Bambusforhæng i Københavnsområdet?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Bambusforhæng i Københavnsområdet?

Indlæg af eitreach »

Jeg står og mangler et forhæng af bambus. Sådan et man kan hænge for en lille krog af et rum som skal afskærmes - hvis sådan et kan findes i Lyngbyområdet vil det være skønt. :)

Om det er stave eller perler gør ikke så meget. Bare det er bambus.
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bambusforhæng i Københavnsområdet?

Indlæg af FunkyValle »

[quote="eitreach"]Jeg står og mangler et forhæng af bambus. Sådan et man kan hænge for en lille krog af et rum som skal afskærmes - hvis sådan et kan findes i Lyngbyområdet vil det være skønt. :)

Om det er stave eller perler gør ikke så meget. Bare det er bambus.[/quote]

Ligger der ikke stadig en Trævarefabrikkernes Udsalg nede lidt til højre for stationen mellem FaktaQuick og Netto? De burde da have sådan en...

EDIT: Det er Lyngby Station, jeg skriver om her...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bambusforhæng i Københavnsområdet?

Indlæg af eitreach »

[quote="FunkyValle"][quote="eitreach"]Jeg står og mangler et forhæng af bambus. Sådan et man kan hænge for en lille krog af et rum som skal afskærmes - hvis sådan et kan findes i Lyngbyområdet vil det være skønt. :)

Om det er stave eller perler gør ikke så meget. Bare det er bambus.[/quote]

Ligger der ikke stadig en Trævarefabrikkernes Udsalg nede lidt til højre for stationen mellem FaktaQuick og Netto? De burde da have sådan en...[/quote]

Jo, det har jeg vist set. Jeg har også hørt fra nogle at det kunne være en mulighed. Worth checking out, then. :)
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bambusforhæng i Københavnsområdet?

Indlæg af Telemaster »

Ikea har ind imellem haft sådan noget. Det burde være overkommeligt fra Lyngby.
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen