Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: har haft noget betændelse (tror jeg) i min venstre tommelfinger i snart lidt over 8 måneder og nu begynder jeg at kunne mærke det i de andre fingre. Det gør så nas at spille guitar, så jeg håber virkelig, at min læge lige tager sig sammen og gør noget ved det i morgen. Hidtil har han bare sagt, at det skulle naturen nok ordne, men nu gider jeg simpelthen ikke høre på det pis længere.

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Izzy »

NN: Totalt nedslagtet i aage.dk fordi eg skrev mine ærlige meninger om tre guitarer...
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Izzy"]NN: Totalt nedslagtet i aage.dk fordi eg skrev mine ærlige meninger om tre guitarer...[/quote]

Undrer det dig? Welcome to a place called the real world. Men hvad skrev du, siden du blev "nedslagtet"..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Izzy »

[quote="Sasha"][quote="Izzy"]NN: Totalt nedslagtet i aage.dk fordi eg skrev mine ærlige meninger om tre guitarer...[/quote] Undrer det dig? Welcome to a place called the real world. Men hvad skrev du, siden du blev "nedslagtet"..?[/quote]

... det undrer mig virkelig!

Du får lige et link:
<a href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 20982&pn=1" rel="nofollow">http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 82&pn=1</a>

.. jeg skrev bare at jeg hader (burde nok havde skrevet ikke kan lide at blive set med eller eje) de tre guitarer...
.. der var en topic derind om top tre guitarer som de elsker... min topic skulle være top tre det modsatte..
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Izzy"]NN: Totalt nedslagtet i aage.dk fordi eg skrev mine ærlige meninger om tre guitarer...[/quote]

Tja - dit oplæg er ikke for heldigt og ret negativt ladet. Og lige på det forum plejer det jo nok at få folk til at stå i kø ved dagens prygelknabe. Det blev så dig. Der er så adskillige i den tråd, man burde mene, skulle holde meget lav profil i forhold til deres egne gerninger og udgydelser. Men pøbelmentalitet er jo en sådan smittende effekt.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Ja, man kan vel ikke ligefrem beskylde det for at være jordens mest konstruktive debatoplæg...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Izzy »

... tja, ja.. jeg gider bare ikke "følge" strømmen.. jeg hader det jeg hader og det sagde jeg helt ærlig..
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Jamen folk er meget dobbeltmoralske mht. "ærlighed". Det bliver altid fordret som noget, man altid skal stræbe efter. Og det er på sin vis også rigtigt. Men når det kommer til ens følelser, holdninger og meninger må man nogle gange træde på bremsen, allerede inden vognen kører.

Hvis jeg altid havde skrevet min ærlige mening, havde jeg nok ikke adgang til nogle af de fora, jeg normalt frekventerer, mere.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Izzy"]... tja, ja.. jeg gider bare ikke "følge" strømmen.. jeg hader det jeg hader og det sagde jeg helt ærlig..[/quote]

Så kunne man jo måske have startet med at spørge sig selv: Hvad opnår jeg ved at starte sådan en tråd?

Jeg mener: Du går på det lokale værtshus heller ikke hen til et tatoveret muskelbundt, der sidder sammen med sin lyshårede kæreste, og informerer ham om, at du synes, at alle blondiner på denne jord er nogle tomhjernede smatsøer - blot for at forsvare din ytringsfrihed?

(selv om der er nogle i dette land, som lader til at synes, at denne måde at tænke på er forbilledlig)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

Ærlighed er en ting man skal hellige, men det samme skal man med uærlighed. Nogle gange gavner ærlighed udelukkende dig selv, og så må man stille sig selv spørgsmålet, er det det værd?

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Izzy"]NN: Totalt nedslagtet i aage.dk fordi eg skrev mine ærlige meninger om tre guitarer...[/quote]

Jeg har lige læst tråden, og det er da vist din egen skyld, at du fik en grim kommentar eller to med på vejen :-) Med sådan en tråd vader man altså folk over tæerne, og når det så er på aage.dk, kan man næsten sige sig selv, at de bliver ophidsede og måske endda urimelige. Her synes jeg nu det var fair nok, at du fik svar på tiltale - bare min ærlige mening, som du vel ikke kan have noget imod at høre, hvis der skal være mening med dine skriverier ;-)
So many assholes, so few bullets

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Stevi »

NN: aage.dk. Én bruger prøver at belære en anden om Claptons betydning for musikhistorien, og vedkommende påstår at John Mayer er en langt bedre guitarist end Clapton. Hvad blev der af konceptet med at have styr på sine facts? NA: Pågældende bruger poster på livet løs, sammenlignligt med en teenage-dreng der lige har fundet ud af at penis er til mere end at udlede urin. På en måde trist, men med mit billede i hovedet er det pludseligt ufrivilligt komisk :-D
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

Jeg håber lidt, at han er en troll. Alt andet ville være sørgeligt.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Nu er der jo så ingen, som tvinger nogen til ligefrem at opsøge dén form for nedture.

Bare selve diskussionen om at "X er en bedre guitarist end Y" er jo sådan helt grundlæggende temmelig forfejlet...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="K-P"]Jeg håber lidt, at han er en troll. Alt andet ville være sørgeligt.[/quote]

Det er i hvert fald Mr. Sockpuppet.

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Johannes »

NN: Det er et eller andet galt med min Celinder :( Prøver lige at få fat i min faste Tech så han kan kikke på den.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: Nu snerper det for alvor til med at finde indtægter så jeg kan betale huslejen fremover. Har "sagt op" på studiet og har derfor kun lidt under deltid i Eplehuset som indtægtskilde.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Det danske vejr i disse dage.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Flyveøglen »

NN: Min akkustiskballeduomakker er blevet syg, vi har et gig lørdag, jeg har ingen afløser og der er 2 dage til vi skal gå på scenen..... :(

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Hvis bare man kendte et internetforum med masser af guitarister, så kunne det jo være, du kunne finde en afløser?
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen