Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af MacG »

Jeg synes der mangler sådan én på det nye Gearfreak... En tråd hvor man lige giver lidt anerkendelse til en med-Freak, der har hjulpet hvor det kneb, og handlet above and beyond the call of..

Så den laver jeg lige.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråd

Indlæg af MacG »

Tusind tak til "42", der hjalp helt op til flere Freaks i ét hug med at få fragtet ting fra Kbh til Odense/Jylland. Han hjalp også med kontakt til sælgere og alt muligt andet.

En guttermand, sgu. Jeg skylder.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråd

Indlæg af Sasha »

Ja, som én, der også fik lidt ud af samme sag, skal jeg da ikke tøve med at stemme i koret, der hylder 42´s indsats!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

JesperA
Himmelhund
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af JesperA »

Når jeg skal øve i aften og ud at spille fredag og lørdag, bliver det på min Matchless og ikke min halv-fesne reserveforstærker som frygtet. Det kan jeg takke Sasha for...og det er hermed gjort. Tak!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.jesper-andersen.com">www.jesper-andersen.com</a><!-- w -->

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af MacG »

[quote="JesperA"]Når jeg skal øve i aften og ud at spille fredag og lørdag, bliver det på min Matchless og ikke min halv-fesne reserveforstærker som frygtet. Det kan jeg takke Sasha for...og det er hermed gjort. Tak![/quote]

Også selv om han liige skulle bitche lidt først... ;)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af Sasha »

Øøøhh - bitche..?

Men tak, Jesper!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Øøøhh - bitche..?

Men tak, Jesper![/quote]

OK så, men lidt mumlen i skægget så.. ;) : http://gear-freak.dk/forum/viewtopic.ph ... 14&start=0

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af AnotherDan »

Jeg vil også godt hylde 42 som jeg også prøvede i den pågældende tråd og smittefar for tilbyde sit øvelokale med optageudstyr til Godspeed's demo indspilninger. Det syntes jeg er rigtig god ånd.
Bah

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af drmaawenz »

Jeg vil takke Jejak for at han ikke har ofret mig til Satan - endnu.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af GodSpeedDK »

Så vil jeg da også godt lige give et klap på skulderen til Esben (fortytwo), for at stå for det logistiske i en byttehandel mellem Telefyren og undertegnede.

Og Tim (Hapsall) skal også have tak, for at stå på hovedet i diverse kringlede byttehandler rundt om i hele landet, som til sidst endte i, at jeg kunne overtage hans LP Deluxe.

:thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"]Så vil jeg da også godt lige give et klap på skulderen til Esben (fortytwo), for at stå for det logistiske i en byttehandel mellem Telefyren og undertegnede.

Og Tim (Hapsall) skal også have tak, for at stå på hovedet i diverse kringlede byttehandler rundt om i hele landet, som til sidst endte i, at jeg kunne overtage hans LP Deluxe.

:thumbup:[/quote]

Jeg plusser lige én til den der, da det i sidste ende også betød, at jeg nu ligger inde med min nye yndlingsguitar - 42 er en guttermand! :D :clap:
So many assholes, so few bullets

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af kraen »

Så vil jeg give et stort skulderklap til alle de brugere, der har været med til at føre GF tilbage til "de gode gamle dage". En ting er jo, at systemet virker, men hvis indholdet ikke også er der, så er det jo ligemeget. Så tak til jer alle!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af Anonym »

Jamen til Godspeek lige over og takker..

Jeg vi også lige klappe en skulder på 42..magen til hyggelig fætter findes vel næppe....

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af Smittefar »

Så laver jeg sgu lige et shout-out til Kræn for at have sat gearfreak på skinner - jeg er ellers ikke meget for den slags rundkredsrygklapperi :)
Modded guitars were crap right out of the factory

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af MacG »

[quote="Smittefar"]Så laver jeg sgu lige et shout-out til Kræn for at have sat gearfreak på skinner - jeg er ellers ikke meget for den slags rundkredsrygklapperi :) [/quote]

+1

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af Jejak »

[quote="drmaawenz"]Jeg vil takke Jejak for at han ikke har ofret mig til Satan - endnu.[/quote]
Nyd det så længe det varer!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"][quote="Smittefar"]Så laver jeg sgu lige et shout-out til Kræn for at have sat gearfreak på skinner - jeg er ellers ikke meget for den slags rundkredsrygklapperi :) [/quote]

+1[/quote]

+ 2

Denne tråd havner meget snart et sted mellem Aage og Hollywood. Det bliver SÅ fedt!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af Swampthing »

Så er det vist på tide I får vasket den brune ring af næsen og komme videre. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D

Anyway, Tak til Kræn for Gear-freak.dk.
Jeg går ud og vasker mig nu.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af GodSpeedDK »

Det er lidt påfaldende, at det er de samme 2-3 navne der går igen ... Anyway, så skal Hapsi AKA Futte AKA Tim da lige have et skulderklap igen, for på uselvisk vis straks at træde til, og låne mig ikke mindre end to forstærkere og to pedaler, som jeg kan prøve af ved næste øver.

:thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Shout Out/Godt gået/Klap dig selv på skulderen-Tråden

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="GodSpeedDK"]Så vil jeg da også godt lige give et klap på skulderen til Esben (fortytwo), for at stå for det logistiske i en byttehandel mellem Telefyren og undertegnede.

Og Tim (Hapsall) skal også have tak, for at stå på hovedet i diverse kringlede byttehandler rundt om i hele landet, som til sidst endte i, at jeg kunne overtage hans LP Deluxe.

:thumbup:[/quote]

Jeg plusser lige én til den der, da det i sidste ende også betød, at jeg nu ligger inde med min nye yndlingsguitar - 42 er en guttermand! :D :clap:[/quote]

:clap:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen