Nyt oppe fra mit larmeband!!

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt oppe fra mit larmeband!!

Indlæg af CobraPizza »

Det lyder super fedt, men jeg kunne godt have tænkt mig at vokalen var lidt mere fremme i lydbilledet.. det lyder som om han ligger nede bagved trommerne og har et håndklæde for hovedet (hvilket sikkert har været tilfældet et par gange) men rent instrumentalt, lyder det mega fedt! Upoleret, men stadig til at høre hvad fanden der sker..

Glem det med vokalen, der er vidst en vis tøs der har rodet med mine equalizer indstillinger..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt oppe fra mit larmeband!!

Indlæg af Kallum »

Jeg har lært at hvis man ikke kan sige noget pænt om ting, så kan man altid svine det til på groveste facon..

Det er noget værre larm.Jeg orker ikke rigtig at høre det igen bare for at kunne komme med en mere dækkende sviner, ved godt det er lidt tyndt.

Undskyld.

Hybrid_Child
Still Got The Blues
Indlæg: 204
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: Århus N
Kontakt:

Re: Nyt oppe fra mit larmeband!!

Indlæg af Hybrid_Child »

Det er godtnok lidt for grimt og smadret for mig. Og desuden lyder det jo ikke som Hatesphere. Men jeres artwork holder.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/Rapiddominanceb ... nceband</a><!-- m -->

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Nyt oppe fra mit larmeband!!

Indlæg af Dale »

Av :O. Jeg kan rigtig godt lide det langsomme stykke, så hvis i generelt spillede sådan, så ville jeg nok næsten kunne lide musikken. I er sikkert rigtig gode hvis man godt kan lide genren.
When You see W. C. Fields.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen