTU? "Psst, prøv at give ham en mentos og en cola og sige til ham, at der er en sammenhæng mellem intelligens, reaktionshastighed og hvor hurtigt man kan drikke ting"

NA: har lige gennemført Angry Birds.. tror det siger sig selv..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

NA: Jeg har lige været ude at prøve en af de fedeste Les Pauls jeg har haft mellem hænderne. Og tog tomhændet hjem, fordi jeg synes at mensuren føles helt forkert. Suk. Det må virkeligt være min achilleshæl som guitarist; at jeg synes Les Pauls lyder for fedt og ser fantastiske ud, men jeg kan ikke finde ud af at spille på dem.

NA2: Jeg er ved at blive næsten lige så distræt som Telemaster; jeg var i TP musik igår, ser Alter Bridge III og køber den for en 50'er, sætter mig ud i bilen for at sætte den i anlægget, popper disken der sidder i ud (jeg har den sidste måned udelukkende hørt musik på min iPhone), og hvad er det for en cd? Alter Bridge III. Suk.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

:obscene-drinkingcheers:

Sådan Rask!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Iron Maiden live i går. Det var sgu en fed nok koncert, men lidt for mange nye numre og så var lyden virkelig frygtelig de første 3-4 numre. Man må nok bare indse, at de aldrig igen fyrer en drømmekoncert af, som den vi fik i Horsens for et par år siden.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"]NA: Jeg har lige været ude at prøve en af de fedeste Les Pauls jeg har haft mellem hænderne. Og tog tomhændet hjem, fordi jeg synes at mensuren føles helt forkert. Suk. Det må virkeligt være min achilleshæl som guitarist; at jeg synes Les Pauls lyder for fedt og ser fantastiske ud, men jeg kan ikke finde ud af at spille på dem.

NA2: Jeg er ved at blive næsten lige så distræt som Telemaster; jeg var i TP musik igår, ser Alter Bridge III og køber den for en 50'er, sætter mig ud i bilen for at sætte den i anlægget, popper disken der sidder i ud (jeg har den sidste måned udelukkende hørt musik på min iPhone), og hvad er det for en cd? Alter Bridge III. Suk.[/quote]
:clap:

Hvis du havde lidt mere tålmodighed, er jeg sikker på, du kunne vænne dig til en LP. Det fede ved forskellige guitarer er jo netop, at de er _forskellige_ :-)

PS. Det med at købe et album to gange har jeg gjort latterligt ofte :-) Vi kan øve os på at være åbne og fordomsfri ved at bytte? Jeg har nemlig lige købt en skive, jeg havde i forvejen. Raveonettes, som du garanteret holder lige så meget af, som jeg holder af Alter Bridge ;-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Telemaster"]
:clap:

Hvis du havde lidt mere tålmodighed, er jeg sikker på, du kunne vænne dig til en LP. Det fede ved forskellige guitarer er jo netop, at de er _forskellige_ :-)

PS. Det med at købe et album to gange har jeg gjort latterligt ofte :-) Vi kan øve os på at være åbne og fordomsfri ved at bytte? Jeg har nemlig lige købt en skive, jeg havde i forvejen. Raveonettes, som du garanteret holder lige så meget af, som jeg holder af Alter Bridge ;-)[/quote]

Jeg tror faktisk at jeg ville hade Raveonettes mere. :-D

Mht. guitaren, så kan det være du har ret. Næste projekt er dog som udgangspunkt at købe en fed tele, og beholde bro og pickups som de er - altså en TELE.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Martin K
Smoke On The Water
Indlæg: 55
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af Martin K »

[quote="GuitaRasmus"]
Mht. guitaren, så kan det være du har ret. Næste projekt er dog som udgangspunkt at købe en fed tele, og beholde bro og pickups som de er - altså en TELE.[/quote]

Efter at have fulgt med i dine projekter (som i øvrigt plejer at være super gennemarbejdede), tror jeg nu ikke der går længe før den nye tele får en ekstra 'country-pickup' og en anden bro. Evt. Tilsat en mængde ny wireing oh switches :)
--Martin

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: L.O.C.-koncert i aften. Jeg er mildest talt ikke nogen særlig stor fan af Liams kærligheds-hiphop og flæbe-rap, men jeg kommer gratis ind, og så kan man jo da lige så godt.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

[quote="GodSpeedDK"]NA: L.O.C.-koncert i aften. Jeg er mildest talt ikke nogen særlig stor fan af Liams kærligheds-hiphop og flæbe-rap, men jeg kommer gratis ind, og så kan man jo da lige så godt.[/quote]
Jeg så ham i Skive i går og det var fandme sejt. Og så kører der en bas som er så dyb, at ALT på kroppen ryster :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Martin K"][quote="GuitaRasmus"]
Mht. guitaren, så kan det være du har ret. Næste projekt er dog som udgangspunkt at købe en fed tele, og beholde bro og pickups som de er - altså en TELE.[/quote]

Efter at have fulgt med i dine projekter (som i øvrigt plejer at være super gennemarbejdede), tror jeg nu ikke der går længe før den nye tele får en ekstra 'country-pickup' og en anden bro. Evt. Tilsat en mængde ny wireing oh switches :) [/quote]

Hehehe... Nu må vi se. Jeg har fundet en USA vintage '62 custom, til 7.5k som jeg vil tjekke ud. De plejer at spille og lyde godt, så nu skal jeg lige ud at prøve den i morgen. Jeg blev lidt bidt af det med telelyd (også til rock), med den mex tele jeg havde en kort overgang sidste sommer. Den cutter ret fedt i mixet.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".


Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]Billede :D [/quote]

Arh, din spasser, nu har jeg Limahl på hjernen. :-D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="efrandsen"][quote="GodSpeedDK"]NA: L.O.C.-koncert i aften. Jeg er mildest talt ikke nogen særlig stor fan af Liams kærligheds-hiphop og flæbe-rap, men jeg kommer gratis ind, og så kan man jo da lige så godt.[/quote]
Jeg så ham i Skive i går og det var fandme sejt. Og så kører der en bas som er så dyb, at ALT på kroppen ryster :D


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Ja, tak for kaffe :s hock: Det er det vildeste bas, jeg nogensinde har oplevet! De første 5 min. vi var der, overvejede vi at gå igen, fordi det simpelthen var direkte ubehageligt. Dunken i brystet og lidt vibrationer i underlaget er fint nok, men når man føler ens indvolde er ved at blive rystet løs, og ens næsehår blafrer i takt til musikken, så er det ikke længere fedt.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jacob »

[quote="GodSpeedDK"][quote="efrandsen"][quote="GodSpeedDK"]NA: L.O.C.-koncert i aften. Jeg er mildest talt ikke nogen særlig stor fan af Liams kærligheds-hiphop og flæbe-rap, men jeg kommer gratis ind, og så kan man jo da lige så godt.[/quote]
Jeg så ham i Skive i går og det var fandme sejt. Og så kører der en bas som er så dyb, at ALT på kroppen ryster :D


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Ja, tak for kaffe :s hock: Det er det vildeste bas, jeg nogensinde har oplevet! De første 5 min. vi var der, overvejede vi at gå igen, fordi det simpelthen var direkte ubehageligt. Dunken i brystet og lidt vibrationer i underlaget er fint nok, men når man føler ens indvolde er ved at blive rystet løs, og ens næsehår blafrer i takt til musikken, så er det ikke længere fedt.[/quote]

Gamle mand ;) ;)

:D

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Telemaster"]
:clap:

Hvis du havde lidt mere tålmodighed, er jeg sikker på, du kunne vænne dig til en LP. Det fede ved forskellige guitarer er jo netop, at de er _forskellige_ :-)

PS. Det med at købe et album to gange har jeg gjort latterligt ofte :-) Vi kan øve os på at være åbne og fordomsfri ved at bytte? Jeg har nemlig lige købt en skive, jeg havde i forvejen. Raveonettes, som du garanteret holder lige så meget af, som jeg holder af Alter Bridge ;-)[/quote]

Jeg tror faktisk at jeg ville hade Raveonettes mere. :-D

Mht. guitaren, så kan det være du har ret. Næste projekt er dog som udgangspunkt at købe en fed tele, og beholde bro og pickups som de er - altså en TELE.[/quote]

Ok - her er en udfordring: køb en fed guitar, behold den i et år og lad være med at modificere noget som helst udover alm. justering, intonation osv. Du må altså ikke skifte andet end strenge og stumper, der bliver slidt op eller går i stykker. Den skal selvfølgelig bruges som hovedinstrument i det år. Det vil jeg gerne se dig gøre, og jeg tror, du ender med at blive en bedre guitarist af det. Jeg giver en middag og en tur i byen, hvis du gennemfører uden snyd :-)
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen