Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]NN: OK. nok er jeg gammel. At jeg ligefrem er "vintage", kommer dog alligevel bag på mig. Men det må jeg vel være, når folk forsøger at sælge ting, som jeg har bygget, dyrere end de selv har købt det..?

Det er sgu´ dårlig stil, synes jeg! Men længe leve kapitalismen og al dens væsen![/quote]

Do tell..


Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"][quote="Sasha"]NN: OK. nok er jeg gammel. At jeg ligefrem er "vintage", kommer dog alligevel bag på mig. Men det må jeg vel være, når folk forsøger at sælge ting, som jeg har bygget, dyrere end de selv har købt det..?

Det er sgu´ dårlig stil, synes jeg! Men længe leve kapitalismen og al dens væsen![/quote]

Do tell..[/quote]

Arh, nu er der et gammelt ordsprog, som går noget i retning af "Jo mere man tramper i en lort, jo mere lugter den". Så jeg tror, at dette "will have to do" sådan lige i denne omgang.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Scorpe »

NN: Søvnløshed... Kom allerede hjem fra byen klokken 3, og har forgæves prøvet at falde i søvn siden.
:)

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Plexi »

Now Nedtur får en helt anden betydning når jeg læser dette her <!-- m --><a class="postlink" href="http://politiken.dk/incoming/ECE1360349 ... ECE1360349 ... -et-uheld/</a><!-- m -->

Skal man grine eller græde ?

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Så blev Premier League skudt i gang, og det blev med en kedelig 0-0 ude mod Newcastle. Jeg frygter, at det bliver en lang og hård sæson som Arsenal-tilhænger.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="Barf"]NN: Så blev Premier League skudt i gang, og det blev med en kedelig 0-0 ude mod Newcastle. Jeg frygter, at det bliver en lang og hård sæson som Arsenal-tilhænger.[/quote]

Hvis I nu får skudt Fabregas og Nasri + Bendtner af. Så skulle der vel nok være til et par kvalificerede afløsere? Og mon ikke I så kan være med indtil marts, som I plejer :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Det forstår jeg nemlig heller ikke. Hvis Fabregas og Nasri alligevel smutter, hvorfor i alverden har man ikke fået det afklaret tidligere, så man kunne nå at indhente ordenlige forstærkninger, som kunne være med i pre-sæsonen? Og der er stadig ikke købt ordenligt ind til det forsvar. Som sagt ser jeg frem til sæsonen med både spænding og frygt.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Barf"]Som sagt ser jeg frem til sæsonen med både spænding og frygt.[/quote]

Barnemad for en BIF-tilhænger! :lol:

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Barf"]Som sagt ser jeg frem til sæsonen med både spænding og frygt.[/quote]

Barnemad for en BIF-tilhænger! :lol:[/quote]

Eller en AGF-tilhænger for den sags skyld
Create a sense of purpose around which you base your faith

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : Min søn Noah faldt ned fra et træ i børnehaven idag og hans skulder gik af led. Han skal opereres i aften.... :-(

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Swampthing"]NN : Min søn Noah faldt ned fra et træ i børnehaven idag og hans skulder gik af led. Han skal opereres i aften.... :-([/quote]
Avs! Han må virkeligt have gjort det godt, hvis han ligefrem skal opereres. De plejer da ret nemt at kunne sætte sådan en på plads. Men bare rolig, det hører med til at være en aktiv knægt - jeg tilbragte det meste af min barndom og ungdom på diverse skadestuer med frakturer. Men god bedring til ham :)


---
- Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

Lyder ret voldsomt når den skal opereres... Jeg har slået min af led nogle gange...

Første gang blev den sat på plads på skadestuen.
Der fik jeg at vide man kunne blive opereret hvis den gik af led for ofte efterfølgende - da man reelt brækker en lille knogle første gang den går ad lede, der hjælper den til at holde den på plads...
Bah

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Swampthing"]NN : Min søn Noah faldt ned fra et træ i børnehaven idag og hans skulder gik af led. Han skal opereres i aften.... :-( [/quote]

Stakkels knægt ... god bedring med ham.

Nogle gange er jeg glad for, at jeg har en datter. Jeg har været på skadestuen med hende én gang, på 13 år, og her var der tale om en rørperle, der havde sat sig fast oppe i næsen ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Mange tak skal i have.
Status pt : Kompliceret brud på underarmen ved albuen, skal sættes sammen med stifter og skruer, han er på operationsbordet nu.
Jeg kører ud på sygehuset når de andre børn er lagt i seng og deres moster kommer kigger til dem.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Swampthing"]Mange tak skal i have.
Status pt : Kompliceret brud på underarmen ved albuen, skal sættes sammen med stifter og skruer, han er på operationsbordet nu.
Jeg kører ud på sygehuset når de andre børn er lagt i seng og deres moster kommer kigger til dem.[/quote]

Damn! Det gør mig ondt. Hvor gammel er drengen ? De plejer da eller at være rimeligt gummilastiske i børnehavealderen...

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Han er 5 år gammel.
Hans storebror brækkede armen i december sidste år, også i børnehaven, han faldt ned fra et bord.
Jeg håber min yngste slipper helskindet igennem børnehaven, han er lige startet.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Swampthing"]Mange tak skal i have.
Status pt : Kompliceret brud på underarmen ved albuen, skal sættes sammen med stifter og skruer, han er på operationsbordet nu.
Jeg kører ud på sygehuset når de andre børn er lagt i seng og deres moster kommer kigger til dem.[/quote]

Tis! God bedring til ham!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: At opdage en fejl EFTER at "nazilederen" ellers har skridtet fronten af og godkendt gelederne...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Morten M »

[quote="Swampthing"]NN : Min søn Noah faldt ned fra et træ i børnehaven idag og hans skulder gik af led. Han skal opereres i aften.... :-([/quote]
Min yngste er 6 år. Føler med jer lige nu. Al mulig god bedring til Noah.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen