Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

A: Menu -> Indstillinger -> Trådløst og netværk -> Wi-fi indstillinger
Create a sense of purpose around which you base your faith


Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

Jeg skal gerne acceptere din V som tak
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Q- Hvad hedder webers udgave af Celestion g12h-30 heritage udgave ( sådan nogenlunde)?
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

1230-55 (keramisk)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"]1230-55 (keramisk)[/quote]


Bestiller man direkte ved weber eller er der steder i eu der er bedre eller billigere
Sorte strater lyder bare bedst..

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Pluto"]
Bestiller man direkte ved weber eller er der steder i eu der er bedre eller billigere[/quote]

Jeg er næsten sikker på, at du kun kan købe direkte hos Weber, men det kan være, at der er andre, der ved bedre ;)
Mvh Jan

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

[quote="JSThomsen"][quote="Pluto"]
Bestiller man direkte ved weber eller er der steder i eu der er bedre eller billigere[/quote]

Jeg er næsten sikker på, at du kun kan købe direkte hos Weber, men det kan være, at der er andre, der ved bedre ;)
Mvh Jan[/quote]


Jeg har lige lagt en ordre hos Weber.Så nu er der ingen vej tilbage med at få lavet et 2x12 kabinet.
Har også fundet de fleste dele til kabinetet så det kommer så tæt på min ac 50er som muligt.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Michael Vajhøj »

Hvorfor er der ingen kvinder med i Tour De France? Troede der skulle være ligestilling... Skal mænd så heller ikke vaske gulv og tage opvasken?
RoadHigh.dk

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

[quote="Michael Vajhøj"]Hvorfor er der ingen kvinder med i Tour De France? Troede der skulle være ligestilling... Skal mænd så heller ikke vaske gulv og tage opvasken?[/quote]

Kvinderne går i forvejen med madpakkerne og holder sig ellers i baggrunden. (frit efter Storm P.)

Kvindernes Tour De France

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af KHoldt »

Q: Hvad hed den hjemmeside, hvor man kunne vise alt sit gear frem og kigge på andres? Noget med rockstar eller sådan. :)

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af FunkyValle »

A: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.gear-freak.dk">www.gear-freak.dk</a><!-- w --> ??
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="KHoldt"]Q: Hvad hed den hjemmeside, hvor man kunne vise alt sit gear frem og kigge på andres? Noget med rockstar eller sådan. :) [/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rooockstar.com/">http://www. ... ar.com/</a><!-- m -->

Siden eksisterer ikke på det domæne længere.

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af KHoldt »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="KHoldt"]Q: Hvad hed den hjemmeside, hvor man kunne vise alt sit gear frem og kigge på andres? Noget med rockstar eller sådan. :) [/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rooockstar.com/">http://www. ... ar.com/</a><!-- m -->

Siden eksisterer ikke på det domæne længere.[/quote]
Øv, siden var ellers ved at blive noget stort dengang jeg brugte den. :)

Nyt spørgsmål:
På lørdag skal jeg spille til et bryllup i kirken sammen med en sangerinde. Jeg spiller på min akustiske guitar, som altså har nylonsstrenge. Hvordan er akustikken i en sådan cirka fyldt kirke? Vi har snakket om, at vi ikke forstærker det, men kommer lyden så ned til dem på bagerste række? Min guitar har indbygget pick-up, så det ville ikke være et problem at tage en lille forstærker med. Nogen, der har erfaring med det? :)

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasser »

[quote="KHoldt"][quote="VilhelmNielsen"][quote="KHoldt"]Q: Hvad hed den hjemmeside, hvor man kunne vise alt sit gear frem og kigge på andres? Noget med rockstar eller sådan. :) [/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rooockstar.com/">http://www. ... ar.com/</a><!-- m -->

Siden eksisterer ikke på det domæne længere.[/quote]
Øv, siden var ellers ved at blive noget stort dengang jeg brugte den. :)

Nyt spørgsmål:
På lørdag skal jeg spille til et bryllup i kirken sammen med en sangerinde. Jeg spiller på min akustiske guitar, som altså har nylonsstrenge. Hvordan er akustikken i en sådan cirka fyldt kirke? Vi har snakket om, at vi ikke forstærker det, men kommer lyden så ned til dem på bagerste række? Min guitar har indbygget pick-up, så det ville ikke være et problem at tage en lille forstærker med. Nogen, der har erfaring med det? :) [/quote]

Jeg har ingen erfaring med at spille i kirker, men jeg ville tage en forstærker med bare for sikkerhedens skyld. En akustisk med nylonstrenge spiller ikke vanvittig højt uden forstærkning.

Mvh.
Rasmus.

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af KHoldt »

[quote="Rasser"][quote="KHoldt"]
Øv, siden var ellers ved at blive noget stort dengang jeg brugte den. :)

Nyt spørgsmål:
På lørdag skal jeg spille til et bryllup i kirken sammen med en sangerinde. Jeg spiller på min akustiske guitar, som altså har nylonsstrenge. Hvordan er akustikken i en sådan cirka fyldt kirke? Vi har snakket om, at vi ikke forstærker det, men kommer lyden så ned til dem på bagerste række? Min guitar har indbygget pick-up, så det ville ikke være et problem at tage en lille forstærker med. Nogen, der har erfaring med det? :) [/quote]

Jeg har ingen erfaring med at spille i kirker, men jeg ville tage en forstærker med bare for sikkerhedens skyld. En akustisk med nylonstrenge spiller ikke vanvittig højt uden forstærkning.

Mvh.
Rasmus.[/quote]
Nej, det er rigtig nok. Spørgsmålet er så, om sangerinden også skal have forstærkning? Hun er sopran, så stemmen burde gå klart igennem i kirken, men om det er nok i forhold til guitaren, aner jeg ikke.

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af kasperploug »

Jeg har ikke erfaring med nylonstrenge, men hvis det er akkordspil burde det gå an - især fordi folk jo er specielt stille i en sådan situation.. Hvis der er noget mere fingerspil i det ville jeg nok vælge at tage forstærkeren med, bare for at give en smule mere :) Jeg ville ikke forstærke sangerinden :) Har selv spillet fuldstændig akustisk til et bryllup - dog med stålstrenge - hvor det fungerede fint, og brudgommen gav os thumbs up på vej ned af altergangen :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Loomer »

Hvis det var mig, havde jeg taget to halfstacks, en spand panda-maling og en lighter med, men det er så bare mig...

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af kasperploug »

Jeg havde spillet nøgen.. Hvor mandigt er det Lumse?
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af K-P »

[quote="Loomer"]Hvis det var mig, havde jeg taget to halfstacks, en spand panda-maling og en lighter med, men det er så bare mig...[/quote]

Og mig
Cogito sumere potum alterum

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen