Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Hvis du stryger de sidste tre ord, passer det sådan set godt nok. Jeg kæmper altid for at udføre mit arbejde bedst muligt.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

NA: Jeg har i dag fået en parkeringsbøde for at være parkeret i en parkeringsbås, der kun var 2/3 opmærket. Jeg er med på, at jeg uden tvivl kommer til at betale bøden, men jeg er sgu lidt spændt på at høre Parkering Kbh.s forklaring.
Modded guitars were crap right out of the factory

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="Smittefar"]NA: Jeg har i dag fået en parkeringsbøde for at være parkeret i en parkeringsbås, der kun var 2/3 opmærket. Jeg er med på, at jeg uden tvivl kommer til at betale bøden, men jeg er sgu lidt spændt på at høre Parkering Kbh.s forklaring.[/quote]
Man skal aldrig sige aldrig - jeg fik for ca. 1/2 år siden eftergivet en afgift, så det kan lade sig gøre!
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

[quote="Smittefar"][...]parkeringsbås, der kun var 2/3 opmærket. [/quote]

Hvad vil det sige?
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Hvor er jeg dog glad for, at du stiller netop dette spørgsmål - Jeg holdt såmænd således parkeret

Billede Billede

Jeg beklager det noget dårlige lys, da jeg tog billederne her til aften, men pointen skulle være relativt klar. Baggrunden for bøden skulle i øvrigt være, at jeg holder for tæt på hjørnet - Det er muligt, men så skulle de lade være med at lave en parkeringsbås på det pågældende sted.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af AnotherDan »

Du er sikker på det ikke bare er en straf for at køre Yaris? ;-)
Bah

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Det ville give mening - Eller måske mangler parkeringsvagterne penge i julefrokostkassen - Jeg ved det ikke - Men nu er der klaget. Jeg er spændt på at høre, hvad de siger.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Vi skal på studietur til New York til foråret. Det skal såmænd nok blive en fin tur, men jeg ville langt hellere have været til Belfast, som var mit forslag. Alle har været/kommer til New York, og Belfast er både billigere og rent fagligt sikkert mere spændende. Nå, på med ja-hatten og finde nogle fede ting i New York. Nogen forslag til steder, som journaliststuderende kunne finde interessante? (Og er der en enkelt guitarforretning, man bare SKAL besøge, så lytter jeg gerne).

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

hvis jeg skulle beskrive NY journalistisk, ville jeg tage fat i, hvordan det er et ægte multikulturelt samfund, og hvordan det er en ægte metropol. Der er så sindsygt store og mange kontraster i, hvilke mennesker man kan finde i forskellige dele af samfundet, at det kan være svært at rumme.

Alternativt kan det være interessant at skrive om byens kulturliv (musik), som jeg stadig tror er et meget levende miljø, der rummer alle de spændinger nævnt ovenfor.

Jeg må indrømme, at jeg også ville have valgt NY - I Belfast er der een konflikt/spænding, man kan hive fat i. NY har mange flere facetter og vinkler, byen kan angribes fra.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

Vi skal ikke skrive noget om byen. Det er udelukkende besøg for at "udvide vores horisont" og give inspiration. Få en ordenlig en på opleveren som også helst kan omdannes til noget fagligt. Men det kan næsten alt jo med lidt kreativ tænkning. Et besøg på et af de store mediehuse er nok uundgåeligt, men som du siger, så er der så mange kontraster, og det kunne jo være fedt at udforske dem lidt nærmere.
Jeg vil også slå i bordet for en dagstur til Boston, hvis det ikke er alt for dyrt.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Boston er en aldeles fantastisk by, som jeg elsker højt og kunne snakke om i timevis - I kan tage kineserbussen - det er vist nok ikke så sikkert, men det er billigt og byder helt sikkert på spændende oplevelser (og ja, det er nok det jeg selv ville gøre).

Bare pas på ikke at defokusere for meget - NY er en by, man sagtens kan udforske længe. Jeg skal indrømme, at jeg ikke selv synes, det er den fedeste ferieby. Men jeg tror godt, jeg kunne få noget ud af at gå på opdagelse der.
Modded guitars were crap right out of the factory

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="Barf"](Og er der en enkelt guitarforretning, man bare SKAL besøge, så lytter jeg gerne).[/quote]
Ludlow Guitars lower east side, den er jeg fan af...
See you in heaven if you make the list

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

Mht bus så kan jeg anbefale Megabus. Dem kørte vi med sidste år fra boston-NY-Washington-Boston.
Det koster en brøkdel af af dsb, tager 4 timer og der er gratis wifi.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="Rasmus"]Det koster en brøkdel af af dsb[/quote]

Er det ikke også næsten umuligt at noget koster mere?
Har lige fået en nyhedsmail om togpriser til Berlin og de lå på omkring 300 kr. Det kan man jo nærmest ikke engang komme til Kbh for. Det er jo latterligt

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Barf"](Og er der en enkelt guitarforretning, man bare SKAL besøge, så lytter jeg gerne).[/quote]

30th Street Guitars
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

NA: Jeg har købt sådan en her:
Billede

Jeg er faktisk glad for den, og synes den lyder fint. ;) Har dog ikke spillet nogen jobs med lige præcis den her, men har gjort det med andre, og jeg må sige jo ældre jeg bliver, jo mere stiller jeg mig egentlig tilfreds med det. :?

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="Rasmus"]NA: Jeg har købt sådan en her: [Flot billede af en Blues Jr.]
Jeg er faktisk glad for den, og synes den lyder fint. ;) Har dog ikke spillet nogen jobs med lige præcis den her, men har gjort det med andre, og jeg må sige jo ældre jeg bliver, jo mere stiller jeg mig egentlig tilfreds med det. :?[/quote]
I catch your drift, jeg har solgt min Matchless og jeg tænker på at sælge min Bad Cat for at købe en nyere Vox...

Tillykke med den, jeg har haft fornøjelsen af sådan én et par gange. Eneste anke jeg har er at jeg synes de er for dyre i forhold til hvad de er...
See you in heaven if you make the list

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="Stevi"][quote="Rasmus"]NA: Jeg har købt sådan en her: [Flot billede af en Blues Jr.]
Jeg er faktisk glad for den, og synes den lyder fint. ;) Har dog ikke spillet nogen jobs med lige præcis den her, men har gjort det med andre, og jeg må sige jo ældre jeg bliver, jo mere stiller jeg mig egentlig tilfreds med det. :?[/quote]
I catch your drift, jeg har solgt min Matchless og jeg tænker på at sælge min Bad Cat for at købe en nyere Vox...

Tillykke med den, jeg har haft fornøjelsen af sådan én et par gange. Eneste anke jeg har er at jeg synes de er for dyre i forhold til hvad de er...[/quote]

Ja, enig... jeg kunne heller ikke finde på at købe en ny, medmindre den var virkelig fed. Men jeg gav 2600kr for den her på den blå, og den er som ny.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: Næsten at få stød af en strømpistol. Der er sgu nogle tosser ude på Amager.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

Og vi er stolte af det.. :-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen