At rense computeren (Win 7)

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

At rense computeren (Win 7)

Indlæg af CobraPizza »

Billede

Jeg skal af med en af mine stationære til min lillebror i julegave, men jeg ville lige være sikker på at alle spor af mig er væk inden han får den, det gælder også tidligere dokumenter m.m. men jeg har ikke nogen Win 7 udgave at lægge på, hvis jeg formatere den, så er der programmer, der kan gøre overstående, så den bliver "jomfruelig" igen?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

At rense computeren (Win 7)

Indlæg af Stevi »

[quote="CobraPizza"]Billede

Jeg skal af med en af mine stationære til min lillebror i julegave, men jeg ville lige være sikker på at alle spor af mig er væk inden han får den, det gælder også tidligere dokumenter m.m. men jeg har ikke nogen Win 7 udgave at lægge på, hvis jeg formatere den, så er der programmer, der kan gøre overstående, så den bliver "jomfruelig" igen?[/quote]
Jeg har ikke den store erfaring med 7, men i Vista var der funktionen 'Gendannelsescenter'. Måske det er en mulighed?
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: At rense computeren (Win 7)

Indlæg af CobraPizza »

Har ikke den store tillid til at Windows selv fjerne logs, junk files m.m. men kan prøve..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: At rense computeren (Win 7)

Indlæg af K-P »

Prøv at stryge en magnet hen over harddisken.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: At rense computeren (Win 7)

Indlæg af CobraPizza »

[quote="K-P"]Prøv at stryge en magnet hen over harddisken.[/quote]

Mmm.. Det er helt sikkert jeg vil prøve det..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: At rense computeren (Win 7)

Indlæg af Pickles »

Jeg ville klart lave en frisk reinstallation, både for at fjerne alle spor fra dig, men også for at give brormand den bedst mulige ydelse. Windows sander jo lidt til over tid, og det kan næsten være mere besværligt at skulle rense registreringsdatabasen, defragmentere harddiskene osv. end bare at reinstallere.
Hvis det er en lovlig udgave af Windows 7, skulle du gerne have et nummer et sted, og så kan du så vidt jeg ved hente et installations-image fra Microsoft. Ellers må du skaffe det på anden vis og have fat i en nøgle (send gerne PM).

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: At rense computeren (Win 7)

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Pickles"]Jeg ville klart lave en frisk reinstallation, både for at fjerne alle spor fra dig, men også for at give brormand den bedst mulige ydelse. Windows sander jo lidt til over tid, og det kan næsten være mere besværligt at skulle rense registreringsdatabasen, defragmentere harddiskene osv. end bare at reinstallere.
Hvis det er en lovlig udgave af Windows 7, skulle du gerne have et nummer et sted, og så kan du så vidt jeg ved hente et installations-image fra Microsoft. Ellers må du skaffe det på anden vis og have fat i en nøgle (send gerne PM).[/quote]

Det endte med at jeg fik fat i en af mine venners far, der er computer installatør, han har åbenbart lovlige produktnøgler liggende i mængder, men tak for rådene ;)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen