NFL Sæson 2011-2012

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

[quote="udepost"]Det er godkendt! Jeg har også Bradshaw og Welker, så jeg har allerede vundet runden, selvom jeg stadig mangler point for Grossman og Witten i aften :)

Og en fin sejr over Jets. Det er altid rart når Jets og Patriots taber, så jeg havde en fin aften :)

/Søren[/quote]

OK. Så nakker vi Patriots i næste uge :lol:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

Det har været en spændende uge at være Raiders-fan. Jason Campbell brækkede kravebenet i sidste uge. I en lynaktion fik holdet hevet Carson Palmer ind i stedet, men han var egentlig gået på pension og har kun trænet 5 dage med holdet, så det bliver nok backup Kyle Boller, der starter i dag.

Uanset, hvem der starter, så starter vi i dag mod arvefjenderne fra Kansas med en Quarterback, der aldrig har kastet et touchdown for holdet :o (Faktisk er den eneste aktive på holdet, der har kastet et touchdown punteren, der gjorde det på et fake field-goal i sidste uge :lol :)

Det bliver interessant i hvert fald...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]... Kyle Boller ...[/quote]

*fnis*
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af Starcaster »

Jeg bliver altså nødt til at fremhæve mit holds (Packers) dominans lige p.t. Jeg håber bare ikke at de mister momentum når vi rammer playoffs. ;)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

Som Raiders-fan (og Tim Tebow-hader) har de sidste par uger godt nok ikke været sjove :(

Men det er alt sammen glemt, hvis bare vi vinder i dag - for årets første torsdags-kamp er Raiders mod ærkerivalerne fra Chargers.

Jeg overvejer seriøst at gå meget tidligt i seng og stå op kl. 2:30 for at se kampen. Det passer lige med, at den slutter, når jeg skal ud af døren i morgen. Jeg tror, jeg gør forsøget. Så må eksperimentet blive afgjort af, om jeg kan vågne kl. 2:30 eller ej :lol:

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af udepost »

[quote="Turtle"]Som Raiders-fan (og Tim Tebow-hader) har de sidste par uger godt nok ikke været sjove :(

Men det er alt sammen glemt, hvis bare vi vinder i dag - for årets første torsdags-kamp er Raiders mod ærkerivalerne fra Chargers.

Jeg overvejer seriøst at gå meget tidligt i seng og stå op kl. 2:30 for at se kampen. Det passer lige med, at den slutter, når jeg skal ud af døren i morgen. Jeg tror, jeg gør forsøget. Så må eksperimentet blive afgjort af, om jeg kan vågne kl. 2:30 eller ej :lol:[/quote]

Jeg har tænkt mig at prøve det samme :)

Og jeg skal nok holde med Raiders og Carsten P!

/Søren

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

[quote="udepost"][quote="Turtle"]Som Raiders-fan (og Tim Tebow-hader) har de sidste par uger godt nok ikke været sjove :(

Men det er alt sammen glemt, hvis bare vi vinder i dag - for årets første torsdags-kamp er Raiders mod ærkerivalerne fra Chargers.

Jeg overvejer seriøst at gå meget tidligt i seng og stå op kl. 2:30 for at se kampen. Det passer lige med, at den slutter, når jeg skal ud af døren i morgen. Jeg tror, jeg gør forsøget. Så må eksperimentet blive afgjort af, om jeg kan vågne kl. 2:30 eller ej :lol:[/quote]

Jeg har tænkt mig at prøve det samme :)

Og jeg skal nok holde med Raiders og Carsten P!

/Søren[/quote]

Raiders skal nok vinde - samme opskrift som normalt mod Chargers: Masser af point på special teams ;) Det var sådan, vi klapsede dem to gange sidste år (der var bl.a. noget med to blokerede punts, den ene direkte til touch down).

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

Jeg er oppe og klar - vi kan lige så godt tage optaktsudsendelsen med også.

Desværre ser det ikke ud til, at Darren McFadden er blevet klar. Han er altså svær at undvære for Raiders...

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af AnotherDan »

[quote="AnotherDan"]Endnu en hård sæson at følge 49'ers...[/quote]

Hvor har de dog været fantastiske - og i aften stod giants for skud - bare så ærgeligt det aldrig er nogle af deres kampe der bliver vist i tv.
Overvejer at købe adgang via gamepass så jeg kan se deres kampe nu når de rent faktisk endelig deler lidt håndmadder ud.
Pildskade - har du købt season pass'et? Og kan du så, også se det på ipad'en?
Bah

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

[quote="AnotherDan"][quote="AnotherDan"]Endnu en hård sæson at følge 49'ers...[/quote]

Hvor har de dog været fantastiske - og i aften stod giants for skud - bare så ærgeligt det aldrig er nogle af deres kampe der bliver vist i tv.
Overvejer at købe adgang via gamepass så jeg kan se deres kampe nu når de rent faktisk endelig deler lidt håndmadder ud.
Pildskade - har du købt season pass'et? Og kan du så, også se det på ipad'en?[/quote]

Jeg har season-pass inkl. playoffs. Jeg har ikke afprøvet det på iPad, men de har da vist en app. Det skal jeg da lige checke...

(Og Alex Smith har virkelig spillet stabilt i de kampe, jeg har set med dem...)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

Nu har jeg installeret appen på iPad, logget ind og ser lige nu 49'ers kampen fra i går på den. Det kører perfekt og i fin kvalitet. Uha, det er farligt, når man har iPadden med på arbejde :lol:

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af AnotherDan »

Nice, når du skriver inkl. playoff's, er det så season købet med et ekstra tilkøb af playoffs? (jeg kan ikke finde playoffs, og mindes også fra sidste år det var et selvstændig køb).
Bah

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

[quote="AnotherDan"]Nice, når du skriver inkl. playoff's, er det så season købet med et ekstra tilkøb af playoffs? (jeg kan ikke finde playoffs, og mindes også fra sidste år det var et selvstændig køb).[/quote]

Ja. Da jeg købte kunne man tilvælge playoffs med det samme, så var der lidt rabat på dem. Jeg tror først, det var da jeg havde klikket køb, at jeg blev tilbudt at vælge det også, men det er jo ikke sikkert, det er samme priser de kører med nu som tidligere på sæsonen...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

Ja i sidste uge stod jeg tidligt op for at se torsdagskampen live. I mellemtiden har jeg været syg og har fået smadret mit søvnmønster helt. Så i denne uge er jeg ikke gået i seng endnu. Så kan jeg jo lige så godt se noget bold.

Og det er jo en vigtig kamp som Raiders-fan og Tebow-hader. Jeg forventer, at Tebow kommer ned at ligge jævnligt og Jets forsvar i det hele taget smadrer Broncos. Det bliver en storsejr til Jets ;)

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af AnotherDan »

Man må sige at Tebov var ond ved dig Turtle :D
Bah

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

[quote="AnotherDan"]Man må sige at Tebov var ond ved dig Turtle :D [/quote]

Hans forsvar var onde ved mig. Han kan jo ikke spille den knaldhætte.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af AnotherDan »

Nu tænker jeg mere på han afgjorde det selv ved at løbe den sidste touchdown, hehe :D
Og så er Sanchez altså bare for ustabil, hvor ville jets være spændende hvis de fik en bedre quarterback.
Bah

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

[quote="AnotherDan"]Nu tænker jeg mere på han afgjorde det selv ved at løbe den sidste touchdown, hehe :D
Og så er Sanchez altså bare for ustabil, hvor ville jets være spændende hvis de fik en bedre quarterback.[/quote]

Og det samme kan man kun sige om Broncos. Det var en røvkedelig kamp...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

Endnu en spændende uge i AFC West - Raiders mod Bears. Den skal Raiders nok klare. Så regner jeg da med, at Steelers kan vinde over Chiefs.

Og så er det her en af de få gange på en sæson, hvor jeg holder med Chargers - Broncos skal ned med nakken. Sådan er det bare.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af GodSpeedDK »

Patriots og Giants i Super Bowl. Hvad siger I til det?

Jeg er ikke sikker på, jeg synes Patriots spillede helt op til, hvad de burde være i stand til, i går, men godt det faldt ud til deres side, så de kan vise hvad de kan, om 14 dage. Jeg nåede ikke at se hele kampen mellem Giants og 49'ers, men har set recap her til morgen, og selvom Giants måske fortjente sejren (primært pga. Eli Manning/Victor Cruz), så havde jeg meget MEGET gerne set 49'ers mod Patriots i SB :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen