Min iPhone 4s bruger ud af det blå alt for meget strøm!!!

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Min iPhone 4s bruger ud af det blå alt for meget strøm!!!

Indlæg af Peter C »

Siden i lørdags er min iPhone 4s begyndt at bruge alt for meget strøm. På en time her til morgen har den brugt 27% på 1t 20m!!!!! Irriterende!!!!! Og det er næsten uden forbrug.

Hvad kan der være galt? Virus? Andet?

:cry: :cry: :cry:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Min iPhone 4s bruger ud af det blå alt for meget strøm!!

Indlæg af Telemaster »

[quote="Peter C"]Siden i lørdags er min iPhone 4s begyndt at bruge alt for meget strøm. På en time her til morgen har den brugt 27% på 1t 20m!!!!! Irriterende!!!!! Og det er næsten uden forbrug.

Hvad kan der være galt? Virus? Andet?

:cry: :cry: :cry:[/quote]

Jeg er bestemt ikke nogen it-ekspert, men har dog et forslag. Måske er du ikke klar over, at de apps, du har brugt og lukket ned for, stadig er åbne, og dermed bruger strøm? Hvis du dobbelklikker på reset-knappen under skærmen, kommer der en linie med de sidste fire apps, du har brugt frem forneden. Dem kan du så hold en finger på, til de alle får et rødt kryds i øverste højre hjørne, som bruges til at lukke dem med. Her kan du også bladre ved at trække flere programmer frem. Jeg har ikke selv bemærket nogen forskel på det punkt, men er blevet fortalt, at det er en god idé at lukke dem ned ind imellem. I øvrigt er der visse services, der bruger mere strøm end andre. Fx gratis spil, der hele tiden loader reklamer, og "Lokalitetstjenester", der under "Indstillinger" kan indstilles til ikke at arbejde i alle apps.
So many assholes, so few bullets

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Min iPhone 4s bruger ud af det blå alt for meget strøm!!

Indlæg af Stevi »

[quote="Peter C"]Siden i lørdags er min iPhone 4s begyndt at bruge alt for meget strøm. På en time her til morgen har den brugt 27% på 1t 20m!!!!! Irriterende!!!!! Og det er næsten uden forbrug.

Hvad kan der være galt? Virus? Andet?

:cry: :cry: :cry:[/quote]
Jeg havde samme problem engang, det viste sig at være en eller anden app der konstant kørte på GPS'en. Jeg slukkede for telefonen og tændte igen, og det løste problemet!
See you in heaven if you make the list

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Min iPhone 4s bruger ud af det blå alt for meget strøm!!

Indlæg af Peter C »

Jeg har genstartet telefonen flere gange, desværre uden at afhjælpe problemet.

Og jeg har lukket de dersens programmer, som kører i baggrunden ned. Og stadigvæk bruger alt batteriet. Den står nu på 65%.



Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Min iPhone 4s bruger ud af det blå alt for meget strøm!!

Indlæg af fortytwo »

Har du prøvet at slukke den, og ladet den været slukket lidt inden du har genstartet den..?
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Min iPhone 4s bruger ud af det blå alt for meget strøm!!

Indlæg af Peter C »

Nu har jeg prøvet at resette alle indstilninger. Så jeg vender lige tilbage, når jeg har set om det virker.

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Min iPhone 4s bruger ud af det blå alt for meget strøm!!

Indlæg af Peter C »

[quote="fortytwo"]Har du prøvet at slukke den, og ladet den været slukket lidt inden du har genstartet den..?[/quote]

Jep, det har jeg prøvet.

:)


Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Min iPhone 4s bruger ud af det blå alt for meget strøm!!

Indlæg af Peter C »

Der er ikke noget, der virker. Hvad skal jeg så gøre??? Ihhh!! Jeg tager til Holland imorgen tidlig, og nu kan jeg ikke have den med, den vil jo kun holde en halv dag på batteriet.

Er det en garantisag, og skal det være mit eget telefonselskab, som skal tage sig af det? Eller er det noget andet med Apple?

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Min iPhone 4s bruger ud af det blå alt for meget strøm!!

Indlæg af Morten M »

Det samme skete for en af mine kolleger. Han måtte vente x antal dage på det blev fixet.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Min iPhone 4s bruger ud af det blå alt for meget strøm!!

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Peter C"]
Er det en garantisag, og skal det være mit eget telefonselskab, som skal tage sig af det? Eller er det noget andet med Apple?[/quote]

Det kommer an på, hvor du har købt den - i Danmark er det butikken, der er ansvarlig for garanti-reparationer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen