Reglerne

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Reglerne

Indlæg af Izzy »

En sort strat lyder bare bedst! Det står i reglerne. Jeg kan ikke se at der er noget galt med reglerne.

:D
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reglerne

Indlæg af K-P »

Man må ikke elske med sin næstes hegn. Det står i reglerne, jeg kan ikke se, at der skulle være noget galt med reglerne.
Cogito sumere potum alterum

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reglerne

Indlæg af Izzy »

[quote="K-P"]Man må ikke elske med sin næstes hegn. Det står i reglerne, jeg kan ikke se, at der skulle være noget galt med reglerne.[/quote]

.. øv altså!

Kom med flere! I kender tråden godt!
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reglerne

Indlæg af Kattekiksen »

Man skal afslutte sin regel med: "Det står i reglerne. Jeg kan ikke se der skulle være noget som helst i vejen med reglerne!"
Det står i reglerne. Jeg kan ikke se der skulle være noget som helst i vejen med reglerne!
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reglerne

Indlæg af drmaawenz »

[quote="Izzy"]En sort strat lyder bare bedst! Det står i reglerne. Jeg kan ikke se at der er noget galt med reglerne.

:D [/quote]
Det er ikke en regel, men en kendsgerning.

[quote="Izzy"] .. øv altså!

Kom med flere! I kender tråden godt![/quote]
Måske derfor. ;)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reglerne

Indlæg af Telemaster »

[quote="Kattekiksen"]Man skal afslutte sin regel med: "Det står i reglerne. Jeg kan ikke se der skulle være noget som helst i vejen med reglerne!"
Det står i reglerne. Jeg kan ikke se der skulle være noget som helst i vejen med reglerne![/quote]

+1
Det står i reglerne. Jeg kan ikke se, at der skulle være noget som helst i vejen med reglerne.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reglerne

Indlæg af Sasha »

Regler er til for at blive brudt.

Det står osv. osv.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reglerne

Indlæg af Izzy »

Reglerne ER ikke til at blive brudt, fordi Sasha har ikke skrevet "Det står i reglerne. Jeg kan ikke se, at der skulle være noget som helst i vejen med reglerne".
Det står i reglerne. Jeg kan ikke se, at der skulle være noget som helst i vejen med reglerne..
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Brugeravatar
TLK
Smoke On The Water
Indlæg: 58
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reglerne

Indlæg af TLK »

B.S. Christiansen slår Chuck Norris til hver en tid.
Det står i reglerne. Jeg kan ikke se, at der skulle være noget som helst i vejen med reglerne..
B.S Christiansen > Chuck Norris.

Hvis Steve Lukather ikke spiller her, så er der ingen der spiller her!!!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reglerne

Indlæg af Anonym »

[quote="TLK"]B.S. Christiansen slår Chuck Norris til hver en tid.
Det står i reglerne. Jeg kan ikke se, at der skulle være noget som helst i vejen med reglerne..[/quote]

Det hænger så ikke helt sammen med din signatur: "B.S Christiansen < Chuck Norris." ;)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reglerne

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"][quote="TLK"]B.S. Christiansen slår Chuck Norris til hver en tid.
Det står i reglerne. Jeg kan ikke se, at der skulle være noget som helst i vejen med reglerne..[/quote]

Det hænger så ikke helt sammen med din signatur: "B.S Christiansen < Chuck Norris." ;) [/quote]

Reglerne må gerne være selvmodsigende. Det står i reglerne. Jeg kan ikke se, at der skulle være noget som helst i vejen med reglerne.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reglerne

Indlæg af Michael Vajhøj »

Chuck Norris er større end > og mindre end <
Det står i reglerne. Jeg kan ikke se, at der skulle være noget som helst i vejen med reglerne.
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reglerne

Indlæg af Sasha »

[quote="Izzy"]Reglerne ER ikke til at blive brudt, fordi Sasha har ikke skrevet "Det står i reglerne. Jeg kan ikke se, at der skulle være noget som helst i vejen med reglerne".
Det står i reglerne. Jeg kan ikke se, at der skulle være noget som helst i vejen med reglerne..[/quote]

Pragmatisme og improvisation har trange kår her. Det står osv. osv.

Anarki er en god ting. Dét står så til gengæld i reglerne! Og jeg kan ikke se, at der skulle være noget galt med reglerne. Oh, well...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reglerne

Indlæg af andkrup »

Improvisation skal følge reglerne! Det står i reglerne. Jeg kan ikke se, at der skulle være noget som helst i vejen med reglerne.
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reglerne

Indlæg af Michael Vajhøj »

Den tråd skal vækkes til live... Det står i reglerne, jeg kan ikke se, at der skulle være noget galt med reglerne.
RoadHigh.dk

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Reglerne

Indlæg af Izzy »

Den tråd dør næsten med det samme... Det står i reglerne, jeg kan ikke se, at der skulle være noget galt med reglerne.
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen