Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: har lige hentet forstærkeren hos Lars Vad - hyggelig og kompetent. Så er forstærkeren klar til alle julefrokosterne.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: En god, afslappende weekend i sommerhus.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

NO: Evaluerer på fredagens heavygig.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

NO: Ryan Adams koncert i går - solo koncert som endte med at vare 3 timer. Intet mindre end fantastisk. Intens og personlig hele vejen.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Funkis"]NO: Ryan Adams koncert i går - solo koncert som endte med at vare 3 timer. Intet mindre end fantastisk. Intens og personlig hele vejen.[/quote]

Øv, hvor ville jeg gerne til DRA koncert igen. KoncertHuset var fantastisk!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Jeg bliver mere og mere vild med min Iphone, den er jo fantastisk !
NA : Nu mangler jeg bare Ipad, MacBook af en art og en Imac. Bare for at have det.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Den gode Simon Farmer har fundet et stykke gammelt (fra før forbudet) Rio-palisander, som kommer til at udgøre gribebrættet på min Gus guitar.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jens H »

NO: Fik min Iphone 4s i går.
NN: Apple burde ikke have lov til at lave software til PC. At få opdateret itunes til seneste version var som at blive sat tilbage til de gamle windows 98 tider med at rode i biblioteker, reg, osv osv.
NA: Så status i går var at min iPhone 3GS nu er opdateret til IOS5, og min nye Iphone 4S stadig ikke er taget i brug. Men nu skulle resten være ligetil (men man ved aldrig)
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

Underligt...... Mit kørte bare uden problemer. Alle opdateringer klarede sig selv.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

iPhone 4s er forudinstalleret med iOS5 så den behøver skam slet ikke kobles til en iTunes for at virke. Så du kan sagtens få gang i din telefon selv om din iTunes driller...

Men du har ret: Man skal holde sin windows-maskine fri for Apple-software og sin Mac fri for Microsoft-software. Jeg ved ikke om de gør det bevidst, men de kan bare ikke lave ordentlig software til hinandens platforme.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: Ny strat modtaget. Den er godt nok lækker!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Dannyboy"]NO: Ny strat modtaget. Den er godt nok lækker![/quote]

Vi må lige have Kræn til at kigge på din konto. Der er et af dine gamle indlæg, der jævnligt dukker op igen men med ny dato ;)

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Turtle"][quote="Dannyboy"]NO: Ny strat modtaget. Den er godt nok lækker![/quote]

Vi må lige have Kræn til at kigge på din konto. Der er et af dine gamle indlæg, der jævnligt dukker op igen men med ny dato ;) [/quote]

:D

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jens H »

[quote="Turtle"]iPhone 4s er forudinstalleret med iOS5 så den behøver skam slet ikke kobles til en iTunes for at virke. Så du kan sagtens få gang i din telefon selv om din iTunes driller...

Men du har ret: Man skal holde sin windows-maskine fri for Apple-software og sin Mac fri for Microsoft-software. Jeg ved ikke om de gør det bevidst, men de kan bare ikke lave ordentlig software til hinandens platforme.[/quote]

Nej, det kunne man mistænke dem for.
Grunden til at jeg ville have den gamle op og køre med IOS5 er for at få alt jeg har på den over på den nye. Og så er der også lige noget med et sim-kort jeg skal have klippet mindre. :dance:
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Jens H"][quote="Turtle"]iPhone 4s er forudinstalleret med iOS5 så den behøver skam slet ikke kobles til en iTunes for at virke. Så du kan sagtens få gang i din telefon selv om din iTunes driller...

Men du har ret: Man skal holde sin windows-maskine fri for Apple-software og sin Mac fri for Microsoft-software. Jeg ved ikke om de gør det bevidst, men de kan bare ikke lave ordentlig software til hinandens platforme.[/quote]

Nej, det kunne man mistænke dem for.
Grunden til at jeg ville have den gamle op og køre med IOS5 er for at få alt jeg har på den over på den nye. Og så er der også lige noget med et sim-kort jeg skal have klippet mindre. :dance:[/quote]

Du kan bare køre en backup fra din gamle iPhone ind på din nye, den behøver ikke at køre IOS5... Det gjorde jeg fra min 3G.
Og Apple´s Windows software virker faktisk fint på det fleste PC´er, men Microsoft Office på en Mac... :roll:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Julefrokost med det ene band i morgen. Da vi kun er 3 i bandet, har vi valgt at invitere konerne med. Det skal nok blive hyl.

NO2: Har lige været ude og købe mine bidrag til pakkelegen i morgen ... Muhahahhaa :D

(PS: Nogen der har gode idéer til, hvordan man pakker en ladt musefælde ind, så den først går af, når den bliver pakket ud?)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO- Rigtig ferie i en hel uge for første gang i år.Sikkert også sidste desværre
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: 52-timers arbejdsuge er ovre og jeg sidder i toget på vej mod Jylland, hvor den står på øver med bandet og julefrokost med logen :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="GodSpeedDK"]
(PS: Nogen der har gode idéer til, hvordan man pakker en ladt musefælde ind, så den først går af, når den bliver pakket ud?)[/quote]

Hahaha god griner...
Bah

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Efter at have levet et års tid i tavshed, spiller mit stereoanlæg omsider atter. Det er sat´me skønt at høre musik igen!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen