NFL Sæson 2011-2012

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af Smittefar »

Jeg glæder mig helt vildt - Jeg er jo kæmpe Patriots fan, så det bliver dejligt at se en 'rigtig' super bowl igen ;) Giants er sgu et cool hold, så jeg tror, vi får et brag af en kamp.

Umiddelbart hælder jeg efter to ganske korte google søgninger ('Patriots Cheerleaders' og 'Giants Cheerleaders') faktisk lidt til Giants - bum bum - what to do :P
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af udepost »

Jeg er godt tilfreds med de 2 kandidater, det giver forhåbning om nogle TD's. jeg er godt tilfreds med at 49'erne røg ud, da jeg synes de spiller noget af det kedeligste fodbold jeg nogensinde har set :-)

/Søren

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

Nu er der ikke lige nogen af de hold, jeg synes specielt godt om - men af de fire muligheder er der ingen tvivl om, at det her bliver den mest underholdende kamp, så jeg glæder mig :)

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af Starcaster »

Jeg kommer nok til at holde lidt med Giants, men synes omvendt også at Patriots er et super hold. Jeg synes der er urimelige hold hvis Gronkowski er i topform og kommet helt over sin skade. Den mand er bare for vild! Min grimme fornemmelse kom til at holde stik mht. Packers' momentum. Hold kæft hvor tror jeg gerne de ville kunne spille den Giants-kamp om. Oh well... roll on 2012!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen