Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Flyveøglen »

NO1: Ny US std. strat.
NO2: Den er selvfølgelig sort.
NO3: Den spiller usandsynligt godt. Er den bedste strat jeg har haft, og jeg har haft maaange.
NO4: Jeg fik den til en fornuftig pris.
NO5: Jeg har lige bestilt gejl til den hos Thomann så den kan bliver ekstra lækker.

NA: Jeg var egentlig på udkig efter en tele.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Jeg slutter lige en lang arbejdsdag med en Thy Classic og en gammel Warlock-plade. Det er god afslapning :)

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: God 2. dag på mit nye job :)

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: At være startet på arkitektskolen!
NO2: lille studietur i morgen.
NO3: Ny MacBook Pro på vej til mig!
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO (Now Overspringshandling): Når man et splitsekund inden man skal i gang med at forberede undervisning tænker "gad vide, om der alligevel kan ligge et Orange 4x12-kabinet i Pandaen, når bagsædet er lagt ned" og efterfølgende bliver nødt til at fise ned og måle efter ...

NO (Now Optur): Det kan der så godt (hvis altså målene på hjemmesiden passer) ... (!)
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af drmaawenz »

NO: 5 nye ruller 1/4" bånd!
NH: Et remastered hyggeprojekt: med guitar, synth og opvaskemaskine.
NTK: Det er nok ikke for alle. <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.box.com/s/bjpx1m52vlhxuq7bz ... q7bzlbv</a><!-- m -->

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Den nye øver bliver bare bedre og bedre. Ikke alene er der vinduer og herre meget plads, men nu er der også kogulvtæppe og ifølge vores nye roomies, der øver i aften, lækker lyd.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Havde en god audition som trommeslager i dag. Jeg håber, jeg får tjansen for det giver dælme nogle gode penge.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Trommer? Suk, hvad har du dog rodet dig ud i, Kræn...

NO: Min nabo eller overbo holder fest med høj musik. Men nu står den på Clapton, og tidligere var det en eller anden form for akustisk blues, de spillede, så det er ikke helt slemt.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: 4 nærmest udsolgte stand-up jobs siden onsdag, og så gør vi det igen i morgen.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

No: kaffe! Knægten valgte at vågne kl. 05:20 her til morgen :s mile:

send fra en smart telefon

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Barf"]Trommer? Suk, hvad har du dog rodet dig ud i, Kræn...

NO: Min nabo eller overbo holder fest med høj musik. Men nu står den på Clapton, og tidligere var det en eller anden form for akustisk blues, de spillede, så det er ikke helt slemt.[/quote]

Når der kommer penge på bordet, så gør man jo af og til ting, man sikkert vil fortryde senere.
Men hvis jeg kan gå ud af året med 25K før skat ved at spille 10 jobs på trommer, så gør jeg gerne det.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Jack White spiller i Falconer i morgen. Fordi jeg er en gigantisk idiot, har jeg først i dag tænkt på at købe en billet, og det kan man jo ikke, når koncerten er udsolgt - men så kan man heldigvis få en fribillet, fordi man er sådan en topflink fyr :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Ovenpå "store plukke brombær-weekend" er det i dag "store syltedag".

Det dufter, og det smager... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"]NO: Jack White spiller i Falconer i morgen. Fordi jeg er en gigantisk idiot, har jeg først i dag tænkt på at købe en billet, og det kan man jo ikke, når koncerten er udsolgt - men så kan man heldigvis få en fribillet, fordi man er sådan en topflink fyr :-)[/quote]
Du er så flink jeg ville ønske du var min far. ;-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Rasmus er nu også flink. Man får helt lyst til at have sådan en datter... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"]NO: Jack White spiller i Falconer i morgen. Fordi jeg er en gigantisk idiot, har jeg først i dag tænkt på at købe en billet, og det kan man jo ikke, når koncerten er udsolgt - men så kan man heldigvis få en fribillet, fordi man er sådan en topflink fyr :-)[/quote]
Du er så flink jeg ville ønske du var min far. ;-)[/quote]

Det kan desværre ikke lade sig gøre. Jeg skal nok forklare dig hvorfor på et tidspunkt.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

En aldeles skræmmende tanke på mange leder og kanter synes jeg nok !
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"][quote="Telemaster"]NO: Jack White spiller i Falconer i morgen. Fordi jeg er en gigantisk idiot, har jeg først i dag tænkt på at købe en billet, og det kan man jo ikke, når koncerten er udsolgt - men så kan man heldigvis få en fribillet, fordi man er sådan en topflink fyr :-)[/quote]
Du er så flink jeg ville ønske du var min far. ;-)[/quote]

Det kan desværre ikke lade sig gøre. Jeg skal nok forklare dig hvorfor på et tidspunkt.[/quote]
Det må du gerne, fordi lige nu forstår jeg det ikke helt. Kan du så være min Onkel? Onkel Møller... det klinger da meget godt.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Vi skal spille med en kvartetversion af jump på lørdag, så vi har rent faktisk øvet lidt, og det lyder sgu godt.

NO2: Jeg skal for første gang have min Martin OM42 med ud at spille, og efter hvad jeg kan vurdere i øvelokalet, lyder den forrygende - Også med den indbyggede mikrofon.

NA: Jeg har bestemt mig for at spille hele koncerten på kun EEN el-guitar (+ den akustiske selvfølgelig). Det er godt nok mange år siden, jeg kun har haft en økse med.

NO3: Det er jo Røde, der skal med ud, og den guitar bliver jeg bare gladere og gladere for - Der er jo ikke rigtig noget, den ikke kan. Og den har stadig ting, hvor den ubetinget er bedst. Den er ikke bare lidt af det hele uden at noget er rigtig godt. Her er rigtig meget rigtig godt, og næsten alt andet er mindst fint. (Jeg har naturligvis stadig en strat med som backup - alt taler for, man knækker strenge, hvis man kun tager en guitar med ud)
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen