Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
k_50
Still Got The Blues
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: Jeg er lige blevet gjort opmærksom på, at noget nær drømmesættet (på nær farven) er til salg lige ovre i Malmö til en ret favorabel pris. Men jeg har også næsten lige købt nye, gamle trommer og i øvrigt haft en dyr sommer, som i alle mine (fuck-you-money er brugt). Oveni er jeg lige flyttet ind i det største, dyreste værelse i lejligheden. Og det er virkelig rart at være fri for kassekredit.

Brugeravatar
k_50
Still Got The Blues
Kontakt:

Indlæg af k_50 »

NN. Face har hele dagen mindet mig om, at jeg skulle have set Rage Against the Machine i dag.

NN2: Der er nogen, som har bøffet min BMX nede fra gården. Så er det i det mindste et held, at jeg er begyndt at tage den fine med op i lejligheden, netop fordi, jeg synes, porten står lovligt meget åben (ok, også lidt fordi, den ikke må blive våd ;) ).

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Kontakt:

Indlæg af Sasha »

NN: I dag er det 50 år siden, Jimi Hendrix døde. Tak for alt, mester - ikke mindst musikken!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Kontakt:

Indlæg af Smittefar »

Ja, det var sgu alt for tidligt

Brugeravatar
k_50
Still Got The Blues
Kontakt:

Indlæg af k_50 »

NN: Rocco Prestia er død.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Kontakt:

Indlæg af Smittefar »

NN: Vi har mistet EVH :'( Tak for musikken

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Kontakt:

Indlæg af Sasha »

Ja, det er trist.

Brugeravatar
k_50
Still Got The Blues
Kontakt:

Indlæg af k_50 »

NN: Forældre, som ikke har forstået nødvendigheden i at sætte grænser for deres børn og fortælle dem, hvad de skal eller ikke skal, frem for at bede dem pænt om det (med deres bedste pretty please stemme) og lade dem tage beslutningen selv. Jeg er for langt det meste glad for mit job. Men det kan satme også være op ad bakke, når man har en stue, hvor mindst halvdelen kører totalt egen dagsorden, og adskillige åbenbart ikke kender til det koncept, at en voksen giver en anvisning og forventer, at den bliver fulgt.
Jeg trænger til fred og rødvin!

Besvar