Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Torben"]
Ja og en blackface super reverb i flightcase til 9k...[/quote]

NEEEEEJ???

Den så jeg ikke... Den var ihvertfald taget af annoncen... jeg stod godt nok og kiggede på en flightcase jeg ikke helt kunne relatere til annoncen. Hmmmm....

Det er fandme et godt køb... og han er super reel ham der sælger.

Kan du stadig se annoncen?

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Peter C"]NO:

Gibson R7 GT in da house!![/quote]

:text-coolphotos:

Eller ... næ, der var sørme ikke nogle fotos. Hvordan kan det være???[/quote]

Billede

Sådan!

Og her er den med sin brormand. 8-)

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Torben »

[quote="Rasmus"][quote="Torben"]
Ja og en blackface super reverb i flightcase til 9k...[/quote]

NEEEEEJ???

Den så jeg ikke... Den var ihvertfald taget af annoncen... jeg stod godt nok og kiggede på en flightcase jeg ikke helt kunne relatere til annoncen. Hmmmm....

Det er fandme et godt køb... og han er super reel ham der sælger.

Kan du stadig se annoncen?[/quote]
Den er taget ud af annoncen... Den røg hurtigt. Jeg overvejede den, men kunne ikke lige få en tur til Sjælland ind i programmet :-(

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Torben"][quote="Rasmus"][quote="Torben"]
Ja og en blackface super reverb i flightcase til 9k...[/quote]

NEEEEEJ???

Den så jeg ikke... Den var ihvertfald taget af annoncen... jeg stod godt nok og kiggede på en flightcase jeg ikke helt kunne relatere til annoncen. Hmmmm....

Det er fandme et godt køb... og han er super reel ham der sælger.

Kan du stadig se annoncen?[/quote]
Den er taget ud af annoncen... Den røg hurtigt. Jeg overvejede den, men kunne ikke lige få en tur til Sjælland ind i programmet :-([/quote]
Ah, det er godt... Jeg er også fint tilfreds med at have fået en Fender Bassman, jeg har jo en 73' Super Reverb jeg er meget glad for.
Det var ikke engang mening jeg skulle have den her Bassman... længe leve Mastercard Gold! 8-)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"]

De mente ikke den var mere værd, fordi de syntes den lød dårligt. :lol:

[/quote]

Det skyldes nok, at de har brugt den som basforstærker - den stod i hvert fald som basforstærker i annoncen. Om det kan man sige, at en Bassman egner sig bedst som basforstærker, hvis man ikke foretrækker helt clean baslyd :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"]

Nej, det synes jeg heller ikke, men 2x AC30(den ene er faktisk stadigvæk Esbens), 1xSuper reverb, Marshall top med 2x 4x12", Klon med 2x12" og nu en Fender Bassman med et 2x12" der er ligeså stort som et 4x12" næsten. (har jeg glemt noget?)


Jeg synes nu heller ikke det er så slemt. Lige nu synes min kæreste dog at det er lidt for meget med en Ac30 i kasse og en enorm pedalkasse PLUS mit nye bassman stack i stuen.

Men hvordan er det nu med de der Bassmans... kredsløbet skal "helst" hedde AB165 eller AA165, eller er det dét man laver dem om til?[/quote]

Det lyder som om, at jeg bor i "Den transatlantiske forstærkerpagts udstillingsvindue for lettere bedagede genstande, som dog for særligt interesserede stadig kan udgøre en vis værdi"...

AB165 giver JEG personligt ikke fem potter tis for i sin originale form. Hvad andre gør, er deres sag. Til gengæld udgør den en glimrende "platform" at bygge noget rigtigt fedt ud af...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

Hvilken annonce i hvor er det? Det lyder ret interessant!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]

De mente ikke den var mere værd, fordi de syntes den lød dårligt. :lol:

[/quote]

Det skyldes nok, at de har brugt den som basforstærker - den stod i hvert fald som basforstærker i annoncen. Om det kan man sige, at en Bassman egner sig bedst som basforstærker, hvis man ikke foretrækker helt clean baslyd :-)[/quote]
Det var ikke bassmanen de syntes lød dårligt, det var den Marshall Silver jubilee 1x12" combo.

[quote="efrandsen"]Hvilken annonce i hvor er det? Det lyder ret interessant!


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/oevelokale-udsalg/id- ... 130651/</a><!-- m -->

Det er vist overstået det meste. Og der skulle komme nogen og kigge på resten i morgen. :(

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]

Det lyder som om, at jeg bor i "Den transatlantiske forstærkerpagts udstillingsvindue for lettere bedagede genstande, som dog for særligt interesserede stadig kan udgøre en vis værdi"... [/quote]
HUh?
[quote="Sasha"]
AB165 giver JEG personligt ikke fem potter tis for i sin originale form. Hvad andre gør, er deres sag. Til gengæld udgør den en glimrende "platform" at bygge noget rigtigt fedt ud af...[/quote]
OK, nu har jeg kun haft den tilsluttet i omkring 1 min, så nu må vi se om hvordan det lyder når jeg kommer i øveren, det lød rigtig fint da jeg spillede på den hos ham jeg købte den af.

Det kan også være man bliver snydt af den Tube Chart der sidder i, da det ikke altid er det kredsløb det i virkeligheden er, som står på sedlen, det har jeg læst kan været lidt tilfældigt.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"][quote="Sasha"]

Det lyder som om, at jeg bor i "Den transatlantiske forstærkerpagts udstillingsvindue for lettere bedagede genstande, som dog for særligt interesserede stadig kan udgøre en vis værdi"... [/quote]
HUh?
[/quote]

Sagt på sådan jævnt jysk, betyder det noget i retning af "Come on - ham Rasmus har sgu´ da ikke ret mange forstærkere"... :-)

M.h.t. AB-165: Det er selvfølgelig altid sikrest at tjekke selve kredsløbet. Og lad mig gentage: Folk må give lige nøjagtigt dét antal potter tis for disse forstærkere, som de selv måtte finde det passende. Man skal blot ikke foregøgle sig selv, at sådan en AB-165 har ret meget med det begærede "klassiske" Blackface-kredsløb at gøre. Og MINE ører synes heller ikke at lyden har...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Peter C"]
Billede

Sådan!

Og her er den med sin brormand. 8-)[/quote]

Tak. Det var bedre :thumbup:

Og brormand er sgu også god for øjnene :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]
Sagt på sådan jævnt jysk, betyder det noget i retning af "Come on - ham Rasmus har sgu´ da ikke ret mange forstærkere"... :-)
[/quote]
Enig!!!
[quote="Sasha"]
M.h.t. AB-165: Det er selvfølgelig altid sikrest at tjekke selve kredsløbet. Og lad mig gentage: Folk må give lige nøjagtigt dét antal potter tis for disse forstærkere, som de selv måtte finde det passende. Man skal blot ikke foregøgle sig selv, at sådan en AB-165 har ret meget med det begærede "klassiske" Blackface-kredsløb at gøre. Og MINE ører synes heller ikke at lyden har...[/quote]

Nu vil tiden vise hvad jeg synes, men ellers er det da godt man kan gøre noget ved det. :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Torben"][quote="Rasmus"]NO: Jeg har lige været ude og hente en 65' Fender Bassman med tilhørende kabinet. :o :s hock:[/quote]
Der var nogle fine oprydningstilbud fra det øvelokale :)
Havde det dog bare været i Jylland...[/quote]

Og vi er selvfølgelig HELT sikre på, at det ikke er lidt for gode tilbud, ikke..? Let´s hope not!

Men det kan selvfølgelig godt være, at det blot er endnu et eksempel på, at de VIL jo snydes, de dér Kjøwenhawnere... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"][quote="Torben"][quote="Rasmus"]NO: Jeg har lige været ude og hente en 65' Fender Bassman med tilhørende kabinet. :o :s hock:[/quote]
Der var nogle fine oprydningstilbud fra det øvelokale :)
Havde det dog bare været i Jylland...[/quote]

Og vi er selvfølgelig HELT sikre på, at det ikke er lidt for gode tilbud, ikke..? Let´s hope not!

Men det kan selvfølgelig godt være, at det blot er endnu et eksempel på, at de VIL jo snydes, de dér Kjøwenhawnere... :-)[/quote]
Jeg kan med garanti sige at sælger er reel, han er en flink ældre herre. Jeg tror bare ikke han har fulgt så meget med på vintage markedet, eller i virkeligheden er så interesseret. :) De skal vitterligt bare af med deres gamle "lort".

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

NO: En billig kondensator mikrofon siger fantastisk til indspilning af guitar. Så blev jeg det klogere :lol:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Netop hjemkommet efter 3 dage i sommerhus på Vestsjælland med sol det meste af tiden. Det er ikke så ringe endda...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"][quote="Sasha"]
Sagt på sådan jævnt jysk, betyder det noget i retning af "Come on - ham Rasmus har sgu´ da ikke ret mange forstærkere"... :-)
[/quote]
Enig!!!
[/quote]

Nej. Det hér er "en hel del forstærkere":

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.plexipalace.com/showroom.htm ... om.html</a><!-- m -->

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"]
Jeg kan med garanti sige at sælger er reel, han er en flink ældre herre. Jeg tror bare ikke han har fulgt så meget med på vintage markedet, eller i virkeligheden er så interesseret. :) De skal vitterligt bare af med deres gamle "lort".[/quote]

Nej, hvis bare man er tilpas morfar-agtig, så har man ihvertfald HELT sikkert rent mel i posen! :-)

Nej, seriøst: Jeg har ikke mødt manden, og du har sikkert ret. Men du ved, hvordan jyder tænker: Når noget lyder for godt til at være sandt, så er det det somme tider også...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"][quote="Sasha"]
Sagt på sådan jævnt jysk, betyder det noget i retning af "Come on - ham Rasmus har sgu´ da ikke ret mange forstærkere"... :-)
[/quote]
Enig!!!
[/quote]

Nej. Det hér er "en hel del forstærkere":

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.plexipalace.com/showroom.htm ... om.html</a><!-- m -->

:-)[/quote]
JA,det kan man kun give dig ret i.
Det er så vildt! [quote="Sasha"]

Nej, hvis bare man er tilpas morfar-agtig, så har man ihvertfald HELT sikkert rent mel i posen! :-)

Nej, seriøst: Jeg har ikke mødt manden, og du har sikkert ret. Men du ved, hvordan jyder tænker: Når noget lyder for godt til at være sandt, så er det det somme tider også...[/quote]

Ja, og ikke mindst fynboer tænker sådan... da jeg var yngre havde jeg svært ved at handle med Kjøvenhavnere, fordi de taler som de gør, ik.... :D

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"][quote="Sasha"]
Sagt på sådan jævnt jysk, betyder det noget i retning af "Come on - ham Rasmus har sgu´ da ikke ret mange forstærkere"... :-)
[/quote]
Enig!!!
[/quote]

Nej. Det hér er "en hel del forstærkere":

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.plexipalace.com/showroom.htm ... om.html</a><!-- m -->

:-)[/quote]

Det der er absurt, det er hvad det er.. ;-)

Rasmus pænt mange forstærkere lige nu, specielt i betragtning af, at der er en begrænset mængde m2 i vores øver, og hans ø fylder mest.. :D
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen