Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Flyveøglen »

Jeg forstår din hentydning.....

Så vidt jeg ved er der bare ikke mange på dette forum der kommer fra Sønderjylland (Als helt præcist). Og for at gøre det endnu værre er jobbet ulønnet og vi havde taget det for at få noget "opmærksomhed" på vores duo. Det kan så være lige meget nu da min makker sandsynligvis ikke kommer til at spille på et fornuftigt plan igen, men jeg vil bare gerne ud af kniben uden skuffe alt for mange mennesker.

Skulle der være nogen her på forum der er interesseret i ca. 3 x 45min og betaling i fadøl og pattegris må de meget gerne henvende sig.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Ja, det er selvfølgelig en superærgerlig ting under alle omstændigheder, og jeg kan godt se, det ikke rigtig nytter med en afløser - Det lyder som om, din makker er meget syg - det håber jeg ikke.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Så lige noget meget stort og ottebenet spæne henover stuegulvet ... jeg hader den her årstid! :?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Flyveøglen"]Jeg forstår din hentydning.....

Så vidt jeg ved er der bare ikke mange på dette forum der kommer fra Sønderjylland (Als helt præcist). Og for at gøre det endnu værre er jobbet ulønnet og vi havde taget det for at få noget "opmærksomhed" på vores duo. Det kan så være lige meget nu da min makker sandsynligvis ikke kommer til at spille på et fornuftigt plan igen, men jeg vil bare gerne ud af kniben uden skuffe alt for mange mennesker.

Skulle der være nogen her på forum der er interesseret i ca. 3 x 45min og betaling i fadøl og pattegris må de meget gerne henvende sig.[/quote]
Hvornår er det? Måske jeg kan hjælpe. Smid mig en mail

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Havde bare en dag hvor teknikken drillede i øvelokalet. Først var den gal med jackindgangen på min G&L Tele. En guitar til knap 20 tusind, men G&L vælger stadig at bruge en slags cylinder-bøsning som går i stykker hele tiden (blev fikset for 7 måneders tid siden). Så måtte jeg hjem og skifte guitar, men det virker til at der enten er en løs forbindelse i jackindgangen på min Strat, ellers så er det et kabel der strejker. Det må lige undersøges i morgen, men jeg gider altså ikke stå og bøvle med sådan noget særlig tit.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Den årlige festival på Kansas City afholdes i den kommende weekend, og jeg kan kun være der om fredagen, hvor alle de fesne bands spiller. Om lørdagen er der 5 ud af 7 bands, jeg mega-gerne ville høre, men dér skal jeg til 50 års fødselsdag :(

NO: Men så er det jo godt, at den 50 års fødselsdag helt sikkert bliver rigtig sjov :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Flyveøglen »

[quote="Christian Mogensen"][quote="Flyveøglen"]Jeg forstår din hentydning.....

Så vidt jeg ved er der bare ikke mange på dette forum der kommer fra Sønderjylland (Als helt præcist). Og for at gøre det endnu værre er jobbet ulønnet og vi havde taget det for at få noget "opmærksomhed" på vores duo. Det kan så være lige meget nu da min makker sandsynligvis ikke kommer til at spille på et fornuftigt plan igen, men jeg vil bare gerne ud af kniben uden skuffe alt for mange mennesker.

Skulle der være nogen her på forum der er interesseret i ca. 3 x 45min og betaling i fadøl og pattegris må de meget gerne henvende sig.[/quote]
Hvornår er det? Måske jeg kan hjælpe. Smid mig en mail[/quote]

Tak for tilbuddet, men jeg var faktisk igang med jobbet på egen hånd da du skrev ovenstående. Det gik så i øvrigt ret godt... måske man skulle satse på en "solokarriere".

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

NN: Telen jeg modtog i dag, til brug til krop til mit teleprojekt, er overhovedet ikke den rigtige farve. Det er denne, og den skulle have været en flot mary kaye white, men var i stedet en gusten grålillatonet, sødsuppeagtig hvid farve - og iøvrigt af el, ikke ask, som der står. Nå, tilbage med den.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="GuitaRasmus"]NN: Telen jeg modtog i dag, til brug til krop til mit teleprojekt, er overhovedet ikke den rigtige farve. Det er denne, og den skulle have været en flot mary kaye white, men var i stedet en gusten grålillatonet, sødsuppeagtig hvid farve - og iøvrigt af el, ikke ask, som der står. Nå, tilbage med den.[/quote]

Hvilket fabrikat ?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]NN: Telen jeg modtog i dag, til brug til krop til mit teleprojekt, er overhovedet ikke den rigtige farve. Det er denne, og den skulle have været en flot mary kaye white, men var i stedet en gusten grålillatonet, sødsuppeagtig hvid farve - og iøvrigt af el, ikke ask, som der står. Nå, tilbage med den.[/quote]

Mangler der ikke et link eller billede her hr. Rask?

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Hmmm - jeg kunne spørge ... men det VIL jeg bare ikke. :eh:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GuitaRasmus"] gusten grålillatonet, sødsuppeagtig hvid farve [/quote]

NN: Det er sgu ikke nemt at være farveblind, når man skal prøve at finde ud af, hvad ovenstående betyder.

...men til den pris kan jeg godt forstå, at du er skuffet, så burde det dælme være kram.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Turtle"] ...men til den pris kan jeg godt forstå, at du er skuffet, så burde det dælme være kram.[/quote]

:lol:

Har du ikke den grønne tele mere Ramsus?
Bah

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

Et er at den ikke er verdensklassekvalitet, men når farveforskellen på billedet og virkeligheden svarer til forskellen mellem blå og grøn, og den iøvrigt er lavet af en helt anden træsort, må man vel godt være lidt skuffet.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GuitaRasmus"] forskellen mellem blå og grøn [/quote]

som sagt, du har tabt mig :lol:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Men Rasmus - Hvorfor hulen gider du overhovedet bruge din tid på et sminke noget, der så åbenlyst er skrammel. Hvis jeg skulle bruge min tid på et projekt, så ville jeg altid starte med en lækker krop og andre lækre dele (når først jeg havde øvet mig, men det har du jo klaret)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

Fordi den på TDRI (Telecasterelskernes udgave af Soundcheck forummet, altså feinschmeckere), blev omtalt som værende rigtig fin kvalitet, selve kroppen altså. De må have skiftet produktionen. Nok om det. Jeg må finde noget andet.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Christian Mogensen »

NN: Jeg vil virkelig gerne købe en ny strat-hals, men jeg kan ikke finde rundt i Warmoth-junglen.. Nogen som har en tyk-som-et-boldtræ maple-hals liggende?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen