Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

Jeg synes det er meget fedt, at der står 'that´s life´ i baggrunden, lige bagved den pænt klædte ungersvend ... er det med vilje, Søren?
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jeg vil da gå ud fra, at ejeren har skrevet det på siden af sin båd med vilje. At det så er kommet med, hvor det er, på billedet, kan vel udelukkende tilskrives enten fotografens evner eller rent svineheld..?

Og jo, pølsevognen i Juelsminde er da et oplagt terrormål. Så det er godt at se, at de glade danske Jens´er bliver holdt beskæftiget med noget fornuftigt!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Så blev Joy Division sgu lagt endeligt i graven der :(

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

Nedtur: Forkølelse har nu sat sig som bihulebetændelse...
Nedtur2: Blevet inviteret til at spille til Tak Rock's arrangement på Australien Bar på fredag, men har et medlem der er på dykkerferie... Så der blev jeg nødt til at melde pas, ville ellers vildt gerne... Lidt ærgeligt med så kort frist, ellers ville jeg have fundet en afløser...
Bah

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

Nedtur3: Fået et lille slag over fingrene af skat jeg ikke havde regnet med. Øv for gear-budgetet :(
Bah

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="AnotherDan"]Nedtur3: Fået et lille slag over fingrene af skat jeg ikke havde regnet med. Øv for gear-budgetet :( [/quote]
+1, jeg skal af med knap 12.000,- :( :thumbdown:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Fastelavnstiggermøgunger. Hvis vi ikke kan slippe for den irriterende tradition kan de så i det mindste ikke lige smide en seddel i postkassen en lille uge før og gøre opmærksom på, at det er i dag, de forventer man har et større lager af slik og småpenge. Hvis de ikke gør det, så er de selv ude om, at jeg ikke har noget at dele ud af...

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Turtle"]NN: Fastelavnstiggermøgunger. Hvis vi ikke kan slippe for den irriterende tradition kan de så i det mindste ikke lige smide en seddel i postkassen en lille uge før og gøre opmærksom på, at det er i dag, de forventer man har et større lager af slik og småpenge. Hvis de ikke gør det, så er de selv ude om, at jeg ikke har noget at dele ud af...[/quote]

Ind imellem er det sgu meget fedt at være på arbejde ude af huset i dagtimerne :-)
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Telemaster"][quote="Turtle"]NN: Fastelavnstiggermøgunger. Hvis vi ikke kan slippe for den irriterende tradition kan de så i det mindste ikke lige smide en seddel i postkassen en lille uge før og gøre opmærksom på, at det er i dag, de forventer man har et større lager af slik og småpenge. Hvis de ikke gør det, så er de selv ude om, at jeg ikke har noget at dele ud af...[/quote]

Ind imellem er det sgu meget fedt at være på arbejde ude af huset i dagtimerne :-)[/quote]

Det har jeg også været - men valgte så lige præcis i dag at holde fri allerede kl. 16 - dumt gjort.

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kallum »

[quote="Turtle"]NN: Fastelavnstiggermøgunger. Hvis vi ikke kan slippe for den irriterende tradition kan de så i det mindste ikke lige smide en seddel i postkassen en lille uge før og gøre opmærksom på, at det er i dag, de forventer man har et større lager af slik og småpenge. Hvis de ikke gør det, så er de selv ude om, at jeg ikke har noget at dele ud af...[/quote]

Jeg troede alle jyder med respekt for sig selv havde et haglgevær liggende til den slags episoder?

Eller i hvert fald nogen af de der klamme grønne eukalyptusbolsjer..

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af nerøs »

det er lige netop den dag en go ide at skrue anlæget så højt op at man ikke kan høre det ringer på døren. men sammen tid så højt at de ikke er i tvivl om at man ikke kan høre det....

ellers er det jo godt man har en dør spion :-)

der kom heldig vis ikke nogen ved mig... og det var tilfældigt eller bare løsning 1 skal jeg ikke kunne sige :-)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="nerøs"]
der kom heldig vis ikke nogen ved mig... [/quote]

Jeg bor i et stort villakvarter med masser af børn - vi snakker 50 besøg på sådan en aften. Det er frygteligt :s hock:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Lorteunger. Jeg plejer, at få onkel Stewart til at banke dem. Det koster en kold bajer og er underholdende at se på.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

Sjovt ... Jeg troede faktisk det var min fremskredne alder der gjorde, at jeg de senere år er begyndt at synes det er hyggeligt, når nabolagets unger kommer forbi fastelavns søndag. Men det er så ikke tilfældet, kan jeg forstå, når nu det er alle "jer gamle" der er mest indebrændte over det :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Jeg har aldrig rigtigt brudt mig om børn. Jeg ved godt, at de principielt er sådan nogle menneskelignende væsner i et lidt mindre format. Men de har altså noget bestialsk djævelskab i sig ... lidt ligesom heste.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]Sjovt ... Jeg troede faktisk det var min fremskredne alder der gjorde, at jeg de senere år er begyndt at synes det er hyggeligt, når nabolagets unger kommer forbi fastelavns søndag. Men det er så ikke tilfældet, kan jeg forstå, når nu det er alle "jer gamle" der er mest indebrændte over det :D [/quote]

Jeg synes det bliver værre og værre. Jeg plejer at synes, at det er meget hyggeligt at få besøg af naboernes børn. Men dem kan jeg jo ikke engang genkende den dag! Og det helt store problem er de ca. 50 unger, jeg overhovedet ikke aner hvem er. For slet ikke at nævne, at det helt spolerer min aften - det er uafbrudt i adskillige timer, at de er der - de ældste børn bliver jo ved til langt efter mørkets frembrud! Og de kan ikke synge. Og de er sure, hvis man ikke har noget slik.

Det er ved at udvikle sig til et regulært traume for mig...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Min bil blev kasseret til syn i dag. Jeg havde ellers været på værksted med den i mandags med en 5-cifret regning som resultat. Alligevel havde de overset en knækket bagfjeder!

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="Turtle"]NN: Min bil blev kasseret til syn i dag. Jeg havde ellers været på værksted med den i mandags med en 5-cifret regning som resultat. Alligevel havde de overset en knækket bagfjeder![/quote]

WTF? Råb af dem, for helvede!
Det er garanteret de der fastelavnsbørn, der har klædt sig ud som mekanikere og har makket med din bil!!!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Petunia »

[quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"]Sjovt ... Jeg troede faktisk det var min fremskredne alder der gjorde, at jeg de senere år er begyndt at synes det er hyggeligt, når nabolagets unger kommer forbi fastelavns søndag. Men det er så ikke tilfældet, kan jeg forstå, når nu det er alle "jer gamle" der er mest indebrændte over det :D [/quote]

Jeg synes det bliver værre og værre. Jeg plejer at synes, at det er meget hyggeligt at få besøg af naboernes børn. Men dem kan jeg jo ikke engang genkende den dag! Og det helt store problem er de ca. 50 unger, jeg overhovedet ikke aner hvem er. For slet ikke at nævne, at det helt spolerer min aften - det er uafbrudt i adskillige timer, at de er der - de ældste børn bliver jo ved til langt efter mørkets frembrud! Og de kan ikke synge. Og de er sure, hvis man ikke har noget slik.

Det er ved at udvikle sig til et regulært traume for mig...[/quote]

Med din elektroniske kunnen skulle det vel ikke være helt umuligt at undgå problematikken - jeg kan røbe at det handler om at demontere den ene ledning fra batteriet til ringeklokken. ;)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Petunia"][quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"]Sjovt ... Jeg troede faktisk det var min fremskredne alder der gjorde, at jeg de senere år er begyndt at synes det er hyggeligt, når nabolagets unger kommer forbi fastelavns søndag. Men det er så ikke tilfældet, kan jeg forstå, når nu det er alle "jer gamle" der er mest indebrændte over det :D [/quote]

Jeg synes det bliver værre og værre. Jeg plejer at synes, at det er meget hyggeligt at få besøg af naboernes børn. Men dem kan jeg jo ikke engang genkende den dag! Og det helt store problem er de ca. 50 unger, jeg overhovedet ikke aner hvem er. For slet ikke at nævne, at det helt spolerer min aften - det er uafbrudt i adskillige timer, at de er der - de ældste børn bliver jo ved til langt efter mørkets frembrud! Og de kan ikke synge. Og de er sure, hvis man ikke har noget slik.

Det er ved at udvikle sig til et regulært traume for mig...[/quote]

Med din elektroniske kunnen skulle det vel ikke være helt umuligt at undgå problematikken - jeg kan røbe at det handler om at demontere den ene ledning fra batteriet til ringeklokken. ;) [/quote]

De kan desværre godt finde ud af at banke på...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen