Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

NO: Så er det starten på første recovery week i min fitness program!(P90X) Det ser sku godt ud, men jeg er stadig smadret!
NO2: Puls ur på vej med DHL. (Nothing like a gadget!)
NO3: Guitar i støbeskeen hos Marc Rutters.
NO4: Stockholm-tur booked! Min ynglingsby!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Mit nye band: The Lingertones.

Vi har 5 numre på nettet, som er indspillet direkte i computeren, med midi-trommer und alles, har øvet 3-4 gange, og alligevel er der allerede interesse fra folk i "branchen", der excellerer i den slags musik :dance:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Mit nye band: The Lingertones.

Vi har 5 numre på nettet, som er indspillet direkte i computeren, med midi-trommer und alles, har øvet 3-4 gange, og alligevel er der allerede interesse fra folk i "branchen", der excellerer i den slags musik :dance:[/quote]

Fedt!
Lyder lige som noget min gamle ven og med-guitarist Thomas "Krikke" Stubgaard kunne have skrevet (og sunget)! Hils ham mange gange fra Claus (fra Horticulture)!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Starcaster"][quote="GodSpeedDK"]NO: Mit nye band: The Lingertones.

Vi har 5 numre på nettet, som er indspillet direkte i computeren, med midi-trommer und alles, har øvet 3-4 gange, og alligevel er der allerede interesse fra folk i "branchen", der excellerer i den slags musik :dance:[/quote]

Fedt!
Lyder lige som noget min gamle ven og med-guitarist Thomas "Krikke" Stubgaard kunne have skrevet (og sunget)! Hils ham mange gange fra Claus (fra Horticulture)![/quote]

Jamen det skal jeg da gøre. Han ville egentlig have haft en anden forsanger på, da vi startede, men jeg har heldigvis fået ham overbevist om, at han synger den slags for fedt :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: Milk and Cookies!

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Mit nye band: The Lingertones.

Vi har 5 numre på nettet, som er indspillet direkte i computeren, med midi-trommer und alles, har øvet 3-4 gange, og alligevel er der allerede interesse fra folk i "branchen", der excellerer i den slags musik :dance:[/quote]
Det holder. Cool.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Mit nye band: The Lingertones.
[/quote]

Det der, det er sgu' fedt! Ret autentisk lyd, I har ramt :clap:

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Mit nye band: The Lingertones.

Vi har 5 numre på nettet, som er indspillet direkte i computeren, med midi-trommer und alles, har øvet 3-4 gange, og alligevel er der allerede interesse fra folk i "branchen", der excellerer i den slags musik :dance:[/quote]

Det der er sgu fedt!! :clap: :thumbup:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jeg lyttede også lige - det lyder sgu godt

NO: De nyeste to navne, der er frigivet til NPG festival - Larry Graham Ja tak
Modded guitars were crap right out of the factory

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Stevi »

NMO: Så kom min Rickenbacker 360! Selv med usle og gamle flatwounds er det bare et fedt hegn. Jeg glæder mig til at få nogle D'addario på den!!
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="Stevi"]... glæder mig til at få nogle D'addario på den!![/quote]

Sætningen, jeg slet ikke forstår, nogen er i stand til at formulere - D'addario - but why :?:
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Smittefar"][quote="Stevi"]... glæder mig til at få nogle D'addario på den!![/quote]

Sætningen, jeg slet ikke forstår, nogen er i stand til at formulere - D'addario - but why :?:[/quote]

Nej, jeg kan da også råbe med i koret, der hellere vil lade et sæt Danguitar-strenge til 17,- sidde på en ekstra måned, end at nøjes med D'addario ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

Jeg fatter så ikke at I ikke kan lide D'Addario. Jeg har prøvet nærmest alt hvad der findes af strengemærker, med absolut bundskraberen værende Rotosound, næstværste Ernie Ball, og favoritterne værende Akustikkens strenge (vist nok Martin D'Arco), og de allerbedste værende D'Addario - som så samtidigt er superbillige.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

NO: Clark/Barber Gainster - fuck den lyder godt på min Reinau!!

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

[quote="GuitaRasmus"]Jeg fatter så ikke at I ikke kan lide D'Addario. Jeg har prøvet nærmest alt hvad der findes af strengemærker, med absolut bundskraberen værende Rotosound, næstværste Ernie Ball, og favoritterne værende Akustikkens strenge (vist nok Martin D'Arco), og de allerbedste værende D'Addario - som så samtidigt er superbillige.[/quote]

Det kunne sgu være sjovt at lave en blindtest af strenge! Jeg har brugt lidt forskelligt bl.a. John Pearse (100,- sættet), d'addario, Ernie Ball, texas instrument (10,- sættet). Den konklusion jeg er kommet frem til er, at jeg bare skal bruge de billigeste strenge jeg kan opstøve, så jeg kan skifte oftere, i stedet for at lade et par pissedyre strenge mugne på min guitar.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"]Jeg fatter så ikke at I ikke kan lide D'Addario. Jeg har prøvet nærmest alt hvad der findes af strengemærker, med absolut bundskraberen værende Rotosound, næstværste Ernie Ball, og favoritterne værende Akustikkens strenge (vist nok Martin D'Arco), og de allerbedste værende D'Addario - som så samtidigt er superbillige.[/quote]
Jeg har det også ganske udemærket med D'Addario.
3 sæt for 100kr. Mere fint på den er jeg sku' ik'... :D

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Så er der planlagt en uges sommerferie. Langt væk fra telefoner, computere og andre mennesker - bare ren afslapning i en uge. Det bliver dælme godt af få slukket hjernen...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Kaptajn Kropp"]Den konklusion jeg er kommet frem til er, at jeg bare skal bruge de billigeste strenge jeg kan opstøve, så jeg kan skifte oftere, i stedet for at lade et par pissedyre strenge mugne på min guitar.[/quote]

+1

Med den lille sidenote, at selvom jeg fik foræret livstidssponsorat fra D'addario's, så ville de mugne op i en skuffe, og IKKE på min guitar.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

Godspeed: Hvorfor? Jeg forstår det ikke? Synes det er fine strenge til prisen.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="thomasrytter"]Godspeed: Hvorfor? Jeg forstår det ikke? Synes det er fine strenge til prisen.[/quote]

Jamen, det er skam også bare mig, der har et issue med dem :)

Måske er det min spillestil, jeg ved det ikke, men de knækker simpelthen for mig i løbet af no time. Førhen, med D'addario (som jeg brugte i flere år), skiftede jeg strenge konstant, fordi den tynde E-, H- eller ind imellem A-strengen knak, og jeg gik bare udfra, at det var helt normalt. Indtil jeg ikke kunne modstå et tilbud på 10 sæt et eller andet no-name-brand, og med dem kunne beholde de samme strenge på i månedsvis, hvis jeg ville. Siden jeg stoppede med at bruge D'addario, for en del år siden, tror jeg ikke jeg har knækket én eneste streng.

Det passer forresten ikke ... jeg knækkede en streng engang sidste år ... på en guitar jeg lige havde fået ind ad døren ... med D'addario-strenge på :yawn:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen