Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="CobraPizza"]

Christ.. Mac-people and thier hispsterness

[/quote]

Windåze-tosser og deres manglende humor. :D

Og det der hipster? Det er altid det første folk tænker på, når snakken falder på min person :lol:

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Plexi »

Latterlige reklamer på diverse netsider der dukker op som trold fra en æske og er ikke til at stoppe igen. Matasreklamen er den værste. Først bliver jeg forskrækket når en blockbusterstemme nærmest råber "Rigtige mænd passer på deres krop....osv osv." Forskrækkelsen bliver hurtigt afløst at en megairritation. Og stemmen bliver bare ved :angry-fire:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Den dér flade Ringo Starr-agtige trommelyd, som Eddie Kramer har fået skruet sig frem til på de seneste udgivelser fra Hendrix-halvsøster-dynastiet/pengemaskinen. Det lyder satme dårligt i forhold til, hvad han ellers har begået af dén slags i sine yngre dage. Måske han slet ikke er så entusiastisk omkring disse udgivelser, som han ellers prøver at give indtryk af? Måske er det blot et job, der skal gøres, fordi ellers ville nogle andre - uden nogen form for forbindelse til Jimi - gøre det på en måde, som måske trods alt var endnu værre? Vi ved det ikke. Men godt lyder det ikke.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

NN: En elev på mit gymnasium døde i går. Jeg kendte hende ikke, men det kommer pludselig fandens tæt på, når en på nogenlunde min egen alder kradser af på grund af sygdom
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Sasha"]NN: Den dér flade Ringo Starr-agtige trommelyd, som Eddie Kramer har fået skruet sig frem til på de seneste udgivelser fra Hendrix-halvsøster-dynastiet/pengemaskinen. Det lyder satme dårligt i forhold til, hvad han ellers har begået af dén slags i sine yngre dage. Måske han slet ikke er så entusiastisk omkring disse udgivelser, som han ellers prøver at give indtryk af? Måske er det blot et job, der skal gøres, fordi ellers ville nogle andre - uden nogen form for forbindelse til Jimi - gøre det på en måde, som måske trods alt var endnu værre? Vi ved det ikke. Men godt lyder det ikke.[/quote]

Hvad nu, hvis det faktisk er det bedste, han i dag kan få ud af det materiale, han har fået..?
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

[quote="K-P"]NN: En elev på mit gymnasium døde i går. Jeg kendte hende ikke, men det kommer pludselig fandens tæt på, når en på nogenlunde min egen alder kradser af på grund af sygdom[/quote]

Det er skræmmende, når det sker - Jeg prøvede det tilbage i slutningen af folkeskolen, da en af mine venners tidligere kærester pludseligt døde uden noget rigtig varsel - Jeg håber du og resten af gymnasiet kommer over det.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="fortytwo"][quote="Sasha"]NN: Den dér flade Ringo Starr-agtige trommelyd, som Eddie Kramer har fået skruet sig frem til på de seneste udgivelser fra Hendrix-halvsøster-dynastiet/pengemaskinen. Det lyder satme dårligt i forhold til, hvad han ellers har begået af dén slags i sine yngre dage. Måske han slet ikke er så entusiastisk omkring disse udgivelser, som han ellers prøver at give indtryk af? Måske er det blot et job, der skal gøres, fordi ellers ville nogle andre - uden nogen form for forbindelse til Jimi - gøre det på en måde, som måske trods alt var endnu værre? Vi ved det ikke. Men godt lyder det ikke.[/quote]

Hvad nu, hvis det faktisk er det bedste, han i dag kan få ud af det materiale, han har fået..?[/quote]

Nu har meget af materialet - på trods af, hvad ´"familien" forsøger at bilde os ind - jo været udgivet før. Og dét med væsentligt bedre lyd...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

Men hvorfor så købe nyudgivelsen så..?
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Well, noget af materialet har jeg hidtil kun haft i bootleg-kvalitet. Nok også lidt af gammel vane/nysgerrigheds skyld. Og så har den gode Kramer jo tidligere på ret forbilledlig vis remastered de originale studio-album efter den katastrofale lydkvalitet, der plagede de første CD-oplag af disse.

LP´erne lyder dog stadig bedst. Men det var jo så også Kramer, der sad bag knapperne, dengang de blev til.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pickles »

[quote="Plexi"]Latterlige reklamer på diverse netsider der dukker op som trold fra en æske og er ikke til at stoppe igen. Matasreklamen er den værste. Først bliver jeg forskrækket når en blockbusterstemme nærmest råber "Rigtige mænd passer på deres krop....osv osv." Forskrækkelsen bliver hurtigt afløst at en megairritation. Og stemmen bliver bare ved :angry-fire:[/quote]

Brug Firefox med tilføjelsen Adblock Plus installeret, eller Google Chrome med en tilsvarende addon. Jeg ser ALDRIG reklamer nogle steder, og slet ikke nogle, der har lyd og levende billede.

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

NN: At finde ud af at den afdeling man arbejder i sandsynligvis ikke eksisterer efter nytår og dermed at man sandsynligvis ikke har et job efter nytår.

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Stevi »

NN: Systemnedbrud i Jyske Bank... Begge mine kort duer kun til at skrabe coke eller is lige pt. Nedtur når der er en masse ting der vil købes.
See you in heaven if you make the list

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NN: Latterlig webtvkanal, der ikke formår at vise en landspokalkamp. :thumbdown:

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: Neck-pickuppen i min Strat er af pludselig stået af. Den har egentlig bare hængt på væggen de sidste par måneder, så det er ikke fysisk vold, der har taget livet af den.
Gider bare ikke rigtigt til at fejlfinde.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

NN: Teleselskabet 3.... De har bonget mig for SMS'er sendt til afrika, som jeg VED jeg ikke har sendt... Ved ikke om det er muligt at hacke sig ind på andres telefoner, men opkrævet det er de ihvertfald.
Så jeg er ved at opsige mit abonnement, men jeg har siddet i kø i mindst 15 min nu... Fuck nu af mand...

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="kraen"]NN: Neck-pickuppen i min Strat er af pludselig stået af. Den har egentlig bare hængt på væggen de sidste par måneder, så det er ikke fysisk vold, der har taget livet af den.
Gider bare ikke rigtigt til at fejlfinde.[/quote]

Check kontakten.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

[quote="kraen"]NN: Neck-pickuppen i min Strat er af pludselig stået af. Den har egentlig bare hængt på væggen de sidste par måneder, så det er ikke fysisk vold, der har taget livet af den.
Gider bare ikke rigtigt til at fejlfinde.[/quote]

EDIT: Note-to-self: Læs hele tråden før svar - MacG var så lige et kvarter hurtigere :lol:

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="MacG"][quote="kraen"]NN: Neck-pickuppen i min Strat er af pludselig stået af. Den har egentlig bare hængt på væggen de sidste par måneder, så det er ikke fysisk vold, der har taget livet af den.
Gider bare ikke rigtigt til at fejlfinde.[/quote]

Check kontakten.[/quote]

Ja, men min dovenskab er lidt for magtfuld. Så skal jeg jo til at have strenge af, finde en skruetrækker og loddekolbe, og så skal jeg skrue slagpladen af og på og sætte nye strenge på igen.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : Er ufattelig træt for tiden. Jeg føler jeg kan sove 5 kvarter i timen.....

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="kraen"][quote="MacG"][quote="kraen"]NN: Neck-pickuppen i min Strat er af pludselig stået af. Den har egentlig bare hængt på væggen de sidste par måneder, så det er ikke fysisk vold, der har taget livet af den.
Gider bare ikke rigtigt til at fejlfinde.[/quote]

Check kontakten.[/quote]

Ja, men min dovenskab er lidt for magtfuld. Så skal jeg jo til at have strenge af, finde en skruetrækker og loddekolbe, og så skal jeg skrue slagpladen af og på og sætte nye strenge på igen.[/quote]
Jeg plejer bare bruge en capo til at holde strengene på plads når jeg gør sådan noget. Det er så også det eneste jeg bruger capo til.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen