Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="AnotherDan"][quote="CobraPizza"]
Men det er da absolut ikke sådan at Mac OSX ikke har nogle udsatte dele, hvor det burde være nemt at liste noget virus ind.. Der er bare ikke nogen med forstand på software, der gider at røre Mac..[/quote]

Det var da godt nok noget vrøvl. :) [/quote]

+1

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="CobraPizza"]Der er bare ikke nogen med forstand på software, der gider at røre Mac..[/quote]

Så du bruger kun Mac?

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kasperploug »

[quote="SustainerPlayer"][quote="CobraPizza"]Der er bare ikke nogen med forstand på software, der gider at røre Mac..[/quote]

Så du bruger kun Mac?[/quote]
:D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Stoppet afløb og vand i kælderen. Den slags gider man bare ikke :thumbdown:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Stoppet afløb og vand i kælderen. Den slags gider man bare ikke :thumbdown:[/quote]

Jeg føler med dig. De har vi prøvet to gange. Men ligesom omvendt: Vandet kom ind i i kælderen fordi kloakken ikke kunne tage fra hurtigt nok.

Første gang var de regnvand. 14 dage senere var det bæ... :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

Jeg kunne da godt tænke mig en Mac, jeg synes bare man skal betale ret mange penge, for at få noget der basalt set har samme egenskaber som min nuværende.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="SustainerPlayer"][quote="CobraPizza"]Der er bare ikke nogen med forstand på software, der gider at røre Mac..[/quote]

Så du bruger kun Mac?[/quote]

Nej, jeg kan godt lide at have en delete knap..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="CobraPizza"][quote="SustainerPlayer"][quote="CobraPizza"]Der er bare ikke nogen med forstand på software, der gider at røre Mac..[/quote]

Så du bruger kun Mac?[/quote]

Nej, jeg kan godt lide at have en delete knap..[/quote]

Ja - det lader til du skulle bruge en sådan noget mere ;-) Sådan en er der nu også på en Mac.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="MacG"][quote="GodSpeedDK"]NN: Stoppet afløb og vand i kælderen. Den slags gider man bare ikke :thumbdown:[/quote]

Jeg føler med dig. De har vi prøvet to gange. Men ligesom omvendt: Vandet kom ind i i kælderen fordi kloakken ikke kunne tage fra hurtigt nok.

Første gang var de regnvand. 14 dage senere var det bæ... :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:[/quote]

Sikke da noget lort, fristes man til at sige :thumbdown:

Nå, men jeg må have fat i viceværten i morgen. Indtil videre går det, så længe vi ikke bruger vaskemaskinen, opvaskemaskinen eller håndvasken i køkkenet. Det fjerner dog ikke den liflige odeur, der sniger sig op ad kældertrappen, og desværre er vores vicevært en helt urimelig tungnem én af slagsen, så jeg skal nok forberede mig på allerede fra starten, at skulle tale med meget store bogstaver, så vi ikke skal leve med dunsten og besværet i længere tid, end højst nødvendigt :evil:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Og nu sidder jeg så og venter på kloakmanden, der skal komme og kigge på det. "Jeg ringer til ham nu, og så kommer han forbi, når han har tid". Fedt ... så kan jeg så sidde her hele dagen og vente på det ... :thumbdown:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"


Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Vores kære "afviklingsministers" måde at formulere sig på.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="sørendybdal"][quote="sørendybdal"][quote="sørendybdal"]NN: Lorte trafikuheld på vej hjem fra skolen i aftes pga. en traktor, hvor ploven bagpå ikke var afmærket. Heldigvis skete der ikke noget med mig, bilen er ikke totalskadet og ejeren ved godt, at det er hans skyld ...[/quote]

Nå, pis, der er så skader for over 30 af de store, så den bil ser jeg ikke igen. Håber så bare, at det går rimelig tjept med forsikringssagen.[/quote]

... Så er det jo altid noget, at den bliver ordentligt vurderet og kun har tabt 7k i værdi, siden jeg købte den ... Awaiting next sequel.[/quote]

Sequel 4 kan ses i opturstråden ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af itsaysvuff »

NN: Så kører man sgu til den anden side af Danmark for at hente en guitar.. Sælgeren er ikke selv hjemme, men hans søn har hentet den.. Da man så kommer ned til ham og står foran hans dør får man af vide at sønnens søn, altså sælgerens barnebarn er blevet forelsket i guitaren.. Og det er altså en guitar der har været til salg i flere måneder.. Sådan noget kan man fandme godt finde ud af inden man sætter den på dba. Hold op hvor var det bare en træls tur hjem..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

[quote="itsaysvuff"]NN: Så kører man sgu til den anden side af Danmark for at hente en guitar.. Sælgeren er ikke selv hjemme, men hans søn har hentet den.. Da man så kommer ned til ham og står foran hans dør får man af vide at sønnens søn, altså sælgerens barnebarn er blevet forelsket i guitaren.. Og det er altså en guitar der har været til salg i flere måneder.. Sådan noget kan man fandme godt finde ud af inden man sætter den på dba. Hold op hvor var det bare en træls tur hjem..[/quote]

Havde du ikke ringet til sælger først?

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af itsaysvuff »

jo da - jeg ringede om dagen og sagde jeg kom om aftenen og det var bare fint.. 5 minutter inden vi er der skriver de så at de ikke sælger..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

Ej, så var jeg edder manme også blevet tosset. Det er sgu tarveligt!

Var det en fed spade?

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af itsaysvuff »

Det var en Teisco EP-7 i mint condition.. Det er jo en gammel lorte spade fra 60'erne, men jeg kan lide lyden til nogle ting.. Den kostede kun et par tusind og jeg havde sgu glædet mig til at prøve den.. Jeg gad så ikke rigtig prøve den da de sagde at de ikke solgte.. Jeg havde mest bare lyst til at gå - det var en ret så ubehagelig situation at stå i..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Jeg bliver sgu´ så trist, når jeg ser sådan noget her:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vilo.net/marshallfolk.htm">h ... olk.htm</a><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

[quote="Sasha"]NN: Jeg bliver sgu´ så trist, når jeg ser sådan noget her:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vilo.net/marshallfolk.htm">h ... olk.htm</a><!-- m -->[/quote]

Sikke noget makværk.

Jeg mener at have læst, at grunden til at han "ødelægger" alle disse gamle Marshalls, er, at han ikke har råd til at skabe sit eget, og så derfor kun modder. Men nu er han vist gået i gang med sit eget.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen