Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="K-P"][quote="Turtle"]NN: Ham, jeg skulle have været til Entombed-koncert med, kan ikke alligevel. Så nu står jeg med to billetter og ingen at tage afsted sammen med. Jeg gider ikke rigtigt køre derned alene :( [/quote]

Hvor og hvornår er det?[/quote]

I Kolding den 11. marts.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="Turtle"][quote="K-P"][quote="Turtle"]NN: Ham, jeg skulle have været til Entombed-koncert med, kan ikke alligevel. Så nu står jeg med to billetter og ingen at tage afsted sammen med. Jeg gider ikke rigtigt køre derned alene :( [/quote]

Hvor og hvornår er det?[/quote]

I Kolding den 11. marts.[/quote]

Det er sgu lidt en skam, at jeg bor i den anden side af Jylland, for ellers kunne jeg godt overtage.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="Turtle"][quote="K-P"][quote="Turtle"]NN: Ham, jeg skulle have været til Entombed-koncert med, kan ikke alligevel. Så nu står jeg med to billetter og ingen at tage afsted sammen med. Jeg gider ikke rigtigt køre derned alene :( [/quote]

Hvor og hvornår er det?[/quote]

I Kolding den 11. marts.[/quote]

Hmm - Skal da vist lige have kigget i kalenderen!
Hvad koster sådan en billet?
Create a sense of purpose around which you base your faith

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Kimling"][quote="Turtle"]

I Kolding den 11. marts.[/quote]

Hmm - Skal da vist lige have kigget i kalenderen!
Hvad koster sådan en billet?[/quote]

Den har kostet 110 kroner - og han skal da ikke regne med at få fuld pris for den, når han sådan springer fra ;)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

Jeg tjekker lige med løvinden, som også fungerer som min levende kalender, om jeg skal noget den dag ;)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Feber, snot, hoste og andet af djævlens værk. Det er jo aldrig fedt og rammer altid på et ubelejligt tidspunkt. Øv! :(

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

NN: Droppet af kæresten i går aftes.
NA: skal spille job i aften. Synes pludselig det virker helt uoverskueligt, men har glædet mig til at spille...

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kasperploug »

NN: Min morbror døde i nat i en alder af blot 48 år.. Livslang fuldskab er en dårlig ting..
NN2: Og så lige dagen inden hele familien skal på skiferie..
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

@ Førslev: Øv mand - men der er ikke andet at gøre end at komme op på hesten igen. Fyr den af på jobbet, det hjælper.

@ Kasper: Kondolencer herfra. Sådan noget er altid trist.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Stadigvæk enorme problemer med ryggen, jeg har stort set ikke sovet i nat. Jeg burde arbejde i dag, men det bliver vist ikke til noget :(

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Turtle"]NN: Stadigvæk enorme problemer med ryggen, jeg har stort set ikke sovet i nat. Jeg burde arbejde i dag, men det bliver vist ikke til noget :( [/quote]

Jeg kan virkelig anbefale smertestillende medicin til sådan noget. Det lyder banalt, men er nok vigtigere, end man umiddelbart tænker. Har du overhovedet været til læge med din ryg?

Nå, men jeg mener bare: hvis du fik nogte receptpligtig, smertestillende medicin - Dolol, eller sådan noget, kunne du faktisk hvile ud om natten og måske slappe af i rygnmusklerne om dagen, hvilket alt andet lige ville gøre en forskel i dit tilfælde. God bedring :-)
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Telemaster"][quote="Turtle"]NN: Stadigvæk enorme problemer med ryggen, jeg har stort set ikke sovet i nat. Jeg burde arbejde i dag, men det bliver vist ikke til noget :( [/quote]

Jeg kan virkelig anbefale smertestillende medicin til sådan noget. Det lyder banalt, men er nok vigtigere, end man umiddelbart tænker. Har du overhovedet været til læge med din ryg?

Nå, men jeg mener bare: hvis du fik nogte receptpligtig, smertestillende medicin - Dolol, eller sådan noget, kunne du faktisk hvile ud om natten og måske slappe af i rygnmusklerne om dagen, hvilket alt andet lige ville gøre en forskel i dit tilfælde. God bedring :-)[/quote]

Ja, jeg har været ved lægen, men de piller jeg fik kunne jeg bare slet ikke tåle (så jeg fik suppleret min dårlige ryg med meget dårlig mave). Og nu er det ligesom weekend...

Jeg kunne jo også overveje at drikke det væk? Men det er nok en lidt kortsigtet løsning.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Turtle"][quote="Telemaster"][quote="Turtle"]NN: Stadigvæk enorme problemer med ryggen, jeg har stort set ikke sovet i nat. Jeg burde arbejde i dag, men det bliver vist ikke til noget :( [/quote]

Jeg kan virkelig anbefale smertestillende medicin til sådan noget. Det lyder banalt, men er nok vigtigere, end man umiddelbart tænker. Har du overhovedet været til læge med din ryg?

Nå, men jeg mener bare: hvis du fik nogte receptpligtig, smertestillende medicin - Dolol, eller sådan noget, kunne du faktisk hvile ud om natten og måske slappe af i rygnmusklerne om dagen, hvilket alt andet lige ville gøre en forskel i dit tilfælde. God bedring :-)[/quote]

Ja, jeg har været ved lægen, men de piller jeg fik kunne jeg bare slet ikke tåle (så jeg fik suppleret min dårlige ryg med meget dårlig mave). Og nu er det ligesom weekend...

Jeg kunne jo også overveje at drikke det væk? Men det er nok en lidt kortsigtet løsning.[/quote]

En kortsigtet løsning er vel fin, når den kun skal holde til på den anden side af weekenden :-D
So many assholes, so few bullets

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kattekiksen »

NN: At sælge en lækker guitar alt alt alt for billigt fordi man er på røven.
NN2: At være på røven.
NO: Jeg kender en sød pige, og hun kigger forbi i aften.
NO2: At have haft overskud til at pakke flytterod ud, rydde op og gøre rent. Nu mangler jeg bare opvasken!
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

NN: Bandmedlemmer der springer fra i sidste øjeblik!
Vi havde fået sammensat et helt band for at par uger siden og jeg har brugt en del tid på det sidste på at finde øvelokale osv.
I morgen skal jeg ud og kigge på et lokale og jeg har lige fået at vide at vores trommeslager ikke gider bandet alligevel. Han gider åbenbart ikke spille fee' døøø alligevel?! Hvorfor fanden har han så kontaktet mig i det hele taget?! Røvbanan!
Create a sense of purpose around which you base your faith

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Kimling"]NN: Bandmedlemmer der springer fra i sidste øjeblik!
Vi havde fået sammensat et helt band for at par uger siden og jeg har brugt en del tid på det sidste på at finde øvelokale osv.
I morgen skal jeg ud og kigge på et lokale og jeg har lige fået at vide at vores trommeslager ikke gider bandet alligevel. Han gider åbenbart ikke spille fee' døøø alligevel?! Hvorfor fanden har han så kontaktet mig i det hele taget?! Røvbanan![/quote]

Surt. Det bliver noget kedelig døøø´uden trommer :(

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

NN: En computer, der ikke vil finde den ene harddisk :x

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="Turtle"][quote="Kimling"]NN: Bandmedlemmer der springer fra i sidste øjeblik!
Vi havde fået sammensat et helt band for at par uger siden og jeg har brugt en del tid på det sidste på at finde øvelokale osv.
I morgen skal jeg ud og kigge på et lokale og jeg har lige fået at vide at vores trommeslager ikke gider bandet alligevel. Han gider åbenbart ikke spille fee' døøø alligevel?! Hvorfor fanden har han så kontaktet mig i det hele taget?! Røvbanan![/quote]

Surt. Det bliver noget kedelig døøø´uden trommer :( [/quote]

Vi gør bare som Agoraphobic Nosebleed og programmerer hele lortet :lol:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

NN: Jeg har fundet ud af, præcis hvor min grænse for harmonizer-guitar med dobbeltpedals-dødstrommer går. Har sagt ja til at lytte en solo af for en ven, men det er VIRKELIG ikke fedt når musikken er så langt fra min smag !

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : At få trukket en visdomstand ud... Det sgu ondt lige nu....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen