Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

Jeg spiller også igennem g12h-30 i mit 2x12 Vox kabinet og det er fedt.Har lige bestilt ting og sager til et selvbyg kab hvor der skal Weber 1230-55 enheder i.Det skal så også være open back som jeg syntes er fedest til Vox.
Sorte strater lyder bare bedst..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]

Ja, vi andre må jo så nøjes med en lille sviptur til England for at høre Portishead, PJ Harvey og lignende godtfolk...[/quote]

Det lyder nu heller ikke dumt. Jeg har ikke dyrket nogen af dem du nævner, men det er altid lidt sundt at komme væk.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"]NO: Idag Østerbro, I morgen Boston! Fredag hedder den så Manhatten. Tirsdag i næste uge Washington. Og så tilbage til Boston i Weekenden. Så ses vi til August.[/quote]

DC er jo et af de byer i USA, der er hårdest ramt af kriminalitet, bare sådan så i er obs på det.. ;-)

Og lad nu være med, at købe noget du ikke skal bruge.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"][quote="Sasha"]

Jeg har ikke dyrket nogen af dem du nævner[/quote][/quote]

Nej-nej, jeg ved jo godt, at de fleste unge mennesker nutildags lever deres liv efter devisen "Det er meget godt med alt det dér kultur. Men jeg vil sgu´ hellere ha´ en bajer"

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"][quote="Sasha"]

Jeg har ikke dyrket nogen af dem du nævner[/quote][/quote]

Nej-nej, jeg ved jo godt, at de fleste unge mennesker nutildags lever deres liv efter devisen "Det er meget godt med alt det dér kultur. Men jeg vil sgu´ hellere ha´ en bajer"

:-)[/quote]

Jeg hører strengt taget næppe under kategorien "unge mennesker nutildags", men jeg kan da oplyse, at jeg den sidste uges tid i London har fået en hel del mere bajer end kultur, hvis man altså ikke mener, at det kan være to sider af samme sag ;-)

I øvrigt er Rasmus jo kun en stor dreng, så da P.J. og Portishead kom frem, lå han og rodede med Nintendo og den slags :-D
So many assholes, so few bullets

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Snake Boots »

NO: Reinau 5E7. WOW! :-O
NO2: Harmony Stratotone fra start 50'erne gennem ovennævnte. :character-beavisbutthead:

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Snake Boots"]Harmony Stratotone fra start 50'erne[/quote]
Savle savle.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

NO: 1 flaske Calvados til 129.- i ALDI.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"][quote="Snake Boots"]Harmony Stratotone fra start 50'erne[/quote]
Savle savle.. ;-)[/quote]

Sådan en så jeg i Hank's i Denmark Street i går :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"][quote="fortytwo"][quote="Snake Boots"]Harmony Stratotone fra start 50'erne[/quote]
Savle savle.. ;-)[/quote]

Sådan en så jeg i Hank's i Denmark Street i går :-)[/quote]

Jamen jeg har jo allerede en, der står bare Silvertone på den, og så er den fra omkring sidst i 50'erne.. :D
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

NO: Har sagt op på arbejdet som handicaphjælper. Har lige haft 3 ugers sommerferie, hvor musikken for alvor kom i højsædet igen, så jeg kan klare mig med den indkomst, i hvert fald indtil jeg skal til København senere på sommeren (håber på at finde en lejlighed!).
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Snake Boots »

[quote="fortytwo"]

Jamen jeg har jo allerede en, der står bare Silvertone på den, og så er den fra omkring sidst i 50'erne.. :D [/quote]
Hvad er det for en model?

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

[quote="Snake Boots"]NO: Reinau 5E7. WOW! :-O
NO2: Harmony Stratotone fra start 50'erne gennem ovennævnte. :character-beavisbutthead:[/quote]

Føj, jeg er vild efter sådan en.. Hvordan er halsen - har hørt den skulle være i boldtræ-tykkelsen :)

Hvor købte du sådan en henne?

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Snake Boots »

Halsen føles ca. dobbelt så tyk som den tykke hals, der sidder på min R6 Goldtop. :-O Mao. et boldtræ. Jeg har købt den privat af en gut i Canada.

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

er det behageligt? hehe

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Bedst som jeg næsten var på vej ud af døren, ringede min boss og sagde, at jeg kunne holde fri i dag, og pludselig blev det spændende i Touren.

NO2: Voeckler er stadig godt med. Han er jo alt for rå!

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Snake Boots »

[quote="itsaysvuff"]er det behageligt? hehe[/quote]
Jeg synes umiddelbart at det er helt vildt fedt! Men nu har jeg også vænnet mig til det i noget tid på en Eastwood Stratotone kopi.

Jeg spiller noget temmelig old school musik, hvor der sjældent er brug for de store tekniske udfoldelser. Det gør nok, at jeg er mere large mht. spilbarheden af instrumenter end jeg ville være, hvis jeg spillede pop, jazz eller rock. Jeg går mere op i den lydmæssige karakter. Til det jeg bruger guitaren til er det egentlig ret fedt med et kæmpe møjgreb. Jeg ville nok ikke have lyst til at spille 3x45 min pop/rock på sådan et svin. Gerne et stort 50'er-gibson-gribebræt eller en kæmpe "boat" strat-hals... men ikke sådan et boldtræ! :-)

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

Ja, men de der eastwood har da ikke samme størrelse med halsen?

Og ja, det forstår jeg godt.. Har du set Marc Ribot udføre magi på sådan en guitar? Han spiller noget sjusket, på den fede måde synes jeg, men han spiller dog hurtigt og ser ikke ud til at have de største hænder nogensinde.. Det er vildt ;)

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Snake Boots"][quote="fortytwo"]

Jamen jeg har jo allerede en, der står bare Silvertone på den, og så er den fra omkring sidst i 50'erne.. :D [/quote]
Hvad er det for en model?[/quote]

Sådan en her.. Jeg tror den er fra 59-62, men jeg er ikke 100% sikker..

http://www.vintagesilvertones.com/forsa ... trato.html
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="kasperploug"]i hvert fald indtil jeg skal til København senere på sommeren (håber på at finde en lejlighed!).[/quote]
En af mine venner på FB postede denne her idag : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/koebenhavn-nv-3/id-76 ... nv-3/id-76 ... i-facebook</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen