Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

Det er onsdag d. 19. kl 22:25. Ja, det er lidt åndssvagt, at de linker til P3 og ikke har en samlet oversigt over koncerterne. Nederst på siden er der dog links til de første af koncerterne under 'musik'.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Min nye Matchless


Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Torskefjæs"]NA: <!-- m --><a class="postlink" href="http://gaffa.dk/nyhed/45965">http://gaf ... d/45965</a><!-- m --> :think:[/quote]
Det bedste er sgu indlægget fra Lirax. :lol: :lol: :lol:

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Så ankom min Marshall søreme. Glæder mig til at få den afprøvet her i weekenden, og senere til lige at få den toptunet.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Jeg har fået mig et Magic Touchpad til mine macs - det er dælme smart :)

NO2: Og hvis postmanden er flink får jeg en 24" skærm i morgen 8)

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Barf"]NO: Så ankom min Marshall søreme. Glæder mig til at få den afprøvet her i weekenden, og senere til lige at få den toptunet.[/quote]
Jeg melder mig endnu engang som interesseret i at prøve din forstærker. Må det lykkes denne gang :)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="Odgaard"][quote="Barf"]NO: Så ankom min Marshall søreme. Glæder mig til at få den afprøvet her i weekenden, og senere til lige at få den toptunet.[/quote]
Jeg melder mig endnu engang som interesseret i at prøve din forstærker. Må det lykkes denne gang :) [/quote]

Det burde kunne lade sig gøre. Nu skal jeg lige have afprøvet, om alt virker som det skal, her i weekenden, og så ryger den en tur på Marshall "wellness" lidt syd for Århus. Til den tid har jeg måske også fået mit kabinet, så kan vi slå to fluer med ét smæk. Jeg fik også man Wampler Plextiortion ind ad døren i dag.

Men ja, en lille mini-gathering må vi da kunne finde ud af.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Barf"]Men ja, en lille mini-gathering må vi da kunne finde ud af.[/quote]

Eller bare en helt ægte Gathering? Er det københavnernes tur denne gang?

NO: Ny (brugt) forstærker! Orange AD30, som jeg har GAS'et over så længe, og så endda med en special-bygget KW-flightcase til :thumbup:

NA: Måtte helt til København for at hente den, men sådan er det jo nogen gange. Bare ærgerligt, at man er nødt til at regne den slags udgifter ind i sit i forvejen skrabede gear-budget.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Barf"]Men ja, en lille mini-gathering må vi da kunne finde ud af.[/quote]

Eller bare en helt ægte Gathering? Er det københavnernes tur denne gang?

[/quote]

Også i den grad! Jeg er så småt ved at undersøge om jeg kan få lov at benytte Kulturhuset Kilden i Brøndbyøster (fantastiske faciliteter til vores formål, inkl sal med scene, PA, osv, samt adskillige rum til demoer) eller evt. min arbejdsplads til projektet.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]

Også i den grad! Jeg er så småt ved at undersøge om jeg kan få lov at benytte Kulturhuset Kilden i Brøndbyøster (fantastiske faciliteter til vores formål, inkl sal med scene, PA, osv, samt adskillige rum til demoer) eller evt. min arbejdsplads til projektet.[/quote]

Det er et cool sted. Men har det ikke en politik om, at der skal være en ansat der under alle arrangementer? Så man typisk kun kan være der til kl. 23 eller lign. og så skal være ude?

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: er der en gathering på trapperne?

NMO: Har lige fået en mail fra BanzaiEffects om at min forsvundne Voodoolab PP II+ er endt hos dem igen, efter at UPS har haft den som værende "afleveret" i et år. Sagen var den, der åbenbart var to kasser med den leverance jeg havde bestilt, og pakkemanden fra UPS (sjovt de har navnet UPS!) havde vist lige lovlig travlt, så han smed det af hos min tidligere nabo, hvilket bare ikke er iorden i det kvarter jeg boede i.. havde han valgt den anden dør, skulle jeg have været inde hos nogle meth-hoveder og hente den, som så kvitterede. men fik åbenbart kun den ene. Jeg klagede til UPS, over at der kun var en kasse, men jeg fik bare en meget næsvis telefon dame, som mente det hele var afleveret.. men nu kommer den endelig hjem til far + jeg får returneret nogle af de ting der var i kassen, som jeg senere bestilte andesteds!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..


Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin »

NO: Er endelig blevet helt færdig min Woolly Mammoth klon.
NA: Jeg burde nok sætte lidt tid af til at komme af med nogle dårlige loddevaner. Det bliver ikke altid lige pænt.
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Barf"][quote="Odgaard"][quote="Barf"]NO: Så ankom min Marshall søreme. Glæder mig til at få den afprøvet her i weekenden, og senere til lige at få den toptunet.[/quote]
Jeg melder mig endnu engang som interesseret i at prøve din forstærker. Må det lykkes denne gang :) [/quote]

Det burde kunne lade sig gøre. Nu skal jeg lige have afprøvet, om alt virker som det skal, her i weekenden, og så ryger den en tur på Marshall "wellness" lidt syd for Århus. Til den tid har jeg måske også fået mit kabinet, så kan vi slå to fluer med ét smæk. Jeg fik også man Wampler Plextiortion ind ad døren i dag.

Men ja, en lille mini-gathering må vi da kunne finde ud af.[/quote]

Men før I nu fælder den endelige dom over den pågældende Marshall i sin nuværende form, så vær lige opmærksom på, at det er den lidt sjældne model "1992 N", som er sådan en underlig "mellem-model" mellem den klassiske Superbass og så den senere JCM800 Superbass (som har meget lidt til fælles med en "klassisk" Superbass). Og i sin nuværende form er der temmelig langt til dét, man normalt ville kalde "en Marshall"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GuitaRasmus"]

Også i den grad! Jeg er så småt ved at undersøge om jeg kan få lov at benytte Kulturhuset Kilden i Brøndbyøster (fantastiske faciliteter til vores formål, inkl sal med scene, PA, osv, samt adskillige rum til demoer) eller evt. min arbejdsplads til projektet.[/quote]

Det er et cool sted. Men har det ikke en politik om, at der skal være en ansat der under alle arrangementer? Så man typisk kun kan være der til kl. 23 eller lign. og så skal være ude?[/quote]

Jo, men nu hænger det sådan sammen, at Simon Nordmand, bassisten i Volt, er med i staben derude, så det burde ikke være noget problem (ham den lyshårede med læbepiercingen fra gathering 2009).
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="Sasha"]

Men før I nu fælder den endelige dom over den pågældende Marshall i sin nuværende form, så vær lige opmærksom på, at det er den lidt sjældne model "1992 N", som er sådan en underlig "mellem-model" mellem den klassiske Superbass og så den senere JCM800 Superbass (som har meget lidt til fælles med en "klassisk" Superbass). Og i sin nuværende form er der temmelig langt til dét, man normalt ville kalde "en Marshall"...[/quote]

Det er kun mig, der kommer til at høre den i sin nuværende form. Den ryger et smut forbi dig, så snart jeg lige har afprøvet, om den virker. Men det kan vi jo lige snakke nærmere om på mail. Du har jo trods alt lovet, at vi nok skal få en "fed Marshall ud af den" ;)

Mvh Jonas

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Min HTC Desire overlevede et styrt ned i en snedynge
NN: En lortebilist mente, at det var en god idé, at køre med fuld fart over en bunke sjap, mens jeg gik forbi.
Cogito sumere potum alterum

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Har købt mig en billig 24" skærm. Det er dejligt for en gammel mand med svage øjne som mig :)

NO2: Weekend. Som starter med en god bøf inden så længe :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="K-P"]
NN: En lortebilist mente, at det var en god idé, at køre med fuld fart over en bunke sjap, mens jeg gik forbi.[/quote]

Den slags synes vi bilister ALTID er en god idé :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen