Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

Av av det her kommer til at koste på renten af min bolig kredit i AmagerBanken (ikke mit kreditforenings lån)...
Bah

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Michael Vajhøj"][quote="Sasha"]NN: At være aktionær i Amagerbanken...

Jeg håber, at jeg tilhører de 99%, som de påstår, at det ikke får nogen betydning for.

Godt man ikke hedder Karsten Ree.[/quote]
Hvis du har aktier så har du tabt pengene (teoretisk er der en chance for at konkursboet får overskud og du ikke har tabt dine penge, men i praksis eksisterer den vist ikke heeeelt)...

Hvis du har under 750.000 kr. (eller mere korrekt: modværdien af 100.000 EUR) stående i frie midler (værdipapirer og særlige indlån såsom pensionskonti og børneopsparinger er ikke medregnet i dette) skal du ikke frygte noget.

Du har fra i dag en "ny" bank der hedder Amagerbanken - eneste forskel fra i fredags er at den har andre ejere. Det der så alt andet lige sker fremadrettet er at "den sunde del" af banken indenfor de næste par måneder højst sandsynligt vil blive solgt - men betragt det som en god mulighed for at gå ud og se om der er en anden bank der kan tilbyde noget bedre end der hvor du er i dag. For så længe du er kunde i Amagerbanken skal du nok ikke regne med at dine rente og gebyrvilkår er særligt atraktive da staten jo ikke må konkurrere med private virksomheder... :) (EDIT: <!-- m --><a class="postlink" href="http://epn.dk/brancher/finans/bank/arti ... 401.ece</a><!-- m --> )[/quote]

Jah, for en gangs skyld er det faktisk rart ikke at være hverken millionær eller storaktionær. Men det kunne da have været federe f.eks. at købe sig en god guitar for de penge, man havde aktier for.

Og det kunne da godt være, at man lige skulle overveje at afsøge markedet for alternativer...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

Nedtur: Tandlæger og prisen på samme...
Bah

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

NN: strømsvigt i snart 12 timer her. Min fryser er begyndt at dryppe og jeg havde ellers lige brugt en bunke penge på at fylde den op. BITTERT!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="AnotherDan"]Nedtur: Tandlæger og prisen på samme...[/quote]

+1 !!
Jeg har lige været afsted 2 gange, efter en pause på ca 16 år.
Jeg bestilte tid pga en fyldning der var hoppet ud, så kunn jeg da lige få en undersøgelse og rensning med i købet.
Fyldning er lavet og undersøgelse + rensning er overstået.
Nu mangler jeg bare at få hevet en visdomstand ud.
Samlet pris ca 2000,- :s hock:

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Swampthing"]
Jeg har lige været afsted 2 gange, efter en pause på ca 16 år.
...
Samlet pris ca 2000,- :s hock:[/quote]

Har du ikke været til tandlægen i 16 år? :o

Puha min tandlæge regning ender et noget andet sted end 2000 desværre... :(
Bah

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

NN: Min far er blevet indlagt med en blodprop i armen og én i højre hjernehalvdel :(
Han er ved bevidsthed og har det efter omstændighederne godt. Det er bare svært at se sin far bare ligge i hospitalssengen...
Har sagt til alle mine kære og nære, at de skal holde op med det der sygdom.! Jeg kan ikke have det!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Ævs. Håber han kommer sig vel Kimling.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

Ja, god bedring med ham. Min far har efterhånden også været indlagt nogle gange, så jeg kender følelsen. Selvom det måske ikke er så slemt, og han er i gode hænder, osv., så var man sgu helst fri.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Den er ikke rar Kimling - Husk endelig, at han er over det værste, og herfra går det kun fremad - langsomt måske men fremad. Jeg har haft begge mine forældre i samme situation. De lever begge og har det godt, men jeg kan kun give dig ret i, at det er en utroligt hård oplevelse at se sine forældre sådan.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

Held og lykke og god bedring herfra.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

God bedring herfra også!

NN: Vi skal spille en koncert d. 12. marts, men vores trommeslager er stadig ude og rejse. Vi havde så kontakt med en anden, som kunne træde til og vikariere for ham. Han er nu hoppet fra, og vi står uden trommeslager. Hvis I kender en dygtig trommeslager fra Århus (eller tæt på), som er villig til at bruge lidt tid på at lære 5 numre og spille 1 måske 2 koncerter, så råb højt! Vi giver en masse fadøl selvfølgelig!
Noget af musikken kan høres her: http://www.myspace.com/fredvoltage

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kasperploug »

NN: Knas med damen..
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

Tak skal i have allesammen
Create a sense of purpose around which you base your faith

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Kimling"]NN: Min far er blevet indlagt med en blodprop i armen og én i højre hjernehalvdel :(
Han er ved bevidsthed og har det efter omstændighederne godt. Det er bare svært at se sin far bare ligge i hospitalssengen...
Har sagt til alle mine kære og nære, at de skal holde op med det der sygdom.! Jeg kan ikke have det![/quote]

God bedring til din far, heldigvis kan man komme godt igennem sådan en omgang.


[quote="AnotherDan"][quote="Swampthing"]
Jeg har lige været afsted 2 gange, efter en pause på ca 16 år.
...
Samlet pris ca 2000,- :s hock:[/quote]

Har du ikke været til tandlægen i 16 år? :o

Puha min tandlæge regning ender et noget andet sted end 2000 desværre... :( [/quote]

Yup, 16 år og nul huller. :D

NN : Kæresten har været på hospitalet i dag og har fået lavet blodprøve og rygmarvsprøve, hun er tidligere blevet MR scannet 2 gange og de har vist der er noget i hjernen som ikke bør være der....
Vi ved endnu ikke hvad det er, lægen sagde det allerværste hun kan fejle er Sclerose....
Det er også slemt nok, jeg er ved at gå til af bekymring...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Swampthing"]

NN : Kæresten har været på hospitalet i dag og har fået lavet blodprøve og rygmarvsprøve, hun er tidligere blevet MR scannet 2 gange og de har vist der er noget i hjernen som ikke bør være der....
Vi ved endnu ikke hvad det er, lægen sagde det allerværste hun kan fejle er Sclerose....
Det er også slemt nok, jeg er ved at gå til af bekymring...[/quote]

Uhhhh ... sclerose er edderhylme en nederen sygdom. Håber bestemt for jer, at det er knap så ondartet.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

[quote="Barf"]God bedring herfra også!

NN: Vi skal spille en koncert d. 12. marts, men vores trommeslager er stadig ude og rejse. Vi havde så kontakt med en anden, som kunne træde til og vikariere for ham. Han er nu hoppet fra, og vi står uden trommeslager. Hvis I kender en dygtig trommeslager fra Århus (eller tæt på), som er villig til at bruge lidt tid på at lære 5 numre og spille 1 måske 2 koncerter, så råb højt! Vi giver en masse fadøl selvfølgelig!
Noget af musikken kan høres her: http://www.myspace.com/fredvoltage[/quote]
Prøv at smid en tråd ind på trommeslageren.dk. Der er masser af medlemmer fra Århus og omegn, så mon ikke i kunne finde en der..

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

Nedtur: axesrus ordre system - kæft noget crap.. har gået og troet min ordre var gået fint igennem... men næh nej...
Bah

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Ham, jeg skulle have været til Entombed-koncert med, kan ikke alligevel. Så nu står jeg med to billetter og ingen at tage afsted sammen med. Jeg gider ikke rigtigt køre derned alene :(

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="Turtle"]NN: Ham, jeg skulle have været til Entombed-koncert med, kan ikke alligevel. Så nu står jeg med to billetter og ingen at tage afsted sammen med. Jeg gider ikke rigtigt køre derned alene :( [/quote]

Hvor og hvornår er det?
Cogito sumere potum alterum

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen