Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jejak »

[quote="Telemaster"]NO: Jeg skal i Århus Teater i aften og se Dylan-teaterkoncerten. Det gider jeg godt.[/quote]

Det er en rigtig god teaterkoncert! Jeg aner ikke hvordan en inkarneret Dylan-fan vil tage imod forestillingen, men hvis man som undertegnede oftest bedst kan lide andres fortolkninger af Dylans numre vil det helt sikkert falde i god jord.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Jejak"][quote="Telemaster"]NO: Jeg skal i Århus Teater i aften og se Dylan-teaterkoncerten. Det gider jeg godt.[/quote]

Det er en rigtig god teaterkoncert! Jeg aner ikke hvordan en inkarneret Dylan-fan vil tage imod forestillingen, men hvis man som undertegnede oftest bedst kan lide andres fortolkninger af Dylans numre vil det helt sikkert falde i god jord.[/quote]

Cool! Jeg er absolut fan, men ikke så meget, at jeg bliver mopset over alternative fortolkninger. Der er lige en undtagelse med UB40s indspilning af I'll Be Your Baby Tonight, men det er altså heller ikke fair at udsætte en god, amerikansk folk-sang for den værste genre overhovedet: hvid reggae :-)
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Fik synet min gamle Fiat i dag. Så har jeg to år til at få ordnet en masse ting, for den går vist ikke én gang til ;)

NO2: Har lige købt "Dommedag Als" - rygterne siger, at den er endnu bedre end "Slagtebænk Dybbøl", så jeg glæder mig. Jeg fik for øvrigt den næstsidste i boghandlen og fik at vide at den er udsolgt fra forlaget allerede. Nogen har undervurderet danskernes læselyst...

NO3: Lammemedallioner til aften, det bliver også godt...

NO4: Skal først på arbejde igen på tirsdag :)

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

NO: Jeg er begyndt at pakke mine ting ned til når jeg skal flytte. Det er skægt at opdage hvor meget lort man har samlet sammen på 20 år.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Turtle"]

NO2: Har lige købt "Dommedag Als" - rygterne siger, at den er endnu bedre end "Slagtebænk Dybbøl", så jeg glæder mig. Jeg fik for øvrigt den næstsidste i boghandlen og fik at vide at den er udsolgt fra forlaget allerede. Nogen har undervurderet danskernes læselyst...

[/quote]

Jeez for nogle titler ... Hvad kommer 3´eren til at hedde? Torturkammer Aabenraa?
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Telemaster"][quote="Jejak"][quote="Telemaster"]NO: Jeg skal i Århus Teater i aften og se Dylan-teaterkoncerten. Det gider jeg godt.[/quote]

Det er en rigtig god teaterkoncert! Jeg aner ikke hvordan en inkarneret Dylan-fan vil tage imod forestillingen, men hvis man som undertegnede oftest bedst kan lide andres fortolkninger af Dylans numre vil det helt sikkert falde i god jord.[/quote]

Cool! Jeg er absolut fan, men ikke så meget, at jeg bliver mopset over alternative fortolkninger. Der er lige en undtagelse med UB40s indspilning af I'll Be Your Baby Tonight, men det er altså heller ikke fair at udsætte en god, amerikansk folk-sang for den værste genre overhovedet: hvid reggae :-)[/quote]

Så vil du nyde "mit" band Dylan Revisited.. Der får sangene lov til at prøve lidt af hvert. Men ikke Hvid Reggae.. :wtf:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="sørendybdal"][quote="Turtle"]

NO2: Har lige købt "Dommedag Als" - rygterne siger, at den er endnu bedre end "Slagtebænk Dybbøl", så jeg glæder mig. Jeg fik for øvrigt den næstsidste i boghandlen og fik at vide at den er udsolgt fra forlaget allerede. Nogen har undervurderet danskernes læselyst...

[/quote]

Jeez for nogle titler ... Hvad kommer 3´eren til at hedde? Torturkammer Aabenraa?[/quote]

Der er vist ikke noget, at skrive en 3'er om. Med mindre man da vil skrive en hel bog om et lille land, der mistede sit storhedsvanvid :lol:

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NFF(Now Fucking Fantastisk): Volt på Den Glade Gris igår - der var proppet med mennesker, publikum var helt ekstremt oplagte, og vi spillede et af de bedste jobs vi har spillet. Jeg kan næste ikke vente til næste gang. :D

NMO: Jeg glemte min Iceman i taxaen i min brandert på vejen hjem igår - det ville have været en katastrofe, hvis ikke det var fordi at trommeslageren, trods sin fremskredne brandert, havde åndsnærværelse nok til at huske at tage den med sig. Pyha - jeg havde glemt alt om den, indtil jeg vågnede i morges, og gik i panik, og han ringede så til mig.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NMO: Mit setup! Har aldrig været gladere for min lyd, end når jeg bare plugger straten direkte i min Reinau! Jeg kan få en virkelig lækker clean ved at skrue op på 12 på forstærkeren, og så bare klare resten med volume-kontrollen på guitaren! Det er fanmer lækkert, det kunne da være jeg skulle uploade noget lyd :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Gør da endelig det! Lydklips er altid interessante. Og det er jo ikke ligefrem fordi det flyder med Reinau lydklips på nettet.

NO1: Ganske fin debut med ballebandet i går. De fejl der var blev bare til en "form-ændring", og publikum var glade og tilfredse. Til gengæld forsvandt jeg fuldstændig ud af mixet når jeg var på lead-kanalen på min Cornford, det må jeg lige se på.
NO2: Samme band har også fået tegnet nogle forslag til logo, og der var faktisk 2 som var rigtig gode, så det er også på plads. Nu mangler vi bare demoindspilning (er ved at blive planlagt) og hjemmeside. Skønt.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Har leget Storm P idag og har ombygget en gammel tele til slideguitar..Jeg har lavet en messing nut og en støtte anordning til benet, så man sidder godt med guitaren. Skal nok poste foto's senere af vidunderet..

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Cool, jeg poster nok noget lyd imorgen så :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

no: cool og lærerigt gig på the rock i går!

nn: jeg har stadig tømmermænd, jeg er simpelthen for gammel til at drikke mig i hegnet...

/søren

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="GuitaRasmus"]NFF(Now Fucking Fantastisk): Volt på Den Glade Gris igår - der var proppet med mennesker, publikum var helt ekstremt oplagte, og vi spillede et af de bedste jobs vi har spillet. Jeg kan næste ikke vente til næste gang. :D

NMO: Jeg glemte min Iceman i taxaen i min brandert på vejen hjem igår - det ville have været en katastrofe, hvis ikke det var fordi at trommeslageren, trods sin fremskredne brandert, havde åndsnærværelse nok til at huske at tage den med sig. Pyha - jeg havde glemt alt om den, indtil jeg vågnede i morges, og gik i panik, og han ringede så til mig.[/quote]

Cool - Vi nåede som du jo nok opdagede ikke derind. Til gengæld kan jeg sige:

NO: Bar7 - det er det nye sort
Modded guitars were crap right out of the factory

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : De nye pickup'er i straten, ikke fordi der var noget i vejen med de gamle. De var bare ikke dét jeg søgte.
Lige pt. spiller jeg direkte i forstærkeren..... Feeeee.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="MacG"]
Så vil du nyde "mit" band Dylan Revisited.. Der får sangene lov til at prøve lidt af hvert. Men ikke Hvid Reggae.. :wtf:[/quote]
Sikkert :-) Jeg nød også teaterkoncerten. Claus Hempler er og bliver en fantastisk sanger.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Så fik vi sgu ny sanger i jump - Jeg tror, det bliver rigtig rigtig fedt med ham

NN: Vi skulle egentlig have auditions med seks mand i dag, men tre af dem aflyste.

NO2: Heldigvis aflyste Bo ikke, for han var sguda bare lige i øjet (øret?)

NO3: Vi spillede fandeme fedt i dag.
Modded guitars were crap right out of the factory

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Telemaster"][quote="MacG"]
Så vil du nyde "mit" band Dylan Revisited.. Der får sangene lov til at prøve lidt af hvert. Men ikke Hvid Reggae.. :wtf:[/quote]
Sikkert :-) Jeg nød også teaterkoncerten. Claus Hempler er og bliver en fantastisk sanger.[/quote]

Ups.. Glemte "Love Sick".. Det er en slags mutant Reggae. Meget hvidt. Men det er Bob selv der har lavet det, såeh..

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NMO: Både min pung og mobil, som jeg har tabt i min brandert i lørdags er dukket op og der mangler intet! Awesome!
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: 1. skoledag på journalisthøjskolen overstået. I går aftes mødtes jeg med nogle af mine medstuderende, og i dag fik vi en masse informationer om hvad vi har i vente. Det er jo spændende med sådan noget nyt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen