Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasser »

NO: Jeg har lige fået studie-job som musiklærer for en 4. og en 5. klasse hver mandag formiddag fra 8-12 næste skoleår. Det er jo dejligt med et job, som er studie-relevant.

Mvh.
Rasmus.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO- Der er sku nogen der har oprettet en Birgers venner fangruppe på facebook.Det er da dejligt med lidt fans selv om
man jo hellere vil spille blues/rock. :D
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Drager til London i morgen. Min kæreste skal på noget sommerskole derovre på Sotheby's Institute of Art. Jeg skal ikke en skid, andet end at dalre rundt i London og glo på gear :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Telemaster"][quote="VilhelmNielsen"][quote="efrandsen"]Ryan Adams akustisk i Koncerthuset! Kæft en fed aften!!


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

!!!!

Uanset hvilken karakter jeg får i Historie-eksamen imorgen, så var det det værd! :D

(Tror forresten jeg så Telemaster derinde).[/quote]

Det er bestemt ikke umuligt, for jeg var der nemlig! :-)

Giv dem helvede til eksamen :-)[/quote]

Haha, fik så 12, hvilket betyder at Ryan Adams uden tvivl var det bedste at gøre!

Hold kæft en stemning. Gid han kommer tilbage inden alt for længe!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Nossede mig sammen til at klippe hæk efter at have sovet tre timer i nat, været på arbejde i ti og have slået græsset først.

NO2: Jordbær med fløde.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Down »

[quote="Sasha"]

NO2: Jordbær med fløde.[/quote]

Nåh ja! Det er da ved at være dén tid på sæsonen :dance:

NO: Ryan Adams koncerten igår. Sjældent har jeg oplevet noget så sejt.
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Down"]

NO: Ryan Adams koncerten igår. Sjældent har jeg oplevet noget så sejt.[/quote]

NO: Dit profilbillede. Hvor er det fantastisk sejt og nørdet på samme tid. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Jeg har netop afsluttet et "Læs-op-til-Oldtidskundskab"-Marathon , som nu har varet 12 timer (!) :geek:

NO2: Det er utroligt, hvor meget godt vejr og en spandfuld god kaffe om morgenen kan hjælpe på ens evne til at fokusere på det gode i eksamenslæsning.

..Men man bliver godt solskoldet på knæene af at glemme solcreme, når man sidder ude og læser :lol:

Nu kan den eksamen i morgen bare komme an !

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Jacob"]NO: Jeg har netop afsluttet et "Læs-op-til-Oldtidskundskab"-Marathon , som nu har varet 12 timer (!) :geek:

NO2: Det er utroligt, hvor meget godt vejr og en spandfuld god kaffe om morgenen kan hjælpe på ens evne til at fokusere på det gode i eksamenslæsning.

..Men man bliver godt solskoldet på knæene af at glemme solcreme, når man sidder ude og læser :lol:

Nu kan den eksamen i morgen bare komme an ![/quote]

Knock ´em dead, Champ. Old er godt for dig, men det tager noget tid inden det synker ind.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="MacG"][quote="Jacob"]NO: Jeg har netop afsluttet et "Læs-op-til-Oldtidskundskab"-Marathon , som nu har varet 12 timer (!) :geek:

NO2: Det er utroligt, hvor meget godt vejr og en spandfuld god kaffe om morgenen kan hjælpe på ens evne til at fokusere på det gode i eksamenslæsning.

..Men man bliver godt solskoldet på knæene af at glemme solcreme, når man sidder ude og læser :lol:

Nu kan den eksamen i morgen bare komme an ![/quote]

Knocke ´em dead, Champ. Old er godt for dig, men det tager noget tid inden det synker ind.[/quote]

Will do! Det har taget mig lige præcis hele 2.g før det trængte helt ind - men nu sidder det der! ;)

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

@Jacob: Jeg har lige været oppe i Old, så hvis du trænger til nogle noter om Ødipus, Odysseen, Stat og Leder, Skønhed og Arkitektur, så ligger jeg inde med guldkorn :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

Odysseen, Stat & Leder og Skønhed & Arkitektur er du meget velkommen til at sende nogle guldkorn om til jacob - hansen @ live.dk (uden mellemrummene, selvf.)

Tak !! :thumbup:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Du må også gerne sende til <!-- e --><a href="mailto:kpthedane@gmail.com">kpthedane@gmail.com</a><!-- e -->, da jeg skal have old til næste år.
Cogito sumere potum alterum

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Jacob og K-P har fået mail :) Har også vedhæftet ødipus noter, hvis K-P's old-hold vælger Ødipus som deres tragedie. :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Super, mange tak!
Cogito sumere potum alterum

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="VilhelmNielsen"]

Haha, fik så 12, hvilket betyder at Ryan Adams uden tvivl var det bedste at gøre!

Hold kæft en stemning. Gid han kommer tilbage inden alt for længe![/quote]

Godt lavet - til lykke!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Portishead og Kaizers hiver da lige Roskildeprogrammet et par grader op. Og Veto skal åbne Orange. Det er intet mindre end godkendt.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: Har lige skiftet strenge på min Strat og min G&L samt rengjort gribebrættet. Der sad alligevel en del skidt og snavs, men nu er er de klar igen. I morgen får LP'en lige en omgang med Lemon Oil nede i studiet.

NO2: Skal i studiet i morgen og indspille EP. Det glæder jeg mig rigtig meget til

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

En nedtur over ikke at have mulighed for at høre Portishead på Roskilde blev lige vendt til en gedigen optur, da fruen diskede op med en tidlig fødselsdagsgave og inviterede mig med til England til Juli, hvor de optræder med bl.a. PJ Harvey...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Kaptajn Kropp"]Jacob og K-P har fået mail :) Har også vedhæftet ødipus noter, hvis K-P's old-hold vælger Ødipus som deres tragedie. :) [/quote]

Nå, jeg nåede til eksamen inden, men tak for dem alligevel! :)

Hvilket minder mig om..

Now MEGA F*cking Optur: FIK 12 !!! :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen