Now Jobmulighed for bands!

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Jobmulighed for bands!

Indlæg af Førslev »

Jeg står og skal bruge et eller to bands som er interesserede i at spille til en semesterstartsfest på et større uddannelsessted i Roskilde.

Det jeg leder efter er festmusik (gerne covers) leveret så der bliver mega gang i den. jeg kan til gengæld tilbyde et forventet publikum på mellem 800 og 1000 personer (FORVENTET).
budgettet er ca 5000 pr. band og det er den 9. september.

Kontakt mig på PM så hurtigt som muligt. gerne med et link til en demo. så vender jeg tilbage så snart jeg har lyttet til det. man er også velkommen til at kontakte mig uden demo.
Jeg forbeholder mig ret til at afvise useriøse henvendelser samt henvendelser som ikke er interessante til dette formål.

@Guitarrasmus: jeg kan sige at VOLT blev specifikt ønsket, men da jeg kan se at i er booket har jeg ikke kontaktet jer. Hvis det skulle være muligt for jer at spille er du mere end velkommen til at kontakte mig.

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Jobmulighed for bands!

Indlæg af Førslev »

et band har nu meldt sig så der er en ledig plads hvis der er nogen interesserede endnu.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Jobmulighed for bands!

Indlæg af Barf »

Hvor lang tid skal man spille? Og kan man få dækket transport, hvis man kommer lidt længere fra?

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Jobmulighed for bands!

Indlæg af Morten M »

Too bad. Vores trommeslager er på Færøerne at reparere instrumenter. Det kunne ellers have været hyggeligt at hænge ud.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Jobmulighed for bands!

Indlæg af Førslev »

@ barf: jobbet giver som udgangspunkt 5000 kr. mht transport så er jeg ikke sikker på det kan lade sig gøre da vi er på et ret presset budget. pm mig hvis det er så kan vi tage den derfra. skal lige siges at der pt er ved at blive snakket med et andet band og hvis den går igennem er jobbet snuppet, men jeg vil meget gerne høre fra dig.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Jobmulighed for bands!

Indlæg af Rasmus »

Jeg går ud fra en trio er i underkanten?
Hvor lang spille tid? Skal man selv have PA med?
Skal de 2 bands dele baggear?

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Jobmulighed for bands!

Indlæg af Førslev »

ca halvanden time vil vi gerne have. hvis trioen er fed nok til at sætte gang i festen er det glimrende.

der er pa. og det bliver som udgangspunkt med eget baggear. der kan dog stilles et tama swingstar til rådighed til trommeslageren. guitarforstærker og basforstærker kan også skaffes, men det vil i givet fald være mit eget grej der vil blive stillet til rådighed.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Jobmulighed for bands!

Indlæg af Rasmus »

[quote="Førslev"]ca halvanden time vil vi gerne have. hvis trioen er fed nok til at sætte gang i festen er det glimrende.

der er pa. og det bliver som udgangspunkt med eget baggear. der kan dog stilles et tama swingstar til rådighed til trommeslageren. guitarforstærker og basforstærker kan også skaffes, men det vil i givet fald være mit eget grej der vil blive stillet til rådighed.[/quote]
OK, det er en ret fed trio, men jeg skal lige spørge rundt, fordi hyren er lidt(en del) under hvad vi plejer at få. :)


Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Jobmulighed for bands!

Indlæg af Rasmus »

[quote="Førslev"]Coolness.[/quote]
Yeah, jeg har sendt dig en PM. :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen