Webhotel, domæne, m.v.

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Webhotel, domæne, m.v.

Indlæg af GodSpeedDK »

Bandet skal have et online forum op at køre. Vi har haft et før, men ham der kunne finde ud af dén slags, spiller ikke med os mere.

Jeg er med så langt, at jeg skal have købt et domæne, og plads på et webhotel. Og derefter have downloadet og installeret det dér phpBB-forum-hejs. Men den tid, den sorg ...

Domænet har jeg styr på, men hvad med webhotel? Det er jo fristende bare at finde det billigste, men det er noget med, at det skal understøtte de rigtige ting, have plads nok, osv., og det er så her jeg må kaste håndklædet, og bede om hjælp.

Som sagt skal det kunne afvikle et (lukket) phpBB-forum, og så må der også godt være lidt plads til en meget simpel (offentlig) hjemmeside - mest bare en forside med lidt billedværk, der henviser til Bandbase og MySpace.

Fyr løs!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Webhotel, domæne, m.v.

Indlæg af GuitaRasmus »

Jeg har i adskillige år været fint tilfreds med unoeuro - de er meget billige, 1 euro om måneden.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Webhotel, domæne, m.v.

Indlæg af AnotherDan »

til så beskedent behov er det næsten ligegyldigt...
Bah

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Webhotel, domæne, m.v.

Indlæg af kraen »

One.com

Har efterhånden en 5-6 domæner hos dem (inkl. gear-freak.dk) og de er klippestabile. Jeg har kun oplevet nedbrud, når de har annonceret dem på forhånd.

11 kr. om måneden for 3 GB og ubegrænset trafik, mailkonti og alt muligt andet. Og så er det dansk.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Webhotel, domæne, m.v.

Indlæg af Smittefar »

+1 til one.com - jeg har også tre sites der, og der er aldrig problemer.
Modded guitars were crap right out of the factory

Martin K
Smoke On The Water
Indlæg: 55
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Webhotel, domæne, m.v.

Indlæg af Martin K »

Både UnoEuro og One.com kan anbefales herfra. Har haft domæner hos dem begge længe, og der er sgu aldrig nogen som helst problemer på trods af den billige pris...
--Martin

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen