Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Sasha"]

Jeg tror bare, at vi må erkende, at når det kommer til musik, så er der åbenbart ikke ret meget, vi er enige om, hr. Rask? Det er åbenbart noget helt forskelligt, vi går efter og sætter pris på. Jeg tror simpelthen ikke, at jeg forstår dit forhold til musik, selv om jeg prøver... :-)

[/quote]

Vi kan ihvertfald være enige om at være uenige. ;-) Mit forhold til musik er nu meget simpelt - hvis det rører mig, så synes jeg det er fedt. Det har jeg oplevet både Illdisposed, Medina, Jeff Buckley og Dolly Parton gøre. Forstå mig ret; jeg blev ikke "rørt" af Alphabeat, men de overraskede mig ved hvor gode de egentligt var, til at udføre deres rolle. Jeg behøver ikke nødvendigvis blive rørt af musik, for at synes det er fedt - men hvis ikke det rører mig, skal det i det mindste have en æstetisk dimension, og når musikken næsten gør ondt i ørerne (som jeg synes Anisettes vokal gør), synes jeg det er noget snot.

Men nej, vi behøver heldigvis ikke være enige. Hurra for mangfoldigheden - det er den der gør at vi har så meget musik at vælge imellem. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Ferie
NO2: Når ferien bliver tilbragt på et strandhotel i Tyrkiet (som i 0 meter til stranden og privat strand)
NO3: All inclusive på hotellet. Dejligt bare at kunne gå i bare og få noget at drikke uden tænke på, hvad det koster.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Moe fucking meget optur:

vi spillede i Amsterdam i går, og ved et rent tilfælde er bassisten fra watchmaker på ferie i byen og vader ind to minutter før vi gik på. Efter showet går han så op til mig og siger at vi er det fedeste han har set i lang tid. Fuck hvor fedt!!!!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Spillede et bryllupsjob i nat med en til lejligheden sammensat guitar-bas-trommer-sang konstellation. Jeg kunne godt høre, at vi havde øvet meget lidt, og det var lige til øllet, at vi kunne finde sammen om formerne, men når det er guitar-bas-trommer fra jump, så rykker det fandeme bare for fedt - YEAH

NN: Der var så latterligt mange myg i går aftes, og brylluppet blev holdt udendørs.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Loomer"]Moe fucking meget optur:

vi spillede i Amsterdam i går, og ved et rent tilfælde er bassisten fra watchmaker på ferie i byen og vader ind to minutter før vi gik på. Efter showet går han så op til mig og siger at vi er det fedeste han har set i lang tid. Fuck hvor fedt!!!![/quote]

Kewl ... (jeg aner ikke hvem han er, men jeg kan næsten lure, at han er et hotshot indenfor genren, og dén situation kan jeg godt sætte mig ind i :) )

NO: Fik en pakke med posten i går, som jeg fuldstændig havde glemt alt om, jeg havde bestilt: Den nye skive med Numbnuts! :dance: Har kun lige hørt den igennem en enkelt gang, men den tegner til at blive en klassiker her på matriklen.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Hahahahah!!! Nu har vi så lige mødt frontmanden fra killing joke!!! Skørt mand

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Loomer"]Hahahahah!!! Nu har vi så lige mødt frontmanden fra killing joke!!! Skørt mand[/quote]

Hey - endelig et band jeg kender! :thumbup:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]
NO: Fik en pakke med posten i går, som jeg fuldstændig havde glemt alt om, jeg havde bestilt: Den nye skive med Numbnuts! :dance: Har kun lige hørt den igennem en enkelt gang, men den tegner til at blive en klassiker her på matriklen.[/quote]

Havde du forudbestilt den ved Target Shop? (Det har jeg nemlig også, og jeg har ikke fået den endnu :( )

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Loomer"]Moe fucking meget optur:

vi spillede i Amsterdam i går, og ved et rent tilfælde er bassisten fra watchmaker på ferie i byen og vader ind to minutter før vi gik på. Efter showet går han så op til mig og siger at vi er det fedeste han har set i lang tid. Fuck hvor fedt!!!![/quote]

Nu er det længe siden, jeg har hørt Watchmaker, men er det ikke sådan ret klassisk Grindcore, de spiller? Det må da siges at være en lidt anden genre end jer ;)

Cool nok...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Loomer"]Hahahahah!!! Nu har vi så lige mødt frontmanden fra killing joke!!! Skørt mand[/quote]

Hey - endelig et band jeg kender! :thumbup:[/quote]

Ja, det gør du vel - har du egentlig stadig den der Steinberger guitar? Det er vel lidt Killing Joke-fanboi-agtigt ;)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]Ja, det gør du vel - har du egentlig stadig den der Steinberger guitar? Det er vel lidt Killing Joke-fanboi-agtigt ;) [/quote]

[youtube]TnpwuRlXbhk[/youtube]

Nej - jeg solgte den for længe siden. Den kunne kun spille Mike Rutherford-riffs.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Jeg tror da lige, jeg skal ind i vinyl-reolen og finde noget Killing Joke, det er godt nok længe siden, kan jeg høre :lol:

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

De der Watchmaker er ganske rigtigt noget mere traditionel grind end vi er, mest fordi det egnetlig ikke er grind vi spiller. De er dog stadig enormt harske og smadrede i lyden. Lidt ligesom et punkband på speed.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"]
NO: Fik en pakke med posten i går, som jeg fuldstændig havde glemt alt om, jeg havde bestilt: Den nye skive med Numbnuts! :dance: Har kun lige hørt den igennem en enkelt gang, men den tegner til at blive en klassiker her på matriklen.[/quote]

Havde du forudbestilt den ved Target Shop? (Det har jeg nemlig også, og jeg har ikke fået den endnu :( )[/quote]

Jep, Target Shop.

Jeg havde i øvrigt også bestilt "Headbang i hovedlandet' på DVD. Den glæder jeg mig til at se :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Har lige bagt drømmekage.

NN: Nøjagtig som jeg plejer, havde jeg glemt at man altid skal lave dobbeltportion fyld, så det endte med at blive en halv drømmekage :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"]
NO: Fik en pakke med posten i går, som jeg fuldstændig havde glemt alt om, jeg havde bestilt: Den nye skive med Numbnuts! :dance: Har kun lige hørt den igennem en enkelt gang, men den tegner til at blive en klassiker her på matriklen.[/quote]

Havde du forudbestilt den ved Target Shop? (Det har jeg nemlig også, og jeg har ikke fået den endnu :( )[/quote]

Jep, Target Shop.

Jeg havde i øvrigt også bestilt "Headbang i hovedlandet' på DVD. Den glæder jeg mig til at se :) [/quote]

Så glæder jeg mig til starten af næste uge for så kommer der jo nok post til mig :)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: fruefri i Boston, hun skal på shopping med hendes lillebrors kæreste.
Så jeg skal slentre rundt i guitar shops hele dagen.:-)

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jens H »

[quote="Rasmus"]NO: fruefri i Boston, hun skal på shopping med hendes lillebrors kæreste.
Så jeg skal slentre rundt i guitar shops hele dagen.:-)[/quote]
Det hedder vel også shopping ;) ... Eller har du ikke Kreditkort med?
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Når I er i Boston, så skal I altså tage en af de der ellers meget turistede ture, der hedder Boston Duck Tours - Det foregår i Amfibiekøretøjer fra første verdenskrig, og guiderne er skrupskøre på den fede måde.

I øvrigt vil jeg da også lige anbefale, at I tager en tur med bus 1 ud af Massachussets avenue til Harvard Square - Harvard området er altså rigtig hyggeligt og nærmest old school europæisk, og så skal man altså lige have en burger på bartleys burgerhouse.

Damn jeg kunne godt tænke mig at komme tilbage til Boston - bare i et par dage :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Jens H"][quote="Rasmus"]NO: fruefri i Boston, hun skal på shopping med hendes lillebrors kæreste.
Så jeg skal slentre rundt i guitar shops hele dagen.:-)[/quote]
Det hedder vel også shopping ;) ... Eller har du ikke Kreditkort med?[/quote]
Jo, det havde jeg. Og jeg kom også til at bruge det! :s hh:

@Smitte, vi Har taget hele sightseeing turen, da vi ankom. Vi mangler bare museum of fine arts.:-)
Boston er en fed by! Rigtig meget nede på jorden.

Vi skal ud til Harvard tirsdag tror jeg. Både min svoger og kæreste arbejder der. Han har skrevet sin kandidat fra DTU herovre.

Suk, jeg Sidder på Starbucks og venter på min kæreste bliver færdig med at prøve tøj. Jeg er glad for at vi ikke Har "forever 21" butikker i dk.:-)
Det tager som regel omkring 45 min, men nu er de 2...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen