Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="kasperploug"][quote="GodSpeedDK"]Sortsø[/quote]
Det sted er jeg ikke helt sikker på hvor ligger[/quote]

Lige omkring Stubbekøbing, lidt øst for broen til Sjælland.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Hjemme fra en uge på Kos - "All Inclusive"-hoteller bliver man sgu hurtigt trætte af. Men en uge med lækkert vejr, og lidt tiltrængt farve på kroppen!

NN: Vejret herhjemme - helt ærligt?!

Now Langt Større Nedtur: Oslo :(

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: "Dear terrorists, you are aware that Scandinavians have a history of raping our enemies, right? Better lube up, we are gonna make love and not war on a whole new level!"

:D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Efter en uges ferie sidder man herhjemme og har første gang i lang tid tid til at spille noget spade - og så bliver man helt og aldeles bekræftet i, at den nye Hamer-superstrat både føles og lyder som 80'erne, da de var allermest 80'er-agtige. Nøj, hvor jeg elsker den spade!

(Og hold kæft, hvor ligner jeg en anakronisme med en racer-rød super-strat :lol: )

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

NO: Oh Land!
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

NO: Caro Emerald!
NN: Jeg har været syg siden roskilde. Det er noget lort at være syg.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Så fik jeg sgu en af drømmespaderne. Nemlig en Gibson SG VOS med Maestro-vibrato. :D

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Peter C"]Så fik jeg sgu en af drømmespaderne. Nemlig en Gibson SG VOS med Maestro-vibrato. :D [/quote]

Er du sød at flashe den ASAP? Jeg tænker, at den må ligne min absolutte yndlings-go-to-spade en hel del :-)
So many assholes, so few bullets

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Et lidt dårligt billede af den, der kommer bedre imorgen. :D

Billede

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Hold da helt op, hvor er det nemt at sælge et TC Nova System. Det er en anelse ambivalent at sige farvel, men jeg virkelig ikke brugt det nok, og så giver det en del mere mening at lave sig et lille og relativt billigt reserve-pedal-board, hvilket jeg gør nu :-)

Planen er at lave et bræt, der er det modsatte af mit normale, sådan rent økonomisk og kilogrammæssigt: et minimum af metervarepedaler, som jeg kender og stoler på. Planen - med forbehold for ændringer - er:

Cioks Big John
TC Polytune
Boss SD-1
MXR Carbon Copy
MXR Micro Amp/Carl Martin Hydra Boost

Jeg har i dag byttet mig til en Polytune, en Big John har jeg vist allerede, og hvad delay, drive og boost angår, rummer gemmeskufferne vist allerede noget, der kan bruges ind til videre. Det er sgu længe siden, jeg har rodet med pedaler, så jeg hygger mig vildt meget med det, og glæder mig til at få lortet skruet sammen en af dagene :-)
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Peter C"]Et lidt dårligt billede af den, der kommer bedre imorgen. :D

Billede[/quote]

Yes - den ligner en hel del = GODKENDT, MOFO! :-D Til lykke med den - hvis den er halvt så fed som min, kommer den til at give dig et stort, hjernedødt smil på mange gange fra nu af :-)
So many assholes, so few bullets

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Tak, jeg er ikke et sekund i tvivl om, at den kommer til at skabe glæde for mig i hvert fald. :D

Jeg smiler bare af, at sidde og kigge på den. :banana-guitar: :banana-guitar:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Peter C"]Tak, jeg er ikke et sekund i tvivl om, at den kommer til at skabe glæde for mig i hvert fald. :D

Jeg smiler bare af, at sidde og kigge på den. :banana-guitar: :banana-guitar:[/quote]

Fedt, mand - jeg kan ikke understrege nok, hvor glad jeg er for min SG, der som sagt ligner din til forveksling :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Roadtrip fra Østjylland til Vestjylland for at finde en gammel klassekammerat. Det endte med at vi crashede en privat fødselsdagsfest hos nogen vi slet ikke kendte, men vi kom og spillede musik, så de var glade.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NO: Fredagens spillejob: Kæresten's egne numre - hun/vi plejer bare at spille akustisk, men denne gang var det med fuldt band - det er bestemt ikke sidste gang. Til dem med en facebook konto ligger der lidt billeder her: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/media/set/?set= ... /set/?set= ... 302&type=1</a><!-- m -->
NO2: Lørsdagens spillejob: Et markedsbal med Bitter Moon, en af vores gode venner der spiller ukristeligt fedt saxofon (som vi også spiller med i andre sammenhænge) dukkede op da vi havde to sæt tilbage, så han hoppede lige med... Havde der været mere gang i den i sidste sæt var teltet væltet...

Alt i alt en god weekend... Skal spille et lille akustisk job i aften, så lige nu sidder jeg bare og slapper af efter at have slået græsset og gået lidt rundt i haven... :)

NA: Trænger da vist i den grad til at blive klippet - når man får lidt høje tindinger med alderen er det ikke alle vinkler der er lige gode når man har halvlangt hår... :D

NO3: Den CD hun (kæresten) er ved at lave... Nøj hvor bliver det bare fedt... Jeg har råmix'et af de første fire numre liggende - fucking nice (for at sige det pænt)...
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: Ferie - som indtil videre er gået med opbygning til vores private, lille festival. På onsdag er det tid til at sætte lys og lave lydprøve (og måske øve noget af det der musik).

NO: 3-way switch på kunstspaden (som havde fuldstændig traditionel strat-opsætning). Væk med middle pickuppen. Det var dejligt.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Det lader til, at jeg endeligt har fundet mig et stereoanlæg, der passer min pengepung og behov.
Har lavet aftale om køb af Denon PMA-655R og et sæt Dali 104 højtalere til en god pris. Regner med at afhente i aften.

NO2: Tak til Turtle for god vejledning undervejs i processen, når jeg blev forvirret over de mange valgmuligheder.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Michael Vajhøj"]NO: Har installeret min LR Baggs iBeam i min ene akustiske - nøj hvor lyden den bare godt den pickup... Den har jo alt jeg har manglet hidtil... Tror nok lige der skal sættes sådan en i de andre akustiske herhjemme...[/quote]
Var lige ude og spille et lille impulsivt duojob i går aftes, så her er et lille klip med min Art & Luthier folk guitar: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kanalhjoerring.dk/vis/nyhed/ ... vis/nyhed/ ... r-trappen/</a><!-- m -->

Ikke fordi det bidrager med noget nyskabende, men her er i det minste et lille klip med den lille guitar med iBeam'en... :)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: VH1s Top 12 kl. 12 i dag med Klub 27.


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

NO: 4Sound i Malmö havde en Whammy II, til mindre end en ny Whammy IV.. Yay..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen