Musikvideo - FIO. (Promo)

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Musikvideo - FIO. (Promo)

Indlæg af Rasmus »

Hey Folkens.

Jeg kom lige i tanke om jeg havde glemt at poste en musikvideo jeg er med i. Den er lavet uden budget og er udelukkende blevet til fordi sangeren har en kreativ søster.

Det er undertegnede der har optaget og mixet lydsiden. Dog har Jonas Graverholt lavet grundlyd på tingene. Det "hele" er optaget "live" i studiet, dvs uden dubs på grundspor. Kor og vokal er sunget ind bagefter.

Sig hvad I synes.
[youtube]hk2_7PLp2Vo[/youtube]

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musikvideo - FIO. (Promo)

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"]
Sig hvad I synes.
[/quote]

Du er herrelækker, Rasmus Skov.
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musikvideo - FIO. (Promo)

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]
Sig hvad I synes.
[/quote]

Du er herrelækker, Rasmus Skov.[/quote]
Tak.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musikvideo - FIO. (Promo)

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]
Sig hvad I synes.
[/quote]

Du er herrelækker, Rasmus Skov.[/quote]

Ja, helt bestemt!

Det inspirerer mig til at sige, at vi må da snart have en "selv-flash" tråd. Så kan man tage sit lækreste tøj på, sætte sit hår rigtigt pænt og så forsøge at tage et billede af sig selv - hvis ikke man ligefrem kan lokke en anden til det - hvor man gør sit absolut bedste for at ligne enhver svigermors drøm, hvorpå man poster resultatet her, og alle andre så af karsken bælg istemmer det engleagtige falsetkor med "Iiiihhh" og "Næææhhh" - han ER vel nok en flot fyr ham dér!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musikvideo - FIO. (Promo)

Indlæg af Rasmus »

Nå, ligesom når man pudser Stratocasteren og tager et billede i modlys og forventer IHHH ÅÅHHH NÆÆÆH?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musikvideo - FIO. (Promo)

Indlæg af Sasha »

Ja-ja, lige præcis! Så bare med guitaristen istedet...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musikvideo - FIO. (Promo)

Indlæg af GuitaRasmus »

Hehehehe... Udmærket dansk pop - jeg synes bare det lyder som om du har planket versriffet fra Sys Bjerres "Kegle". :-D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musikvideo - FIO. (Promo)

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"]Hehehehe... Udmærket dansk pop - jeg synes bare det lyder som om du har planket versriffet fra Sys Bjerres "Kegle". :-D[/quote]
Haha. Sjovt du synes det, fordi det her nummer er fra før at Sys Bjerre var på banen. :D

Men ja, han er sku' ret kreativ Fredrik der skriver sangene. Han spillede lige en meget rocket version af et nummer vi arbejdede på inden jeg tog på ferie. Det tror jeg du vil synes om!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musikvideo - FIO. (Promo)

Indlæg af Jacob »

Det lyder sgu meget godt, synes jeg!

Jeg kan godt lide den lidt simple lyd nummeret har, da jeg godt kunne tro, at sådant et nummer hurtigt kommer til at lyde lidt for "pop-sødt", hvis der kommer for meget "krymmel" på lyden - i mangel på bedre ord. Håber det giver mening :D

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musikvideo - FIO. (Promo)

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Det er meget hyggelig akustik pop musik og videoen underbygger den der hygge-jazz-sommer stemning rigtig godt :) En ting jeg dog lægger mærke til er at vokalen er mixet rimelig "kasset", hvilket jeg ikke synes passer så godt til forsangerens (din?) stemme, da den i forvejen er lidt nasal. Man kan høre at du synger godt og har styr på din stemme som instrument, den kunne godt bare bruge et mere luftigt mix for at komme helt til sin ret :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Musikvideo - FIO. (Promo)

Indlæg af Rasmus »

[quote="Kaptajn Kropp"]Det er meget hyggelig akustik pop musik og videoen underbygger den der hygge-jazz-sommer stemning rigtig godt :) En ting jeg dog lægger mærke til er at vokalen er mixet rimelig "kasset", hvilket jeg ikke synes passer så godt til forsangerens (din?) stemme, da den i forvejen er lidt nasal. Man kan høre at du synger godt og har styr på din stemme som instrument, den kunne godt bare bruge et mere luftigt mix for at komme helt til sin ret :) [/quote]
Jeg Har godt tænkt på det. Det er ikke mig der synger. Men udover den er lidt kasset, så er den ogsa POP høj i mixet.
Det er flere måneder siden jeg afleverede mit mix. Det skulle åbenbart gå lidt stærkt. Men nu er det lidt som det er.:-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen