Det originale geartæppe

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Det originale geartæppe

Indlæg af udepost »

Hey Freaks

Gennem de sidste 7 år har jeg haft det her fantastiske tæppe, der har ligget og spredt godt humør i stuen. Samtidig er det gået hen og blevet der hvor jeg har taget størstedelen af mine gearbilleder. joh, der er taget mangen et godt gearbillede gennem tiden på det tæppe.

Sagen er nu, at det er ved at være rigtig slidt og kedeligt at se på. Der har blandt andet været spildt brune kartofler på det, og sådan noget sukkerstads er jo ikke lige til at få af. Samtidig er bagsiden begyndt at smuldre, så der kommer store mængder puds/støv/sand ud på gulvet. Ret ufedt. jeg har derfor besluttet at fjerne det fra stuen, men jeg kan jo ikke bare smide det ud, da det er et fantastisk tæppe. Hvad mener i jeg skal gøre? Jeg kan desværre ikke lægge det andre steder, da min lejlighed bare er 2 værelses...

/Søren

Billede
Billede

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Det originale geartæppe

Indlæg af IkkeMig »

Kan det ikke imprægneres eller noget, så det ikke drysser? Og så op på væggen med det - med pletter og det hele, de er en del af historien ;)

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Det originale geartæppe

Indlæg af nerøs »

hvad med en gang "gummi/felkssibel" lim på bagsiden og så ind på gulvet hvor den så rettligt høre til?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Det originale geartæppe

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="nerøs"]hvad med en gang "gummi/felkssibel" lim på bagsiden og så ind på gulvet hvor den så rettligt høre til?[/quote]

+1

Det tæppe er absolut værd at renovere på. Måske sådan en der restaurerer malerier, eller sådan noget, kan redde det?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"


Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Det originale geartæppe

Indlæg af udepost »

Tak for forslagene. Jeg er ikke nogen handyman, men det må kunne undersøges om nogen kan gøre det for mig

/Søren

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen