Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Smittefar"]NO: Når nu man ikke kan huske telefonnummeret til det lokale pizzaria, og øjnene ikke helt rækker til at se, hvad der står på skiltene derovre, så tager man da bare sit spejlreflekskamera med fuld zoom (200 mm) og tager et billede af pizzariaet og vupti, så kan man lave digital zoom, og så står telefonnummeret fuldstændig klart :laugh:[/quote]

Jeg ville dælme godt have et teleobjektiv, der kunne filme facaden på det lokale pizzeria herfra :s hock: (Jeg ville egentlig også gerne bo tættere på pizzeriaet i stedet...)

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Little Thunder »

[quote="Turtle"][quote="Smittefar"]NO: Når nu man ikke kan huske telefonnummeret til det lokale pizzaria, og øjnene ikke helt rækker til at se, hvad der står på skiltene derovre, så tager man da bare sit spejlreflekskamera med fuld zoom (200 mm) og tager et billede af pizzariaet og vupti, så kan man lave digital zoom, og så står telefonnummeret fuldstændig klart :laugh:[/quote]

Jeg ville dælme godt have et teleobjektiv, der kunne filme facaden på det lokale pizzeria herfra :s hock: (Jeg ville egentlig også gerne bo tættere på pizzeriaet i stedet...)[/quote]

Smittefar - den dér bruger jeg sgu osse - "Hvad mon det er for en seddel, der sidder på døren nede i Fakta?" _ Frem med et kamera og så en ordentlig tele på - 4-500mm - og så er sagen klaret -"Kære kunder vi beklager, men vi gør status. Butikken åbner igen klokken 14.00!"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

præcis - gear to the rescue - det må være mottoet.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re:

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"][quote="MacG"]

Og "G-Strengen" er kælenavnet for Vejle Fjord Broen heromkring. Den går fra Bredballe til Trekantsområdet... (Tjatadim! Jeg er her hele weekenden, don´t go changing..)[/quote]

Jamen altså... Jeg er ikke i besiddelse af den mest sofistikerede humor nu om stunder, men det er verdensklassesjovt! :D [/quote]

Som én, der forlod trekantsområdet for snart 20 år siden, må jeg så bedrøve med, at selve morsomheden ihvertfald eksisterede allerede dengang. Jeg mener faktisk, at den nok også går helt tilbage til broens tilblivelse i slutningen af 70´erne. Men OK - de dér Vejle-bønder - de har sgu´ altid været sjove - ofte ganske ufrivilligt... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Så fik man lige bagt et ordentligt batch boller under VM finalen - så gik tiden da med noget fornuftigt.

NN: Jeg kunne sgu ikke lige overskue at bage kage også - det var ellers planen :(
Modded guitars were crap right out of the factory

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Røvballebandet jeg spiller i, er blevet booket til et job i et shoppingcenter,

NN: Det er kun ½ time der er tale om, hvilket absolut ikke er meget..

NA: Skal finde en måde at kunne transportere mit grej hurtigt og praktisk til den dag. Overvejer at finde en billig BOSS GT-# til at klare jobbet sammen med min Reeza.

NO2: Det bliver sgu ret god reklame for ballebandet!

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: har lige spist stegt flæsk med persillesovs og nye kartofler
NA: det var en lille pose fra fryseren så der var kun 4 stykker.
NO2: Har lige begået et (synes jeg selv) superfedt riff. nu skal det bare udnyttes.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Torden, lynild og kold, kold luft. :clap:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"]NO: Torden, lynild og kold, kold luft. :clap:[/quote]

Ja, det er dælme dejligt :thumbup:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Kender i de her dage, hvor man bare ikke laver noget som helst, men nyder det i stedet for at kede sig? Man hører lidt musik, læser avisen, lytter til regnen, kigger på tordenvejret, sidder og kigger lidt ud i luften, spiser en ostemad, drikker en øl. Og man er bare glad og tilfreds.

NO: Sådan en dag har jeg haft i dag :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]Kender i de her dage, hvor man bare ikke laver noget som helst, men nyder det i stedet for at kede sig? Man hører lidt musik, læser avisen, lytter til regnen, kigger på tordenvejret, sidder og kigger lidt ud i luften, spiser en ostemad, drikker en øl. Og man er bare glad og tilfreds.

NO: Sådan en dag har jeg haft i dag :) [/quote]

Sådan nogle dage har jeg aaaaaaalt for få af :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: At sidde og surfe nettet tyndt efter ny musik.. Det er alt for sjældent at jeg har tiden til bare at slappe af og finde kunstnere jeg aldrig har hørt før :)

NO2: At have holdt en "dovne-dag".. Uddybning: En dag hvor de eneste aktiviteter er at spille musik og evt. få en ny idé eller to til nye sange, spise sindssygt meget mad, og generelt ikke planlægge noget som helst :thumbup:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Turtle"]Kender i de her dage, hvor man bare ikke laver noget som helst, men nyder det i stedet for at kede sig? Man hører lidt musik, læser avisen, lytter til regnen, kigger på tordenvejret, sidder og kigger lidt ud i luften, spiser en ostemad, drikker en øl. Og man er bare glad og tilfreds.

NO: Sådan en dag har jeg haft i dag :) [/quote]

Sådan nogle dage har jeg aaaaaaalt for få af :( [/quote]

Det har jeg også. Desto mere grund til at have optur over, når det sker :)

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Little Thunder »

[quote="SustainerPlayer"]NO: Torden, lynild og kold, kold luft. :clap:[/quote]

Og det trængte vi til! En Super Optur! :clap:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Det kan godt være jeg ikke har ferie, men det har fruen, så jeg skal hverken handle eller lave mad i øjeblikket. Det er ellers altid mig, der står for det. Og samtidig er der frit lejde til at smide sig på sofaen og trække "jamen, jeg har jo været på arbejde hele dagen"-kortet ... så det vil jeg gøre nu :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Abemand »

NO: Købte lige en PS3.
NA: Det kommer vist til at gå ud over guitar øve tiden.
NN: Bestilte først hos Elgiganten, som skrev at den var på lager. Kunne så se idag at den ikke var på lager hos dem, og ringede ind for at høre om det også ville påvirke min ordre. Det gjorde det, så jeg bad dem annullere den og sende mig en bekræftelse på dette. Jeg tog derefter ned i stereostudio og købte mig en PS3 der istedet. Men nu har jeg så lige fået en mail med en kvittering på at have købt en PS3 hos Elgiganten :clap: . Så lur mig om der alligevel ikke står en postmand med en pakke i morgen. Det er simpelthen den ringeste biks i verden og de har aldrig styr på noget som helst.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Tager til London i morgen
NO2: Har vist en halv aftale med en tatovør derovre :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Little Thunder »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Det kan godt være jeg ikke har ferie, men det har fruen, så jeg skal hverken handle eller lave mad i øjeblikket. Det er ellers altid mig, der står for det. Og samtidig er der frit lejde til at smide sig på sofaen og trække "jamen, jeg har jo været på arbejde hele dagen"-kortet ... så det vil jeg gøre nu :) [/quote]

Plusserne ved at være gift! :)

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Et strengeskift førte til en ny idé.
NO2: Har fundet ud af hvordan jeg kan få min guitar til at lyde lidt som en bas i GarageBand!

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="VilhelmNielsen"]NO: Et strengeskift førte til en ny idé.
NO2: Har fundet ud af hvordan jeg kan få min guitar til at lyde lidt som en bas i GarageBand![/quote]

Hvordan?
Jeg har prøvet tricket med at pitche en oktav ned, men det fungerer ikke ordentligt for mig, så jeg programmerer bare noget midi.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen