Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Peter C »

[quote="Loomer"]jeg skal på tre ugers EU-turne her den 28. og fremefter. Jeg tror den ultimative udfordring er at holde sig sober under det!

ellers;

NA// Det kommer åbenbart til at gå hurtigt med at få solgt mit kamera.[/quote]

Fedt! Med hvilket band?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Mac OS X Lion. Det virker til at være meget fedt, men man skal lige vænne sig til det. Og så er der jo altid et eller andet, der ikke virker ordentligt efter sådan en opdatering, så jeg er nødt til at vente med den sidste maskine indtil jeg har fået styr på det hele :(

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

NA: Jeg er ved at være på vej ud af døren, mod Langelandsfestivalen, hvor jeg skal spille med Volt. Jeg er ikke i tvivl om at det bliver fedt at spille, men efter billederne at dømme, er der godt nok meget mudder. :?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

[quote="GuitaRasmus"]NA: Jeg er ved at være på vej ud af døren, mod Langelandsfestivalen, hvor jeg skal spille med Volt. Jeg er ikke i tvivl om at det bliver fedt at spille, men efter billederne at dømme, er der godt nok meget mudder. :?[/quote]

Der er fandeme ikke meget rock and roll over dig - mon ikke hellere du skulle finde dig en kæmpe jazzbox frem for den der mockingbird?
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

Jamen, jeg er jo rockstjerne! Det er jo ikke MIG der skal rode rundt i mudderet, det er horderne af mine tilbedere? ;-)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Det er godt, at du på ægte rockstjernemaner bekymrer dig dybt for dine fans :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Smittefar"]Det er godt, at du på ægte rockstjernemaner bekymrer dig dybt for dine fans :) [/quote]

Njah... Problemet er jo bare at man ikke har haft vores rockstjernestatus in mente, og derfor ikke på behørig vis har sørget for at transportere os tørskoet rundt på festivalen - vi skal selv gå! Hvad er meningen?!
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Rimelig rar - Ikk' særlig R'n'R'
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="Smittefar"]Rimelig rar - Ikk' særlig R'n'R'[/quote]

Dis funny! :D

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

NA- Købte en Jmi Dallas rangemaster for sjovt.Kunne være sjov at have.Nu kan jeg ikke leve uden.Min ellers så elskede jpn ds 1 bruger jeg ikke mere.Nu er de DR og keeley ts808 der er tændte hele tiden.
Det er da heldigvis ikke blevet mere avanceret mit board.
Sorte strater lyder bare bedst..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="Pluto"]NA- Købte en Jmi Dallas rangemaster for sjovt.Kunne være sjov at have.Nu kan jeg ikke leve uden.Min ellers så elskede jpn ds 1 bruger jeg ikke mere.Nu er de DR og keeley ts808 der er tændte hele tiden.
Det er da heldigvis ikke blevet mere avanceret mit board.[/quote]
sådan er det jo bare nogen gange.:-)
Jeg har forgæves prøvet at finde en beano boost, men uden held.:-(
Jeg prøvede forresten lige sådan en gallagher strat. Den lød rigtig fedt og føltes rar, men halsen var lidt af en tandstik! :-)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

[quote="Rasmus"][quote="Pluto"]NA- Købte en Jmi Dallas rangemaster for sjovt.Kunne være sjov at have.Nu kan jeg ikke leve uden.Min ellers så elskede jpn ds 1 bruger jeg ikke mere.Nu er de DR og keeley ts808 der er tændte hele tiden.
Det er da heldigvis ikke blevet mere avanceret mit board.[/quote]
sådan er det jo bare nogen gange.:-)
Jeg har forgæves prøvet at finde en beano boost, men uden held.:-(
Jeg prøvede forresten lige sådan en gallagher strat. Den lød rigtig fedt og føltes rar, men halsen var lidt af en tandstik! :-)[/quote]

Hvad mener du med tandstik.Tynd?. Det er samme type hals som min sorte 60 cs strat.Det er mine favoriter.Køb dig en rigtig treble booster som jo er en Dallas Rangemaster (den de hotte brugte og bruger) ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="Pluto"][quote="Rasmus"][quote="Pluto"]NA- Købte en Jmi Dallas rangemaster for sjovt.Kunne være sjov at have.Nu kan jeg ikke leve uden.Min ellers så elskede jpn ds 1 bruger jeg ikke mere.Nu er de DR og keeley ts808 der er tændte hele tiden.
Det er da heldigvis ikke blevet mere avanceret mit board.[/quote]
sådan er det jo bare nogen gange.:-)
Jeg har forgæves prøvet at finde en beano boost, men uden held.:-(
Jeg prøvede forresten lige sådan en gallagher strat. Den lød rigtig fedt og føltes rar, men halsen var lidt af en tandstik! :-)[/quote]

Hvad mener du med tandstik.Tynd?. Det er samme type hals som min sorte 60 cs strat.Det er mine favoriter.Køb dig en rigtig treble booster som jo er en Dallas Rangemaster (den de hotte brugte og bruger) ;) [/quote]
ja, jeg synes den var ret tynd, nærmest en flad C shape. Det er nok et spørgsmål om tilvænning, men utrolig nem at spille på! Hvis jeg kan finde en treblebooster i boston, så skal jeg sikkert ha en. Altså en jmi.:-)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

Ja den er lidt tynd ,men jeg har da prøvet strater som er endnu mere tynde.
Tror du det kan svare sig at købe en Jmi i usa.De bliver jo lavet i uk så der er jo garanteret ekstra tax på i usa?Men jeg gav 1500 fra uk så kan du jo selv tjekke priserne ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

I boston skal du drøne ind i guitarforretningen lige over for berklee - det var der jeg købte min les paul og det er sti et fedt sted med mange lækre ting (i hvert fald for seks år siden)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

NA: GuitarRasmus er vist les paul-løs igen
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Smittefar"]NA: GuitarRasmus er vist les paul-løs igen[/quote]

Det er jeg nemlig. Jeg solgte den til min forsangerindes kæreste, der er fuldstændigt skudt i den. Den ER også fed, men jeg kan mærke, at selvom jeg egentligt har vænnet mig til at spille på den, foretrækker jeg stadig andre guitarer. Og eftersom jeg ikke indspiller nok til at forsvare at have en Les Paul stående, bare for at "have dén lyd", synes jeg at den skulle gå videre til en der virkeligt ville sætte pris på den. Han har spillet siden han var 12-13 år (er 30 nu), og har drømt om en Gibson i mange år, så nu skal hans Epiphone endeligt erstattes.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Smittefar"]NA: GuitarRasmus er vist les paul-løs igen[/quote]

Det er jeg nemlig. Jeg solgte den til min forsangerindes kæreste, der er fuldstændigt skudt i den. Den ER også fed, men jeg kan mærke, at selvom jeg egentligt har vænnet mig til at spille på den, foretrækker jeg stadig andre guitarer. Og eftersom jeg ikke indspiller nok til at forsvare at have en Les Paul stående, bare for at "have dén lyd", synes jeg at den skulle gå videre til en der virkeligt ville sætte pris på den. Han har spillet siden han var 12-13 år (er 30 nu), og har drømt om en Gibson i mange år, så nu skal hans Epiphone endeligt erstattes.[/quote]

Orv - så skal du ekskommuniceres fra det dér broderskab på 4aage?! :wave:

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="Smittefar"]I boston skal du drøne ind i guitarforretningen lige over for berklee - det var der jeg købte min les paul og det er sti et fedt sted med mange lækre ting (i hvert fald for seks år siden)[/quote]
Kan det passe den hedder noget med daddy? Jeg tror jeg er gået forbi nogle gange, men nåede aldrig derind. Det må jeg gøre. Der ligger også en der hedder noget med boston Bay vintage guitars lige i nærheden. Kender du den?

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GuitaRasmus"][quote="Smittefar"]NA: GuitarRasmus er vist les paul-løs igen[/quote]

Det er jeg nemlig. Jeg solgte den til min forsangerindes kæreste, der er fuldstændigt skudt i den. Den ER også fed, men jeg kan mærke, at selvom jeg egentligt har vænnet mig til at spille på den, foretrækker jeg stadig andre guitarer. Og eftersom jeg ikke indspiller nok til at forsvare at have en Les Paul stående, bare for at "have dén lyd", synes jeg at den skulle gå videre til en der virkeligt ville sætte pris på den. Han har spillet siden han var 12-13 år (er 30 nu), og har drømt om en Gibson i mange år, så nu skal hans Epiphone endeligt erstattes.[/quote]

Orv - så skal du ekskommuniceres fra det dér broderskab på 4aage?! :wave:[/quote]

Jep - han har overtaget mit nummer.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen