Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Stevi »

Wow! Det er da en sockpuppet der vil noget :-D
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: At have Kim Tristensen med sin fistelstemme samt resten af Sissy Mizz Dizzy og et 25.000 hoveders fuldemandskor stående og larme i sin baghave!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Funkis »

nu ikke så gammel og gnaven Søren. folk har forskellige glæder.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Ja, jeg er ikke tvivl om, at de 25.000 dernede synes, at det er fedt. Men det gør jeg altså ikke.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]NN: Min lader til min macbook pro er tilsyneladende gået i stykker! Den siger "oplader ikke"!
Jeg har så læst mig frem til at det nok er laderen der er i stykker, så jeg må ind til humac og have dem til at give mig en ny i morgen :( I væreste tilfælde er det batteriet den er gal med! Jeg magter ikke at undvære min computer :) [/quote]
Rasmus siger:
NN: Nu har jeg så afleveret min macbook pro til rep. hos Humac... mega nedtur... "op til 5 arb. dage.... blablabla..."[/quote]

NO: Min macbook pro er allerede klar til afhentning i dag! :) WUHU!

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af drmaawenz »

[quote="Sasha"]Ja, jeg er ikke tvivl om, at de 25.000 dernede synes, at det er fedt. Men det gør jeg altså ikke.[/quote]
25.000 mennesker kan ikke tage fejl. Tim C MÅ være godt - udfra argumentet: 100.000 danskere har allerede købt Lis og Pers Greatest...
(det siger bare ikke noget om hvor mange der var utilfredse og byttede produktet, men reklametricket med 'flertallets fornuft' er sikker vinder hver gang)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Ja, det eneste troværdige udsagn af dén slags, jeg kan mindes at have set, var for et århusiansk pizzeria, som engang reklamerede med, at "50 millioner fluer kan ikke tage fejl"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Funkis »

NOgle synes det er dårlig smag andre synes det er god smag.
Hvem har ret?
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="Sasha"]Ja, det eneste troværdige udsagn af dén slags, jeg kan mindes at have set, var for et århusiansk pizzeria, som engang reklamerede med, at "50 millioner fluer kan ikke tage fejl"...[/quote]

Er det ikke Mackies, der har sådan en reklame? :lol:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jo, det kan godt være, at det var Mackies.

Så skal man så bare lade være med at tænke på, hvor fluerne sad, før de fløj ind på Mackies...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Funkis"]NOgle synes det er dårlig smag andre synes det er god smag.
Hvem har ret?[/quote]

Det skal jeg ikke kunne sige. Men det var stadig mig, der havde nedturen over det. Jeg har ikke så meget som nævnt ordet "smag" i denne sammenhæng.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Jeg har malet hus i 10 timer i dag. Ud over at være en ret kedelig beskæftigelse må jeg konstatere, at jeg er for gammel til den slags fysisk aktivitet. Mine gigtplagede knæ gør ondt som aldrig før efter utallige ture op og ned af stiger. Mine arme kan jeg nærmest ikke mærke, men de ryster. Min ryg er øm som bare f... og min fødder det samme. Solskoldningen er dog kun min egen skyld.

Jeg vil godt advare alle, der kunne finde på at købe et træhus: Lad være!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]NN: Min lader til min macbook pro er tilsyneladende gået i stykker! Den siger "oplader ikke"!
Jeg har så læst mig frem til at det nok er laderen der er i stykker, så jeg må ind til humac og have dem til at give mig en ny i morgen :( I væreste tilfælde er det batteriet den er gal med! Jeg magter ikke at undvære min computer :) [/quote]
Rasmus siger:
NN: Nu har jeg så afleveret min macbook pro til rep. hos Humac... mega nedtur... "op til 5 arb. dage.... blablabla..."[/quote]

NO: Min macbook pro er allerede klar til afhentning i dag! :) WUHU![/quote]

NN: Det viste sig så at fejlen ikke var blevet rettet! Fucking nedtur!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NN: Netstikket på min gode gamle laptop er ved at gå i stykker. :problem:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Skimmelsvamp ... bag sofaen i stuen ... :thumbdown:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Skimmelsvamp ... bag sofaen i stuen ... :thumbdown:[/quote]

Kan man ikke tage det med rodalon? Der er selvfølgelig en grund til, at problemet er opstået, men med Rodalon kan man da dræbe lortet, så det i det mindste ikke spreder sig.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Telemaster"][quote="GodSpeedDK"]NN: Skimmelsvamp ... bag sofaen i stuen ... :thumbdown:[/quote]

Kan man ikke tage det med rodalon? Der er selvfølgelig en grund til, at problemet er opstået, men med Rodalon kan man da dræbe lortet, så det i det mindste ikke spreder sig.[/quote]

Problemet er, at vi bor i noget byggeri fra 40'erne (altså, før hulmursisoleringen blev opfundet), og da det er i en boligforening vi bor i, skal en beslutning om at få gjort noget seriøst ved det, tages op til beboermøder, der hver evigt eneste gang ender i diskussioner om det skal være kl. 22:45 eller kl. 23:00 der skal være ro, om man må have én eller to katte, om de to store birketræer udfor nummer 31 skal fældes, osv. Er der bare det mindste antræk til lidt større beslutninger, ender det i hat og briller; især hvis det kunne risikere at komme til at koste penge. Og det gør en gennemgående hulmursisolering af 114 lejemål.

Så det eneste vi kan gøre, er at sørge for at udsugningen på badeværelset bliver holdt ren, at vi lufter ud ved hver given lejlighed, og, og det er så her det er gået galt, tjekker alle vægge, især dén bag sofaen, som altid er kold, og om vinteren fugtig af kondensvand, for svamp og andre spændende kulturer.

Rengøringen har bestået i grundig afvaskning med hvad der nu var at finde i køkkenskabet, med røde trekanter og andre advarselsanmærkninger på, og så ellers give det en ordentlig tur med Atamon. Og planen er, næste gang vi skal male, at give det noget fugtforsegler oven i hatten.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Jobansøgningsskrivning :thumbdown:

De tider, hvor man skrev én, og sendte ud til højre og venstre (evt. med lidt småjusteringer hist og her) er desværre long gone. Nu foregår det ved online ansøgningsformularer, direkte i mails, og andre, for virksomheden, praktiske foranstaltninger, så man er nødt til at sidde og forfatte fra bunden hver gang. Og jeg er i forvejen ikke skide god til at sidde og skamrose mig selv og mine uvurdérlige evner indenfor alt.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Jobansøgningsskrivning :thumbdown:

De tider, hvor man skrev én, og sendte ud til højre og venstre (evt. med lidt småjusteringer hist og her) er desværre long gone. Nu foregår det ved online ansøgningsformularer, direkte i mails, og andre, for virksomheden, praktiske foranstaltninger, så man er nødt til at sidde og forfatte fra bunden hver gang. Og jeg er i forvejen ikke skide god til at sidde og skamrose mig selv og mine uvurdérlige evner indenfor alt.[/quote]

Hehe, bare skriv du også har erfaring med at være sælger, når du har solgt nogle ting på brugtsalgs forummet.. det er jo i og for sig ikke helt forkert
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Ildebrand, når man tror, at man skal tidligt hjem fra arbejde...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen